CBR 1000 RR Fireblade![]()
Motor
Motortype Vloeistofgekoelde, 16 kleps 4-takt DOHC, 4 cilinders in rij
Boring x slag 75 x 56,5 mm
Cilinderinhoud 998 cm³
Compressieverhouding 11,9 : 1
Carburatie PGM-DSFI elektronische brandstofinspuiting
Max. vermogen 126,4 kW (172 pk) bij 11.250 t/min (95/1/EC)
Max. koppel 115,1 Nm bij 8.500 t/min (95/1/EC)
Ontsteking Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging
Start Elektrisch
Vermogens-overbrenging
Aantal versnellingen 6 versnellingen
Eindoverbrenging O-ring ketting #530
Afmetingen
Lengte 2.025 mm
Breedte 735 mm
Hoogte 1.120 mm
Wielbasis 1.410 mm
Zithoogte 820 mm
Grondspeling 130 mm
Tankinhoud 18 liter
Aantal plaatsen 2
Frame
Velgen, vóór 17 x MT 3,50 holle lichtmetalen gietwielen, 3-spaaks
Velgen, achter 17 x MT 6,00 holle lichtmetalen gietwielen, 3-spaaks
Banden, vóór 120 / 70-ZR17 M/C (58W)
Banden, achter 190 / 50-ZR17 M/C (73W)
Wielophanging, vóór 43 mm upside-down telescoopvork, met traploos instelbare veervoorspanning, in- en uitgaande demping.
Wielophanging, achter Unit Pro-Link met gasgevulde HMAS demper met 13-voudige instelbare veervoorspanning en traploos inrstelbare in- en uitgaande demping.
Vering, vóór/achter 120 mm / 135 mm
Remmen
Remmen, vóór Twee 310 x 5 mm schijfremmen, hydraulisch bediend, met 4-zuiger remtangen en sintermetalen remblokken
Remmen, achter 220 x 5 mm schijfrem, hydraulisch bediend, met enkelzuiger remtang en sintermetalen remblokken
Gewicht
Droog gewicht 179 kg
CBR 600 RR![]()
Motor
Motortype 4 cilinders in lijn, DOHC en 16 kleppen, vloeistofgekoeld
Boring x slag 67 x 42,5 mm
Cilinderinhoud 599 cm3
Compressieverhouding 12,0 : 1
Carburatie Elektronische injectie
Max. vermogen 84 kW (114 pk) bij 13.000 tpm
Max. koppel 64 Nm bij 11.000 tpm
Ontsteking Computergestuurde transistorontsteking met elektronische vervroeging
Start Elektrisch
Vermogens-overbrenging
Aantal versnellingen 6 versnellingen
Eindoverbrenging Met O-ring ketting
Afmetingen
Lengte 2.010 mm
Breedte 695 mm
Hoogte 1.115 mm
Wielbasis 1.395 mm
Zithoogte 820 mm
Grondspeling 130 mm
Tankinhoud 18 liter
Aantal plaatsen 2
Frame
Velgen, vóór 17 x MT 3.50
Velgen, achter 17 x MT 5.50
Banden, vóór 120 / 70-17
Banden, achter 180 / 55-17
Wielophanging, vóór Vork cartridge-type , dia 43 mm
Wielophanging, achter Volledig regelbaar Pro-Link systeem
Vering, vóór/achter 120 mm / 120 mm
Remmen
Remmen, vóór Dubbele zwevende schijf hydraulisch bediend, dia 296 mm met vierzuigerremklauw en met gesinterde remblokjes
Remmen, achter Enkelvoudige schijf, dia 220 mm met remklauw met enkele zuiger en met gesinterde remblokjes
Gewicht
Drooggewicht 170 kg
CBR 125 RR![]()
Motor
Motortype Vloeistofgekoelde 4-takt 2-kleps SOHC eencilinder
Boring x slag 58 x 47,2 mm
Cilinderinhoud 125 cm³
Compressieverhouding 11 : 1
Carburatie 28 mm VK-carburateur
Max. vermogen 9,7 kW / 13 pk bij 10.000 t/min (95/1/EC)
Max. koppel 10,1 Nm bij 8.000 t/min (95/1/EC)
Ontsteking Elektronisch (CDI)
Start Elektrisch
Vermogens-overbrenging
Aantal versnellingen 6
Eindoverbrenging O-ring ketting
Afmetingen
Lengte 1.920 mm
Breedte 675 mm
Hoogte 1.070 mm
Wielbasis 1.294 mm
Zithoogte 776 mm
Grondspeling 172 mm
Tankinhoud 10 liter
Aantal plaatsen 2
Frame
Velgen, vóór 17 M/C x MT2, 15 U-profiel lichtmetalen gietwielen, 6-spaaks
Velgen, achter 17 M/C x MT2, 15 U-profiel lichtmetalen gietwielen, 6-spaaks
Banden, vóór 80/90 - 17 M/C 44P
Banden, achter 100/80 - 17 M/C 52P
Wielophanging, vóór 31 mm telescoopvork
Wielophanging, achter Monoschock schokdemper
Vering, vóór/achter 109 mm / 120 mm
Remmen
Remmen, vóór 276 x 4 mm schijfrem, hydraulisch bediend, met 2-zuiger remtang en sintermetalen remblokken.
Remmen, achter 220 x 4 mm schijfrem, hydraulisch bediend, met enkelzuiger remtang en sintermetalen remblokken.
Gewicht
Droog gewicht 115 kg
Speciaal voor Superfour.
![]()
En bijna OPM's lijstje vergeten.
De eerste fok! motormeet?De eerste Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet!De tweede Fok! motormeet! (deel 2)De tweede Fok! motormeet! (deel 3)De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! (deel 5)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 6)De tweede Fok! MotorMeet! (deel 7)De tweede Fok!MotorMeet (deel 8)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 9)De tweede Fok!MotorMeet (deel 10)De tweede Fok!MotorMeet (deel 11)De tweede Fok!MotorMeet (deel 12)De tweede Fok!MotorMeet (deel 13)De tweede Fok!MotorMeet (deel 14)De tweede Fok!MotorMeet (deel 15)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 16)De tweede Fok!MotorMeet (deel 17)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 18)De Tweede FOKMotormeet (deel 19)De Tweede FOK MotorMeet - Part 20(FOK MC) Suzuki GSX-R (deel1)[ Bericht 14% gewijzigd door hollander172 op 05-03-2004 20:22:22 ]