Na de vraag van de mods van PTA dan maar een eigen slowchat topicje.  
![]() GSX-R 1000
GSX-R 1000![]() Specificaties:
 Specificaties:Motortype: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn 
Boring x Slag: 73,0 mm x 59,0 mm 
Cilinderinhoud: 988 cm3 
Aantal kleppen per cilinder: 4 
Maximum vermogen 120,6 kW (164 pk)/10.800 t.p.m.(173 pk met SRAD) Maximum koppel 110,7 Nm/8.400 t.p.m. 
Brandstoftoevoer: Injectie 
Startsysteem: Elektrisch 
Transmissie: 6 versnellingen 
Totale lengte: 2.045 mm 
Totale breedte: 715 mm 
Totale hoogte: 1.135 mm 
Wielbasis: 1.410 mm 
Zithoogte: 830 mm 
Bodemvrijheid: 130 mm 
Drooggewicht: 168 kg 
Remmen voor/achter: dubbele 300 mm schijven voor, 220 mm schijf achter 
Veerweg voor/achter: 120 mm, 130 mm 
Banden voor/achter: 120/70 ZR17, 190/50 ZR17 
Brandstoftankinhoud: 18 liter 
Voorwielophanging: Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar 
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar 
GSX-R 750![]() Specificaties:
Specificaties:Motortype: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn 
Boring x Slag: 72,0 mm x 46,0 mm 
Cilinderinhoud: 749 cm3 
Aantal kleppen per cilinder: 4 
Maximum vermogen: 108,8kW (148 pk)/12.800 t.p.m.(156 pk met SRAD) Maximum koppel 86,3 Nm/10.800 t.p.m. 
Brandstoftoevoer: Injectie 
Startsysteem: Elektrisch 
Transmissie: 6 versnellingen 
Totale lengte: 2.075 mm 
Totale breedte: 715 mm 
Totale hoogte: 1.145 mm 
Wielbasis: 1.395 mm 
Zithoogte: 825 mm 
Bodemvrijheid: 130 mm 
Drooggewicht: 163 kg 
Remmen voor/achter: dubbele 300 mm schijven voor, 220 mm schijf achter 
Veerweg voor/achter: 120 mm, 130 mm 
Banden voor/achter: 120/70 ZR17, 180/55 ZR17 
Brandstoftankinhoud: 17 liter 
Voorwielophanging: Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar,in- en uitgaande demping volledig instelbaar 
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar,in- en uitgaande demping volledig instelbaar 
GSX-R 600![]() Specificaties:
Specificaties:Motortype: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn 
Boring x Slag: 67,0 mm x 42,5 mm 
Cilinderinhoud: 599 cm3 
Aantal kleppen per cilinder: 4 
Maximum vermogen: 88,3kW (120 pk)/13.000 t.p.m. of 25kW (34 pk)/9.000 t.p.m. 126 pk met SRAD Maximum koppel 69,6 Nm/10.800 t.p.m. 
of 50,0 Nm/4.500 t.p.m. 
Brandstoftoevoer: Injectie 
Startsysteem: Elektrisch 
Transmissie: 6 versnellingen 
Totale lengte: 2.075 mm 
Totale breedte: 715 mm 
Totale hoogte: 1.145 mm 
Wielbasis: 1.390 mm 
Zithoogte: 825 mm 
Bodemvrijheid: 130 mm 
Drooggewicht: 161 kg 
Remmen voor/achter: dubbele 300 mm schijven voor, 220 mm schijf achter 
Veerweg voor/achter: 120 mm, 130 mm 
Banden voor/achter: 120/70 ZR17, 180/55 ZR17 
Brandstoftankinhoud: 17 liter 
Voorwielophanging: Telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar,in- en uitgaande demping volledig instelbaar 
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar 
En dus hier weer verder met de slowchat.  
![]()
Speciaal voor OPM de voorgaande delen:
De eerste fok! motormeet?De eerste Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet!De tweede Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet! (deel 3)De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! (deel 5)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 6)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 7)De tweede Fok!MotorMeet (deel 8)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 9)De tweede Fok!MotorMeet (deel 10)De tweede Fok!MotorMeet (deel 11)De tweede Fok!MotorMeet (deel 12)De tweede Fok!MotorMeet (deel 13)De tweede Fok!MotorMeet (deel 14)De tweede Fok!MotorMeet (deel 15)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 16)De tweede Fok!MotorMeet (deel 17)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 18)De Tweede FOKMotormeet (deel 19)De Tweede FOK MotorMeet - Part 20[ Bericht 11% gewijzigd door hollander172 op 04-03-2004 10:20:04 ]