Zijn er mensen die zin hebben om een weekend of weekdeel op pad te gaan gedurende de zomervakantie? De invulling en vaststelling van eventuele data daarvan gebeurt dan natuurlijk in democraties overleg, alhier...ofzo!
Vind je het een strak plan om in de zomervakantie naar de ardennen te blazen of heb je een ander geweldig voorstel, voel je je aangesproken omdat je wel zin wel om met een groep(je) fokkers stevig wat kilometers op de klok te zetten? Laat dan wat van je horen!
quote:Goed plan, alleen is een weekend wat veel. Kreator, ben je nog steeds van plan om een nieuwe CBR te kopen?
Op vrijdag 16 mei 2003 09:17 schreef Kreator het volgende:
Als ik tegen die tijd een motor heb, doe ik zeker mee.... Misschien is een heel weekend wat al te enthousiast en is een dagje toeren wat leuker.
quote:Kom maar met die harde bewijzen dan...anders zie ik je post graag verwijderd
Op vrijdag 16 mei 2003 09:22 schreef Brad het volgende:
Zal niet de eerste zijn. Die is al lang geweest. 1 a 2jaar terug
quote:Ja, maar de datum is wat verlegd ivm geldgebrek...
Op vrijdag 16 mei 2003 09:19 schreef slashme het volgende:[..]
Goed plan, alleen is een weekend wat veel. Kreator, ben je nog steeds van plan om een nieuwe CBR te kopen?
quote:Lastig zoeken, geef ik toe. Ik kan het ook niet vinden, maar dat komt misschien omdat ik er zelf niet bij was. Maar er was eens een meet afgesproken in de buurt van amsterdam (of was het utrecht) bij een drive-in Mac om vandaaruit te touren.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:24 schreef superbossy het volgende:[..]
Kom maar met die harde bewijzen dan...anders zie ik je post graag verwijderd
quote:Ik heb er laats op gereden,
Op vrijdag 16 mei 2003 09:34 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja, maar de datum is wat verlegd ivm geldgebrek...
.
quote:Ik geloof niet dat dat een probleem op zal leveren. Tenzij er een wedstrijd op topsnelheid gedaan word, maar dan leg ik het zelf ook af. Die magna wil nou eenmaal niet harder dan 180. Tegen de tijd dat ik een mv agusta gescoord heb veranderd dat echter
Op zaterdag 17 mei 2003 10:13 schreef www.olafonline.nl het volgende:
Prima, hou je wel rekening met de 25KW rijders?
1 daagse toertocht dus...dat word dan meeten op een centrale plek en dan een leuke route rijden met een lunch tussendoor. Dit betekent dat er een route moet worden uitgezet dan. Tenzij er een geschikte roadmap voorhanden is.
Wanneer de datum en deelnemers bepaald zijn kunnen we dat ff bespreken. Eerst nog ff afwachten totdat er wat meer mensen hebben gemeld dat het ze wat lijkt. Ik zat zelf aan een stuk of tien te denken.
Ik tel er nu drie en twee zonder motor.
quote:Deze
Op vrijdag 16 mei 2003 09:36 schreef Brad het volgende:[..]
Lastig zoeken, geef ik toe. Ik kan het ook niet vinden, maar dat komt misschien omdat ik er zelf niet bij was. Maar er was eens een meet afgesproken in de buurt van amsterdam (of was het utrecht) bij een drive-in Mac om vandaaruit te touren.
quote:als het in het weekend kan wil ik ook best wel mee....
Op zaterdag 17 mei 2003 11:12 schreef superbossy het volgende:[..]
Ik geloof niet dat dat een probleem op zal leveren. Tenzij er een wedstrijd op topsnelheid gedaan word, maar dan leg ik het zelf ook af. Die magna wil nou eenmaal niet harder dan 180. Tegen de tijd dat ik een mv agusta gescoord heb veranderd dat echter
![]()
1 daagse toertocht dus...dat word dan meeten op een centrale plek en dan een leuke route rijden met een lunch tussendoor. Dit betekent dat er een route moet worden uitgezet dan. Tenzij er een geschikte roadmap voorhanden is.
Wanneer de datum en deelnemers bepaald zijn kunnen we dat ff bespreken. Eerst nog ff afwachten totdat er wat meer mensen hebben gemeld dat het ze wat lijkt. Ik zat zelf aan een stuk of tien te denken.
Ik tel er nu drie en twee zonder motor.
Zal dan nog wel huur zijn, maar gaat uiteindelijk FireStorm rijden.
quote:Daaruit blijkt echter niet dat het ook doorgegaan is...vertel eens miss hobje
Op zondag 18 mei 2003 16:49 schreef MissHobje het volgende:[..]
Deze
misschien ?
quote:Maar wil ie ook mee?
Op zondag 18 mei 2003 18:52 schreef gemeenkaboutertje het volgende:
* gemeenkaboutertje motor heeft.
Of het een weekend word of een dag door de week...dat zal later blijken...hou het topic in de gaten zou ik zeggen. Voor mij moet het iig in augustus, want ik zit in juli nog op de antillen.
Een dag in een weekend van augustus dus het liefste....
quote:Euh.... te weinig animo uiteindelijk!! had ik al gezegd dat ik ook een motor heb
Op maandag 19 mei 2003 07:04 schreef superbossy het volgende:[..]
Daaruit blijkt echter niet dat het ook doorgegaan is...vertel eens miss hobje
![]()
quote:motorchicks
Op maandag 19 mei 2003 17:56 schreef MissHobje het volgende:[..]
Euh.... te weinig animo uiteindelijk!! had ik al gezegd dat ik ook een motor heb
..
In bezit van motor:
Huurt motor:
iemand vergeten
Motor mag sinds vrijdag weer de weg op .. alarm moest erop van de verzekering arggh 3 weken moeten wachten.
Heb trouwens ook nog een backseat over.
Misschien een apart topic voor plaatsen
quote:Zoals gezegd... in case of weekend.. dan wil ik ook wel mee...
Op maandag 19 mei 2003 20:59 schreef generalist het volgende:
Om voor de overzichtelijkheid maar een overzicht (!) te maken:
In bezit van motor:superbossy Kreator www.olafonline.nl Romius gemeenkaboutertje redted MissHobje Huurt motor:
generalist iemand vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |