CBR 1000 RR Fireblade![]()
Motor   
Motortype Vloeistofgekoelde, 16 kleps 4-takt DOHC, 4 cilinders in rij 
Boring x slag 75 x 56,5 mm  
Cilinderinhoud 998 cm³ 
Compressieverhouding 11,9 : 1 
Carburatie PGM-DSFI elektronische brandstofinspuiting 
Max. vermogen 126,4 kW (172 pk) bij 11.250 t/min (95/1/EC) 
Max. koppel 115,1 Nm bij 8.500 t/min (95/1/EC)  
Ontsteking Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging 
Start Elektrisch 
Vermogens-overbrenging   
Aantal versnellingen 6 versnellingen 
Eindoverbrenging O-ring ketting #530 
Afmetingen   
Lengte 2.025 mm 
Breedte 735 mm 
Hoogte 1.120 mm 
Wielbasis 1.410 mm 
Zithoogte 820 mm 
Grondspeling 130 mm 
Tankinhoud 18 liter 
Aantal plaatsen 2 
Frame   
Velgen, vóór 17 x MT 3,50 holle lichtmetalen gietwielen, 3-spaaks 
Velgen, achter 17 x MT 6,00 holle lichtmetalen gietwielen, 3-spaaks 
Banden, vóór 120 / 70-ZR17 M/C (58W) 
Banden, achter 190 / 50-ZR17 M/C (73W) 
Wielophanging, vóór 43 mm upside-down telescoopvork, met traploos instelbare veervoorspanning, in- en uitgaande demping. 
Wielophanging, achter Unit Pro-Link met gasgevulde HMAS demper met 13-voudige instelbare veervoorspanning en traploos inrstelbare in- en uitgaande demping. 
Vering, vóór/achter 120 mm / 135 mm 
Remmen   
Remmen, vóór Twee 310 x 5 mm schijfremmen, hydraulisch bediend, met 4-zuiger remtangen en sintermetalen remblokken 
Remmen, achter 220 x 5 mm schijfrem, hydraulisch bediend, met enkelzuiger remtang en sintermetalen remblokken 
Gewicht   
Droog gewicht 179 kg 
CBR 600 RR![]()
Motor   
Motortype 4 cilinders in lijn, DOHC en 16 kleppen, vloeistofgekoeld 
Boring x slag 67 x 42,5 mm 
Cilinderinhoud 599 cm3 
Compressieverhouding 12,0 : 1 
Carburatie Elektronische injectie 
Max. vermogen 84 kW (114 pk) bij 13.000 tpm 
Max. koppel 64 Nm bij 11.000 tpm 
Ontsteking Computergestuurde transistorontsteking met elektronische vervroeging 
Start Elektrisch 
Vermogens-overbrenging   
Aantal versnellingen 6 versnellingen 
Eindoverbrenging Met O-ring ketting 
Afmetingen   
Lengte 2.010 mm 
Breedte 695 mm 
Hoogte 1.115 mm 
Wielbasis 1.395 mm 
Zithoogte 820 mm 
Grondspeling 130 mm 
Tankinhoud 18 liter 
Aantal plaatsen 2 
Frame   
Velgen, vóór 17 x MT 3.50 
Velgen, achter 17 x MT 5.50 
Banden, vóór 120 / 70-17 
Banden, achter 180 / 55-17 
Wielophanging, vóór Vork cartridge-type , dia 43 mm 
Wielophanging, achter Volledig regelbaar Pro-Link systeem 
Vering, vóór/achter 120 mm / 120 mm 
Remmen   
Remmen, vóór Dubbele zwevende schijf hydraulisch bediend, dia 296 mm met vierzuigerremklauw en met gesinterde remblokjes 
Remmen, achter Enkelvoudige schijf, dia 220 mm met remklauw met enkele zuiger en met gesinterde remblokjes 
Gewicht   
Drooggewicht 170 kg 
CBR 125 RR![]()
Motor   
Motortype Vloeistofgekoelde 4-takt 2-kleps SOHC eencilinder 
Boring x slag 58 x 47,2 mm 
Cilinderinhoud 125 cm³ 
Compressieverhouding 11 : 1 
Carburatie 28 mm VK-carburateur 
Max. vermogen 9,7 kW / 13 pk bij 10.000 t/min (95/1/EC) 
Max. koppel 10,1 Nm bij 8.000 t/min (95/1/EC) 
Ontsteking Elektronisch (CDI) 
Start Elektrisch 
Vermogens-overbrenging   
Aantal versnellingen 6 
Eindoverbrenging O-ring ketting 
Afmetingen   
Lengte 1.920 mm 
Breedte 675 mm 
Hoogte 1.070 mm 
Wielbasis 1.294 mm 
Zithoogte 776 mm 
Grondspeling 172 mm 
Tankinhoud 10 liter 
Aantal plaatsen 2 
Frame   
Velgen, vóór 17 M/C x MT2, 15 U-profiel lichtmetalen gietwielen, 6-spaaks 
Velgen, achter 17 M/C x MT2, 15 U-profiel lichtmetalen gietwielen, 6-spaaks 
Banden, vóór 80/90 - 17 M/C 44P 
Banden, achter 100/80 - 17 M/C 52P 
Wielophanging, vóór 31 mm telescoopvork 
Wielophanging, achter Monoschock schokdemper 
Vering, vóór/achter 109 mm / 120 mm 
Remmen   
Remmen, vóór 276 x 4 mm schijfrem, hydraulisch bediend, met 2-zuiger remtang en sintermetalen remblokken. 
Remmen, achter 220 x 4 mm schijfrem, hydraulisch bediend, met enkelzuiger remtang en sintermetalen remblokken. 
Gewicht   
Droog gewicht 115 kg 
Speciaal voor Superfour. 
![]()
En bijna OPM's lijstje vergeten.
De eerste fok! motormeet?De eerste Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet!De tweede Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet! (deel 3)De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! (deel 5)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 6)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 7)De tweede Fok!MotorMeet (deel 8)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 9)De tweede Fok!MotorMeet (deel 10)De tweede Fok!MotorMeet (deel 11)De tweede Fok!MotorMeet (deel 12)De tweede Fok!MotorMeet (deel 13)De tweede Fok!MotorMeet (deel 14)De tweede Fok!MotorMeet (deel 15)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 16)De tweede Fok!MotorMeet (deel 17)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 18)De Tweede FOKMotormeet (deel 19)De Tweede FOK MotorMeet - Part 20(FOK MC) Suzuki GSX-R (deel1)[ Bericht 14% gewijzigd door hollander172 op 05-03-2004 20:22:22 ]