quote:ja hij staat links naast de televisie .. bijna ervoor.
Maar het huis is ook weer niet zo heel klein hoor -overbuuren wonen er met zijn 5'en in.
En bij mooi weer is er nog een tuin van 9 meter.
Klopt maar eerder had pepijn RB en ondeugend aangeboden om bij hem te slapen als ze zo’n moeten rijden voor de meet in Zeeland.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
We hadden het toch over mijDacht ik... RB zei dat dat jullie bij mij langskwamen dan, en dan zo'n reply van Pepijn
kan wel eens 2 maanden duren…quote:Maar goed, weet iemand hoelang het duurt voordat de verzekering uitkeert van schade aan kleding nadat je schadeformulier opgestuurd hebt?
lijkt me sterk…ook dat ie evt krom zou zijn. Hij is toch nergens tegenaan geklapt dus hoe zou die dan krom zijn geraakt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet trouwens niet eens of het blok het nog doet.... maar starten is niet zo slim nu, denk dat er dan olie uitloopt..
Maar goed, waarom zou het blok kapot zijn als ie alleen maar heeft geschoven en nergens tegenaan is geklapt...
Ik heb wel eens met de auto op zijn kant gelegen en toen liep het blok ook nog gewoon.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet trouwens niet eens of het blok het nog doet.... maar starten is niet zo slim nu, denk dat er dan olie uitloopt..
Maar goed, waarom zou het blok kapot zijn als ie alleen maar heeft geschoven en nergens tegenaan is geklapt...
Toen stond ie nog in de versnellingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Toen ik hem opraapte wastie al afgeslagen...
Tough luck .. triets verhaal .. je eigen depressie/leven boven het geluk van je kinderen zetten en er tussenuit knijpen in dit leven.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef ZX9R het volgende:
ff slikken.
http://zrxoa.org/03Z1Rthreads/hitandrun.htm
vooral het allerlaatste zinnetje uit het verhaal.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij zei het trouwens meteen, van dat kentekenhij had het dus door...
tja, wat kun je anders doen hequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En je blijft lachen ..
![]()
Tis retedruk ..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:32 schreef ZX9R het volgende:
Je bent weer vaag.
Wat bedoel je?
Ik hoop dat hijRDW het redt voor het weekend.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, wat kun je anders doen he![]()
Klopt. maar Cheshire is géén psychiater.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bedoel dat ik geen verstand van spychologie heb .. en Cheshire wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |