En voor mij dan maar met een wel bijzonder slecht begin, heb zojuist al mijn verhaal op MF opgeschreven, maar hier nog een keer:
Fijn dacht ik vanmorgen, vanavond naar de beurs, eindelijk weer wat spulletjes kijken, handschoenen en misschien een paar nieuwe knippers vinden.
Pak aantrekken, helm en handschoenen mee en, hop, naar de stalling (ik woon in Amsterdam, de stalling is op 5 minuten van mijn huis).
Na mijn wandeling doe ik met mijn chipsleutel de stallingsdeur open, sluit deze achter me en .... een lege plek, daar waar mijn mooie schatje stond.
LEEG, motor weg. Nog even goed denken, ... nee, ik parkeer mijn motor nooit buiten de stalling. Goed op slot gedaan? Wel op beide sloten? Was ik niet toch ... ?
Nee, alles klopte, beide sloten zaten op de fiets, het klasse 4 Kryptonite remslot en de Abus Black Granite hebben blijkbaar niets gedaan.
Terwijl ik altijd de enige ben die alle sloten op de fiets heeft in de stalling.
Na de aangifte maar even contact gehad met de verzekering en de stalling. Na een half uurtje werd ik terug gebeld, ook een Harley wat gejat. Bij de controle van donderdag avond bleek alles nog in orde, alle motoren stonden in de stalling, vanmorgen om 07.15 dus niet meer
![]()
Wat voelde ik me enorm machteloos. Geen motor meer, maanden gezocht naar dit specifieke model, zoeken en proefrijden en verder zoeken. Uiteindelijk zelf de hele import van de fiets gedaan en nu ... na pas 6 maanden in mijn bezit te zijn, gestolen.
Ik ben verbijsterd
hier een foto, zoals ik ooit mijn motor had, gisteren nog
![]()
PS: voor wie het nog weten wilde, op de beurs heb ik toch maar nieuwe zomerhandschoenen gekocht en overal foto's opgehangen van mijn fiets, wie weet, mochten jullie iets zien, bel of e-mail. motor@crimlin.com
De motor is overigens uniek in NL, omdat het een kleurencombi is die hier niet verkocht is. Daarnaast heeft deze motor nog de "oude" begrenzing tot 99PK
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)