Na de vraag van de mods van PTA dan maar een eigen slowchat topicje.
GSX-R 1000
Specificaties:Motortype: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Boring x Slag: 73,0 mm x 59,0 mm
Cilinderinhoud: 988 cm3
Aantal kleppen per cilinder: 4
Maximum vermogen 120,6 kW (164 pk)/10.800 t.p.m.(173 pk met SRAD) Maximum koppel 110,7 Nm/8.400 t.p.m.
Brandstoftoevoer: Injectie
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 6 versnellingen
Totale lengte: 2.045 mm
Totale breedte: 715 mm
Totale hoogte: 1.135 mm
Wielbasis: 1.410 mm
Zithoogte: 830 mm
Bodemvrijheid: 130 mm
Drooggewicht: 168 kg
Remmen voor/achter: dubbele 300 mm schijven voor, 220 mm schijf achter
Veerweg voor/achter: 120 mm, 130 mm
Banden voor/achter: 120/70 ZR17, 190/50 ZR17
Brandstoftankinhoud: 18 liter
Voorwielophanging: Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
GSX-R 750
Specificaties:Motortype: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Boring x Slag: 72,0 mm x 46,0 mm
Cilinderinhoud: 749 cm3
Aantal kleppen per cilinder: 4
Maximum vermogen: 108,8kW (148 pk)/12.800 t.p.m.(156 pk met SRAD) Maximum koppel 86,3 Nm/10.800 t.p.m.
Brandstoftoevoer: Injectie
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 6 versnellingen
Totale lengte: 2.075 mm
Totale breedte: 715 mm
Totale hoogte: 1.145 mm
Wielbasis: 1.395 mm
Zithoogte: 825 mm
Bodemvrijheid: 130 mm
Drooggewicht: 163 kg
Remmen voor/achter: dubbele 300 mm schijven voor, 220 mm schijf achter
Veerweg voor/achter: 120 mm, 130 mm
Banden voor/achter: 120/70 ZR17, 180/55 ZR17
Brandstoftankinhoud: 17 liter
Voorwielophanging: Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar,in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar,in- en uitgaande demping volledig instelbaar
GSX-R 600
Specificaties:Motortype: 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Boring x Slag: 67,0 mm x 42,5 mm
Cilinderinhoud: 599 cm3
Aantal kleppen per cilinder: 4
Maximum vermogen: 88,3kW (120 pk)/13.000 t.p.m. of 25kW (34 pk)/9.000 t.p.m. 126 pk met SRAD Maximum koppel 69,6 Nm/10.800 t.p.m.
of 50,0 Nm/4.500 t.p.m.
Brandstoftoevoer: Injectie
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 6 versnellingen
Totale lengte: 2.075 mm
Totale breedte: 715 mm
Totale hoogte: 1.145 mm
Wielbasis: 1.390 mm
Zithoogte: 825 mm
Bodemvrijheid: 130 mm
Drooggewicht: 161 kg
Remmen voor/achter: dubbele 300 mm schijven voor, 220 mm schijf achter
Veerweg voor/achter: 120 mm, 130 mm
Banden voor/achter: 120/70 ZR17, 180/55 ZR17
Brandstoftankinhoud: 17 liter
Voorwielophanging: Telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar,in- en uitgaande demping volledig instelbaar
Achterwielophanging: Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar
En dus hier weer verder met de slowchat.
![]()
Speciaal voor OPM de voorgaande delen:
De eerste fok! motormeet?De eerste Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet!De tweede Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet! (deel 3)De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! (deel 5)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 6)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 7)De tweede Fok!MotorMeet (deel 8)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 9)De tweede Fok!MotorMeet (deel 10)De tweede Fok!MotorMeet (deel 11)De tweede Fok!MotorMeet (deel 12)De tweede Fok!MotorMeet (deel 13)De tweede Fok!MotorMeet (deel 14)De tweede Fok!MotorMeet (deel 15)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 16)De tweede Fok!MotorMeet (deel 17)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 18)De Tweede FOKMotormeet (deel 19)De Tweede FOK MotorMeet - Part 20[ Bericht 11% gewijzigd door hollander172 op 04-03-2004 10:20:04 ]