Maare, zag je nou hoe sloom ie boven de 100 trok?quote:[b]Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef Patrick281 het volgende /b]
[..]
Alle snelwegbochten pak ik je tegenwoordig. Alle boven de 170 km/u wel te verstaan, en dat zijn de meeste.
![]()
Ik hield wat afstand voor als jij er af zou vallen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn...
Viel me wel van je tegen hoor dat je zover achterbleef in de bochten (binnendoor dan he! rat)
Wat kost een nieuw veringssetje eigenlijk? Worden er nog merken aangeraden?quote:Met de standaard vering kun je het bijna niet voorkomen, je zou hem inderdaad een tikje harder kunnen zetten en 0,1 a 0,2 bar erbij. Het zou beter moeten worden dan, maar helemaal weg krijgen lukt je niet denk ik.
Even voor de duidelijheid, moet ik nu bandenspanning hoger (zoals Gerako zegt) of juist lager (zoals Riet zegt) doen?quote:Hmm.... 2.5 voor?? Met een racer op racebandjes.. is hard hoor. Ik zelf heb 2.5bar voor en 2.9 achter.
Ik zou als ik jou was voor 2.1./2.2 erin doen, en achter 2.7 ...
Als het daarom gaat wil je mij volgende keer niet mee hebben denk ik, ben van plan om op de 250cc te komen en dan kun je de uitdaging wel vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk wel
Jij bent toch de enige die sneller is dan mij in de bochten, dus das wel een uitdaging![]()
![]()
In principe maakt het niet uit met deze temperaturen als ze te hard zijn (komen toch op temp) maar ik vind tikje zachter dan dat de fabrikant voorschrijft net iets lekkerder rijden...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat kost een nieuw veringssetje eigenlijk? Worden er nog merken aangeraden?
[..]
Even voor de duidelijheid, moet ik nu bandenspanning hoger (zoals Gerako zegt) of juist lager (zoals Riet zegt) doen?
Als je het goed wilt doen koop je een setje van Ohlins, maar dan vragen ze wel om een zak geld.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
[..]
Even voor de duidelijheid, moet ik nu bandenspanning hoger (zoals Gerako zegt) of juist lager (zoals Riet zegt) doen?
In welke zin vergetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef Gerako het volgende:
[..]
Als het daarom gaat wil je mij volgende keer niet mee hebben denk ik, ben van plan om op de 250cc te komen en dan kun je de uitdaging wel vergeten denk ik. [afbeelding]
Of het moet voor jou dan een grotere uitdaging worden, dat kan natuurlijk ook.
WP?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef ploderus het volgende:
Als je de problem hebt die Plo hebt dan moet het idd hoger, maar ik zei ff wat ik het fijnst vind rijden...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:21 schreef Gerako het volgende:
[..]
Als je het goed wilt doen koop je een setje van Ohlins, maar dan vragen ze wel om een zak geld.
De spanning moet volgens mij hoger, als je hem lager doet wordt de band volgens mij nog warmer en wordt het alleen maar erger.
Ik zal Riet wel ff bellen want ik ben het niet met hem eens. [afbeelding]
Banden komen nu meer dan genoeg op temperatuur dus volgens mij hoeft je bandenspanning dus niet lager zoals op het circuit gebruikelijk is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat iets zachter lekkerder rijdt ben ik het ook wel mee eens, maar als je dit slijtage patroon krijgt zou ik hem toch iets harder zetten omdat dit gewoon ten koste van je grip gaat, en grip is toch een vrij belangrijk iets op de motor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:24 schreef ploderus het volgende:
Maar als ik het goed begrijp werden mijn banden nu te warm? Want dan zal ik ze een tikje harder proberen. Maar ik ben het wel met Riet eens dat iets zachter wel wat lekkerder rijdt. Alleen neem ik aan dat dat van de foto niet goed is voor de banden. Of wel? Heb het gevoel dat ze enorm slijten op deze manier..
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:21 schreef Gerako het volgende:
Ik zal Riet wel ff bellen want ik ben het niet met hem eens. [afbeelding]
Daar had jij zeker geen last van zondag?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Banden komen nu meer dan genoeg op temperatuur dus volgens mij hoeft je bandenspanning dus niet lager zoals op het circuit gebruikelijk is.
Verder zal het snelle rullen ongetwijfeld door je veegtalenten komen.
En een lekker warm asfaltje zoals vandaag helpt nog even verder mee.
Niksquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]al veel telefoontjes gehad riet?
Zijn er nog 12 fokkers bij elkaar te krijgen voor een deal?quote:RODAMOTO.NET Specials Offers
Distributor Motorcycle Tires. Metzeler Z3 Racing
Tfno / Fax 0034 986 295 396 120/70ZR17 Z3 Racing + 190/50ZR17 Z3 Racing
155 Euros.
Free shipment to Netherlands
if you buy more than 12 Tires. Pirelli Supercorsa 190/50ZR17
90 Euros.
Haha... jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hield wat afstand voor als jij er af zou vallen.![]()
Zo had ik ze nu staan (2.5V, 2.9A, net voor de rit (koude banden) gecontroleerd). Ik zet voor wel iets hoger en kijk dan of dat helptquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet in principe niet uitmaken. Ik zou het toch op je vering gooien...
Alhoewel, met een iets zachtere bandenspanning rijden in combinatie met deze temperaturen.... dat zou dan wel de boosdoener kunnen zijn, doe anders eens 2.5 voor en 2.9 achter, let wel, met koude banden op spanning brengen..
Dat apparaat is vorige maand helaas afgeschrevenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je trouwens zien wat banden echt moeten kosten:
[quote]RODAMOTO.NET Specials Offers
Distributor Motorcycle Tires. Metzeler Z3 Racing
Tfno / Fax 0034 986 295 396 120/70ZR17 Z3 Racing + 190/50ZR17 Z3 Racing
155 Euros.
Free shipment to Netherlands
if you buy more than 12 Tires. Pirelli Supercorsa 190/50ZR17
90 Euros.[/img]
Zijn er nog 12 fokkers bij elkaar te krijgen voor een deal?
Riet jij kan ze toch monteren bij de brandweer????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |