abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2004 @ 23:12:46 #1
20741 generalist
Watch me do it!
  vrijdag 27 februari 2004 @ 23:16:39 #2
20741 generalist
Watch me do it!
pi_17402667
En voor mij dan maar met een wel bijzonder slecht begin, heb zojuist al mijn verhaal op MF opgeschreven, maar hier nog een keer:

Fijn dacht ik vanmorgen, vanavond naar de beurs, eindelijk weer wat spulletjes kijken, handschoenen en misschien een paar nieuwe knippers vinden.
Pak aantrekken, helm en handschoenen mee en, hop, naar de stalling (ik woon in Amsterdam, de stalling is op 5 minuten van mijn huis).

Na mijn wandeling doe ik met mijn chipsleutel de stallingsdeur open, sluit deze achter me en .... een lege plek, daar waar mijn mooie schatje stond.

LEEG, motor weg. Nog even goed denken, ... nee, ik parkeer mijn motor nooit buiten de stalling. Goed op slot gedaan? Wel op beide sloten? Was ik niet toch ... ?
Nee, alles klopte, beide sloten zaten op de fiets, het klasse 4 Kryptonite remslot en de Abus Black Granite hebben blijkbaar niets gedaan.

Terwijl ik altijd de enige ben die alle sloten op de fiets heeft in de stalling.

Na de aangifte maar even contact gehad met de verzekering en de stalling. Na een half uurtje werd ik terug gebeld, ook een Harley wat gejat. Bij de controle van donderdag avond bleek alles nog in orde, alle motoren stonden in de stalling, vanmorgen om 07.15 dus niet meer

Wat voelde ik me enorm machteloos. Geen motor meer, maanden gezocht naar dit specifieke model, zoeken en proefrijden en verder zoeken. Uiteindelijk zelf de hele import van de fiets gedaan en nu ... na pas 6 maanden in mijn bezit te zijn, gestolen.
Ik ben verbijsterd

hier een foto, zoals ik ooit mijn motor had, gisteren nog

PS: voor wie het nog weten wilde, op de beurs heb ik toch maar nieuwe zomerhandschoenen gekocht en overal foto's opgehangen van mijn fiets, wie weet, mochten jullie iets zien, bel of e-mail. motor@crimlin.com

De motor is overigens uniek in NL, omdat het een kleurencombi is die hier niet verkocht is. Daarnaast heeft deze motor nog de "oude" begrenzing tot 99PK
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_17403163
Superslecht nieuws dit....! Echt kut...! Zal m'n ogen open houden (ook hier in Rotterdam), hoop dat je goed nieuws te horen krijgt, al dan niet van de verzekering. Succes dude...!
pi_17403486
Hier nog (ten overvloede) wat gegevens, mocht iemand het opvallen:

Kenteken is (of waarschijnlijk was) MJ - PZ - 65
Chassisnummer: JS1GR 7DB000 506257
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_17403618
Zijn er verder nog specifieke kenmerken waar die van jou zich onderscheidt van anderen met dezelfde kleuren-combi....?
pi_17403687
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 00:30 schreef SuperFour het volgende:
Zijn er verder nog specifieke kenmerken waarvan deze zich onderscheidt van anderen met dezelfde kleuren-combi....?
De kleurencombi is zeldzaam, maar de meeste die je in DLD bijvoorbeeld zien hebben de wielen gespoten, deze zijn zwart en vaak zijn ze rood gepollijst of met een andere kleur er doorheen.
Verder is mijn stuurplaat pas een jaar oude en met een GSR-X label, dat is ook niet vaak gezien.

Op de tank zit een tank-pad van Kawa-shop in DLD. Hier ben ik vaak genoeg om uitgelachen (ja, ook tijdens de eerste FOK-motormeet
Een Suzuki met een Kawa logo
pi_17405453
quote:
Jep, genoeg! Staan er zat
Voor mooie prijzen...
quote:
Yup, heb er zat gezien. Ik heb er trouwens een via ebay gekocht vor 25 euro. Nieuw, zijn de zelfde als die ze bij motozoom hebben. Werkt perfect.

Op de beurs heb ik ze ook voor 25 euro gezien, die ik had. Heb ook nog een berg van die rood gepoedercoate gezien.

kijk hier fff voor die paddock.

www.elsware.nl
ok, ik vermoedde het al maar toch maar voor de zekerheid ff vragen. dan wacht ik wel tot morgen met het kopen van een bok.

@ generalist: wat een kutnieuws!! hufters die weer niet van andermans spullen kunnen afblijven . tis voor elke motorrijder zuur als je motor gejat wordt maar dat is vele malen erger natuurlijk als je er veel liefde in hebt gestoken, op welke manier dan ook.

ook ik zal me ogen openhouden hier in gelderland, als ik em zie rijden druk ik em van de weg af. gasten.

waarom was deel 19 na 9 pages gesloten?

[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 28-02-2004 08:23:53 ]
  zaterdag 28 februari 2004 @ 09:42:59 #8
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17405743
@ Generalist: Dat is echt klote. Ik hoop iig dat je verzekerd bent. Mijn zus d'r motor hebben ze ooit in de fik gezet. En die was niet tegen vandalisme verzekerd. (Daag motor en geld)

Het is hier superweer misschien dat ik vandaag nog ff een rondje ga sturen.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_17405858
tis droog en de zon schijnt!! ik ga over een half uurtje ff een lekker stukje sturen
pi_17405975
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 09:42 schreef ZX9R het volgende:
@ Generalist: Dat is echt klote. Ik hoop iig dat je verzekerd bent. Mijn zus d'r motor hebben ze ooit in de fik gezet. En die was niet tegen vandalisme verzekerd. (Daag motor en geld)

Het is hier superweer misschien dat ik vandaag nog ff een rondje ga sturen.
Dan speel je het toch zo dat je schuur is afgebrand... (WA+ diefstal, brand)
pi_17405979
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis droog en de zon schijnt!! ik ga over een half uurtje ff een lekker stukje sturen
Spoel je hem wel goed af daarna met KOUD water ivm pekel enzo
pi_17406365
Hier is het nog altijd klote weer, alles ligt nog vol met sneeuw enzo...

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperFour op 28-02-2004 15:33:14 ]
pi_17406376
Klopt..
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:50:17 #14
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17406765
Damn Generalist, ik zal ook voor je uitkijken naar je motor hoewel deze waarschijnlijk al lang in onderdelen uit elkaar ligt of overgespoten is.

Kan je overigens de stallinghouder aansprakelijk stellen?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:51:13 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17406786
K-U-T Generalist.
Ik weet hoe het voelt: compleet leeg en vol ongeloof. Ben er 2 weken kapot van geweest.
Mijn GSX-R1100WP werd 2 jaar geleden gestolen op 2'de kerstavond.
De hoop om haar terug te vinden heb ik ook nog een tijdje volgehouden mede door een paar unieke kenmerken : stalen remleidingen, stootblokken door de kuip, red bull achterdemper maar ze strippen die motor in een paar uurtjes heb ik gehoord.

Misschien een kleine geruststelling:
Ik kreeg wel alles terug van de verzekering.

Maar de motor krijg je er niet mee terug, ik had er ook echt een band mee.
pi_17406827
Idd.... lijkt me erg kut, maar daar heb jij natuurlijk niks aan.

Hier de foto's van mijn nieuwe knippertjes:

zaterdag 28 februari 2004 @ 12:25:05 #17
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17407226
Nice Reetvaerder, maar waar blijft het streetfighterkuipje?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 12:25:54 #18
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17407240
Het lijken mijn knippers wel, al is het op de foto lastig te zien. Misschien morgen Fokmeetje als de sneeuw vertrokken is.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:51:34 #19
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17408393
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook ik zal me ogen openhouden hier in gelderland, als ik em zie rijden druk ik em van de weg af. gasten.

waarom was deel 19 na 9 pages gesloten?
Dan druk je waarschijnlijk een motorenthousiast van de weg die zijn laatste spaarcenten heeft uitgegeven, en niet de dief.
waarom dat andere topic gesloten is .. misschien heeft Fok! nu minder pagina's beschikbaar per topic.

Ik ga nu even naar deze auto kijken.
pi_17409662
zo ff een pauze. het weer blijft goed hier dus ik ben al de hele dag aan het rijden, langs kennissen enzo

strakke pinkers rietvaerder !! voor achter ga ik zo'n setje halen denk ik. en idd, goed afspoelen met koud water, thx!

als jullie morgen gaan rijden dan helaas zonder mij;ik ga morgen naar de beurs.
pi_17409674
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dan druk je waarschijnlijk een motorenthousiast van de weg die zijn laatste spaarcenten heeft uitgegeven, en niet de dief.
die kans is idd groter, ik word alleen ziek als ik dit hoor.
pi_17410400
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Nice Reetvaerder, maar waar blijft het streetfighterkuipje?
Uh..uh.. weet niet
  zaterdag 28 februari 2004 @ 17:14:49 #23
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17411649
Ik ga binnenkort maar eens hier shoppen voor een paar schroefjes, achterspatbord en carbon carterdeksels.

OPM: ik heb even hier gekeken na een review in de motor: http://www.twobros.com/Road.htm
Helaas slaan ook deze jongens de ZXR-400 over.
Wel mooie uitlaten ..

pi_17411901
Gewoon Viper kopen

Herrie hoef niet duur te zijn
pi_17411922
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
K-U-T Generalist.
Wat heeft hij nu weer gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: