Als iemand nog een tankstation in de buurt weet met een restaurant zoals afgelopen weekend, dan is dat nog beter. Ik weet alleen het wegrestaurant op de A-4, en anders A-2 bij Breukelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 04-12-2003 13:38]
quote:Beetje frisjes om nu te gaan toeren niet?
Op donderdag 4 december 2003 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik start dan maar met het voorstel volgende week zondag 14 Decemberte verzamelen bij de BP pomp voor de ring van Amsterdam.
Adres : Oude Haagseweg 18, postcode voor routeplanner : 1066BW
Naast Hotel Mercure.
[afbeelding]
quote:We stoppen wel 2 keer, en als er watjes zijn dan kunnen ze een aanvraag doen om 3-4 keer te stoppen. Allemaal geen probleem.
Op donderdag 4 december 2003 13:27 schreef slashme het volgende:
Beetje frisjes om nu te gaan toeren niet?
quote:Gewone scooterbanden al gezien ?
Op donderdag 4 december 2003 12:34 schreef slashme het volgende:
Dat is niet verkeerd inderdaad, ben alleen bang dat de kleine bandjes je gaan tegenwerken.
quote:Nah, ga toch liever off-road rijden met dit weer (mais eraf enzo).
Op donderdag 4 december 2003 13:45 schreef Patrick281 het volgende:[..]
We stoppen wel 2 keer, en als er watjes zijn dan kunnen ze een aanvraag doen om 3-4 keer te stoppen. Allemaal geen probleem.
[..]Gewone scooterbanden al gezien ?
En deze zijn 2 keer zo groot in maat. (en dik )
quote:Het is de instelling
Op donderdag 4 december 2003 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijf maar lekker weg als jij denkt dat het een wedstrijd is....
Wij rijden gewoon rustig...Zitten nogal wat beginners bij namelijk.
quote:Zo'n motorfreak als jij moet het van een groepje (mede)motorijders al warm genoeg krijgen.
Op donderdag 4 december 2003 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Regel dan eens wat chickies...tegen de kou
quote:Geen 1 lijkt mij !!
Op donderdag 4 december 2003 15:16 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Zo'n motorfreak als jij moet het van een groepje (mede)motorijders al warm genoeg krijgen.
Maar welke chick wil er nou achterop een supersport -ook nog in de winter. Zelf heb ik niet eens een duositje.
quote:Van dat andere restaurant is de parkeerplaats ook een bekende homo-ontmoetingsplaats ... ik neem aan dat je er niets mee bedoelde
Op donderdag 4 december 2003 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik start dan maar met het voorstel volgende week zondag 14 December te verzamelen bij de BP pomp vlak voor de ring van Het brugrestaurant v/d Valk bij de A4 Amsterdam. Tijd : 11:00.
Adres : Oude Haagseweg 18, postcode voor routeplanner : 1066BW
Het is afslag 1 op de A-4, de BP is naast Hotel Mercure.
(= vanuit Rotterdam rechtsaf, kom je hem vanzelf tegen)Als iemand nog een tankstation in de buurt weet met een restaurant zoals afgelopen weekend, dan is dat nog beter. Ik weet alleen het wegrestaurant op de A-4, en anders A-2 bij Breukelen.
We zullen bij "de brug" af moeten spreken omdat we dan mooi het eerste stuk van de rit goed kunnen beginnen ... de nieuwe A5
Verder hebben we nog geen route bedacht, maar het idee is er wel al in grote lijnen, details komen nog wel.
Kortom:
14 december
11.00h
Brugrestaurant A4 (je kan het echt niet missen, vlak voor Schiphol en Hoofddorp)
Komende fietsers:
Rietvaerder + Pa wat is de nick van je pa op FOK!??
Patrick281
PatrickM
SuperFour
Mr_Mookey
Generalist
anyone else
* Rietvaerder = vliegtuigfreak
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:46 schreef generalist het volgende:
We zullen bij "de brug" af moeten spreken omdat we dan mooi het eerste stuk van de rit goed kunnen beginnen ... de nieuwe A5
Wij zullen inderdaad maar eerst met een verwarmend bakkie beginnen.
(lijkt wel de "La Place motortoer" )
Van het bos bij die andere route wilde ik ver van blijven.. was wel goed voor "generaliseer" leermannetjes. (pfrrt)
quote:Brommers en fietsers mogen niet op de snelweg hoor!
Op vrijdag 5 december 2003 23:44 schreef WattaFakka het volgende:
De volgende x ben ik er gewoon bij!!!!!!!!.
quote:AUtoooooooooo
Op zaterdag 6 december 2003 00:21 schreef PatrickM het volgende:[..]
Brommers en fietsers mogen niet op de snelweg hoor!
![]()
Nee hoop dat ik binnenkort motortje kan kopen dingen zijn tering duur voor n student die ook nog motorrijbewijs moet betalen .
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet miepen, straks als je afgestudeerd bent draai je ons een poot uit
Aldus Aad van Kekem..
Het schakelrelay heeft namelijk lichtelijk de geest gegeven (de reden dat ie vorige week zondag ook ff niets deed).
Ik ga m komende dinsdag ochtend wegbrengen naar een motorzaak. Ik laat m gelijk ff nakijken, afstellen en een beurtje geven. Dus ik hoop dat ie het rustig heeft dat ie voor komend weekend weer klaar is.
Ik hou jullie op de hoogte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |