Net met Reetvaarder Langs een aantal motorzaken geweest en ff staan kwijlen. Ook gelijk ff voor helmen gekeken enzo. Nog niet echt een hele mooie groene gevonden. En waar we geweest zijn is het zo ie zo te duur. M.u.v. Vos Dordrecht, die had Bieffe helmen het topmodel van 450 voor 250 euro. Hele mooie helm alleen niet groen
Sowieso rijden ja als het mooi weer is... altijd he
Heb je met mensen die niets anders te doen hebben
Was wel effe leuk eindje rijden....
quote:Was idd groen met paars. Mijn fout
Op woensdag 11 februari 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Groen met paars toch!Sowieso rijden ja als het mooi weer is... altijd he
Heb je met mensen die niets anders te doen hebben![]()
Was wel effe leuk eindje rijden....
Morgen weet ik meer. Als ie morgen klaar is heb ik wel een probleempje, mijn oom kan namelijk vrijdag pas om dat ding weer op te halen. Dus hoe krijg ik em dan thuis? Illegaal rijden met een oude plaat van mijn oom...?
Papieren voor eendagkenteken zijn binnen btw, kan ik aan de slag met het maken van dat kenteken.
quote:Kijk goed nieuws !!
Op woensdag 11 februari 2004 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Motor staat nu bij garage. Monteur zei dat het waarschijnlijk aan de 25 Kw ligt, hij liet ons dat plaatje zien die ze daarvoor gebruiken: de opening was minder dan een kwart vd originele opening! Geen wonder dat ie beroerd loopt, en wat heeft die duitser er zielig mee gereden!Morgen weet ik meer. Als ie morgen klaar is heb ik wel een probleempje, mijn oom kan namelijk vrijdag pas om dat ding weer op te halen. Dus hoe krijg ik em dan thuis? Illegaal rijden met een oude plaat van mijn oom...?
Papieren voor eendagkenteken zijn binnen btw, kan ik aan de slag met het maken van dat kenteken.
Je kan idd illegaal rijden maar je zal net zien. Nooit kom je de wouten tegen en op het moment dat jij ff naar huis moet ben je de lul.
quote:precies! en ik moet een brug over om thuis te komen, het is ongeveer 10 min rijden.
Op woensdag 11 februari 2004 18:31 schreef Makster het volgende:[..]
Kijk goed nieuws !!
Je kan idd illegaal rijden maar je zal net zien. Nooit kom je de wouten tegen en op het moment dat jij ff naar huis moet ben je de lul.
quote:ja goed plan
Op woensdag 11 februari 2004 18:36 schreef Gerako het volgende:
Kun je misschien met een groene plaat van de garage naar huis rijden, als je dan aangehouden wordt kun je zeggen dat je een proefritje maakt.
shit, net op het pleintje hier achter een stukkie gereden...echt, echt lekker gewoon ! mijn oom zei toen we onderweg reden naar de garage dat, toen ik eraan kwam rijden op dat plein dat dat er zo strak uitzag. het voelde nog beter zei ik tegen em!
quote:He Makster!
Op woensdag 11 februari 2004 16:44 schreef Makster het volgende:[..]
Was idd groen met paars. Mijn fout
Was die helm die in het vorige topic stond van Shoumy.
kheb reactie op die mail:
code:Helaas dus nog geen KBC in Nederland. Maar er is misschien een mogelijkheid dat ze toch op de beurs in Utrecht te krijgen zijn. Er staan nog wel eens buitenlandse stands.. Hoop het voor je, maar denk dat de kans niet zo heel groot is. Je zou die link in de mail kunnen proberen.Dear Paul,
Thank you for your e-mail. We are in the process of setting up our
distributor for the Netherlands, and so we do not as yet supply KBC
into your country. We do however have a retailer based in the UK who
can send you ECE 22.05 approved helmets where you can book over
the internet:-www.harpersraceshop.co.uk
They should be able to assist you in your search.
Yours sincerely
Miss K BufferyProduct & Marketing Manager
quote:THANKS
Op woensdag 11 februari 2004 19:32 schreef ploderus het volgende:[..]
He Makster!
kheb reactie op die mail:
code:Helaas dus nog geen KBC in Nederland. Maar er is misschien een mogelijkheid dat ze toch op de beurs in Utrecht te krijgen zijn. Er staan nog wel eens buitenlandse stands.. Hoop het voor je, maar denk dat de kans niet zo heel groot is. Je zou die link in de mail kunnen proberen.Dear Paul,
Thank you for your e-mail. We are in the process of setting up our
distributor for the Netherlands, and so we do not as yet supply KBC
into your country. We do however have a retailer based in the UK who
can send you ECE 22.05 approved helmets where you can book over
the internet:-www.harpersraceshop.co.uk
They should be able to assist you in your search.
Yours sincerely
Miss K BufferyProduct & Marketing Manager
Ga zeker op de beurs ff kijken en check ook die link wel ff.
Ben trots op je
Probleem is alleen wel dat als ik ooit accesoires wil hebben voor de helm ik deze moelijk kan krijgen. Maarja we zien wel op de beurs
en de Veluwe blijft een mooie route om te rijden, moeten we echt een keer doen!
quote:ben zo a-technisch als wat dus wat kan ik er over zeggen? hij zei dat dat een mogelijkheid was. wat ook goed kon was de afstelling vd cabs of contactpuntjes?? btw, dat rondje op het plein reed ie al wel beter maar hoe dat kan?
Op woensdag 11 februari 2004 20:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Lïjkt me sterk dat ie door 25kw niet boven de 3000rpm komt...
Contactpunten... tja, hoeveel km staat erop? Heb iig nog nooit gehoord van slechte/kapotte contactpunten.. Het kan altijd, maar zeker geen veelvoorkomend probleem.
Ik denk eerder aan bougies/luchfilter/carbs.
Begin eerst met de benzineleidingen schoonmaken en luchtfilter schoonmaken of een nieuwe inzetten.
Is het dan nog niet weg.. carbs schoonmaken. Dan nog niet weg? Nieuwe bougies proberen? Dan nog niet weg? Dan zou je het kunnen gaan zoeken in de ontsteking idd...
quote:32000 km op de teller. missch wel een beetje vroeg voor contactpunten? bougies zijn nieuw, fliter en carbs wordt morgen naar gekeken. missch een combi van carbs/filter en geknepen shit?
Op woensdag 11 februari 2004 20:54 schreef Rietvaerder het volgende:
25kw niet lijkt me, of hij is heeeeel slecht afgesteld, of beter gezegd, niet afgesteldContactpunten... tja, hoeveel km staat erop? Heb iig nog nooit gehoord van slechte/kapotte contactpunten..
Het kan altijd, maar zeker geen veelvoorkomend probleem.
Ik denk eerder aan bougies/luchfilter/carbs.
Begin eerst met de benzineleidingen schoonmaken en luchtfilter schoonmaken of een nieuwe inzetten.
Is het dan nog niet weg.. carbs schoonmaken. Dan nog niet weg? Nieuwe bougies proberen? Dan nog niet weg?
Dan zou je het kunnen gaan zoeken in de ontsteking idd...
ach, ik neem aan dat ie morgen gewoon rijdt zoals het hoort. ik hoor wel wat het probleem was. eerder werd mij hier (door wie weet ik ff niet meer; ZX9R of Gerako?) aangeraden om 1 of ander goedje in de brandstof te mengen en dat dat het probleem waarschijnlijk zou oplossen.
die monteur zei dat dat niet kon, dat zou alleen helpen als ie 2 jaar of meer had stilgestaan.
Meteen ook even gezocht naar info over die van Vugt en er is niet echt veel bekend, veel verder dan heel goede of heel slechte ervaringen kwam ik niet.
Kent iemand van jullie deze motorhandel? Hij adverteert onder andere met www.125cc.nl
quote:Ja ken ik, ben er 1 keertje geweest en het kwam toen een beetje duister over, maar dat is ook al 4 jaar terug. Je moest toen een afspraak maken als je langs wou komen anders was het gewoon dicht.
Op woensdag 11 februari 2004 21:04 schreef hollander172 het volgende:
Weer even een reactie van mijn kant, ben nog steeds zoekende naar een motor en heb nu bij van Vugt wat leuke motoren zien staan.Meteen ook even gezocht naar info over die van Vugt en er is niet echt veel bekend, veel verder dan heel goede of heel slechte ervaringen kwam ik niet.
Kent iemand van jullie deze motorhandel? Hij adverteert onder andere met www.125cc.nl
OPM, dat idee van de Booster in de tank kwam niet van mij, werkt wel goed heb ik gehoord. Motoport hier gebruikt het ook bij de motoren die daar in de winterstalling komen.
quote:ik heb tijdens mijn zoektocht regelmatig op zijn website gekeken en daar staan idd leuke motoren bij, zo op het 1e gezicht. maar als ik dit hoor...klinkt niet echt jofel.
Op woensdag 11 februari 2004 21:12 schreef Gerako het volgende:[..]
Ja ken ik, ben er 1 keertje geweest en het kwam toen een beetje duister over, maar dat is ook al 4 jaar terug. Je moest toen een afspraak maken als je langs wou komen anders was het gewoon dicht.
Toen wij er waren had hij alleen maar 125cc, deze haalde hij zelf uit Italie en voerde ze hier in. Hij kwam mij des tijds niet zo heel betrouwbaar over maar misschien is dat nu verbeterd.
3 kwart van de motors die daar toen stonden hadden niet meer de orginele kleur en stickers. Ook als je bij een aantal recht van de voorkant bekeek zag je gewoon dat het voorwiel naast het achterwiel stond en hij durfde nog te zeggen dat het geen schade fietsen waren.
quote:wie weet kan ik het alsnog gebruiken. eerst maar eens zorgen dat ie niet meer inhoudt.
OPM, dat idee van de Booster in de tank kwam niet van mij, werkt wel goed heb ik gehoord. Motoport hier gebruikt het ook bij de motoren die daar in de winterstalling komen.
Maar voor alle inhoudelijke technische dingen te checken zou ik eerst even verse benzine erin mikken en goed warm rijden.
quote:Dan maar hopen dat dat wat verbetert is, nog steeds heeft ie geen showroom schijnt maar die kosten toch alleen maar geld waardoor de aanschafprijs hoger wordt.
Op woensdag 11 februari 2004 21:12 schreef Gerako het volgende:[..]
Ja ken ik, ben er 1 keertje geweest en het kwam toen een beetje duister over, maar dat is ook al 4 jaar terug. Je moest toen een afspraak maken als je langs wou komen anders was het gewoon dicht.
Toen wij er waren had hij alleen maar 125cc, deze haalde hij zelf uit Italie en voerde ze hier in. Hij kwam mij des tijds niet zo heel betrouwbaar over maar misschien is dat nu verbeterd.
3 kwart van de motors die daar toen stonden hadden niet meer de orginele kleur en stickers. Ook als je bij een aantal recht van de voorkant bekeek zag je gewoon dat het voorwiel naast het achterwiel stond en hij durfde nog te zeggen dat het geen schade fietsen waren.OPM, dat idee van de Booster in de tank kwam niet van mij, werkt wel goed heb ik gehoord. Motoport hier gebruikt het ook bij de motoren die daar in de winterstalling komen.
Ik ga er toch maar eens kijken, klinkt als te mooi om waar te zijn maar aan de andere kant kan ie natuurlijk ook gewoon goede koopjes hebben staan.
Mocht iemand me willen vergezellen, twee weten/zien meer dan 1 natuurlijk.
quote:Gisteren was er iemand in "de kat" op televisie vanwege klachten met zijn splinternieuwe Mercedes van 75.000 euro: een kleine handelaar in motorfietsen.
Op woensdag 11 februari 2004 21:30 schreef hollander172 het volgende:[..]
Dan maar hopen dat dat wat verbetert is, nog steeds heeft ie geen showroom schijnt maar die kosten toch alleen maar geld waardoor de aanschafprijs hoger wordt.
Ik ga er toch maar eens kijken, klinkt als te mooi om waar te zijn maar aan de andere kant kan ie natuurlijk ook gewoon goede koopjes hebben staan.
Mocht iemand me willen vergezellen, twee weten/zien meer dan 1 natuurlijk.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
OPM die motor heeft toch geen contactpunten.
quote:nee ok, al had ik dat idee wel...
Het verhaal van ZX9R over oude benzine is een goede, net als die "booster".
Bij de Bimota heb ik dat spul ook gebruikt, en doordat ik maandenlang een geheimzinnige hoofdpijn had denk ik wel dat het werkt.
(motor staat ook in de woonkamer, de benzinedampen konden door een brakke tankdop ontsnappen .. kwam er dus pas later achter dat het goedje de klachten veroorzaakte toen ik de tank leeg had gereden en er nieuwe benzine in zat en mijn buurman later de tankdop gefixed heeft.. >zie etiket als je het koopt, staat een grote X op van zeer-zeer giftig)
Maar het nadeel van zo'n tankvulling is wel dat je het even in moet laten werken voor de carburateur en leidingen, en bovendien wel minimaal 1 tank leeg moet rijden.
Verwacht dus van dit goedje geen instant/ineens/overnight verholpen effect.
quote:ze gaan sowieso die 25 Kw eraf halen en dan zouden ze kijken hoe ie dan rijdt. ja goed warm rijden, eigenlijk ook nog niet echt gedaan. die verse benzine lijkt idd een goed plan!
Maar voor alle inhoudelijke technische dingen te checken zou ik eerst even verse benzine erin mikken en goed warm rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |