quote:Volgens mij niet, kijk en oordeel.
vfr750 rc45quote:Op maandag 26 april 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
VFR stamt al uit 1987 en was een supersport.
Echter naar nieuwe maatstaven -en sinds 7 jaar ingedeeld bij de sport-toer motoren.
Maar het hier afgebeelde versie is volgens mij een speciale oplage (RC-30/32 zoiets zweeft er in mijn hoofd) die zeker onder de hardcore sportfietsen gerekend kan worden.![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 13:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
vfr750 rc45
Mooie motor dit, het is een RC36 ('94-'97) met RC45 striping.quote:
Ja je ziet toch wel duidelijk verschil, voor het begin van de kuip bij de koplamp.quote:Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef Gerako het volgende:
Klopt alleen de bestickering is anders. Een kennis heeft zo`n VFR gehad in de kleuren van de RVF, kwamen er een hoop bij hem kijken op de camping tijdens de TT, kwamen ze dichterbij en zagen ze dat het gewoon een VFR was.
quote:Op maandag 26 april 2004 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mooie machines allemaal maar te prijzig voor mij iig. Wordt gewoon weer een kawa, mocht ik de mijne kunnen verkopen. En dan of een ZXr 750 of een ZX6R
Ik zag een ZX7R op Marktplaats en zo heel duur zijn de eerste modellen ook niet meer, 5.500 euro.quote:Op maandag 26 april 2004 14:47 schreef Gerako het volgende:
ZX6r is duurder als een VFR 750 volgens mij, maar idd een Kawa is ook heel mooi. Ik vind vooral die ZX7R echt onwijs mooi en die zou ik eigenlijk kopen voordat ik de Mille zag.
Klopt die zijn redelijk betaalbaar en toen ik een motor zocht ook al, alleen kwam toen de Mille binnen mijn betaalbare mogelijkheden en verdween al het andere uit zicht.quote:Op maandag 26 april 2004 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag een ZX7R op Marktplaats en zo heel duur zijn de eerste modellen ook niet meer, 5.500 euro.![]()
En wat voor onbetaalbaars blijft er in zicht..?quote:Op maandag 26 april 2004 15:01 schreef Gerako het volgende:
[..]
Klopt die zijn redelijk betaalbaar en toen ik een motor zocht ook al, alleen kwam toen de Mille binnen mijn betaalbare mogelijkheden en verdween al het andere uit zicht.
RSV Mille R misschien, al ben ik tevreden met die ik nu heb.quote:Op maandag 26 april 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat voor onbetaalbaars blijft er in zicht..?![]()
Ik dacht .. nu komt het ..quote:Op maandag 26 april 2004 15:22 schreef Gerako het volgende:
[..]
RSV Mille R misschien, al ben ik tevreden met die ik nu heb.
[afbeelding]
Wat bedoel je met: het???quote:Op maandag 26 april 2004 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht .. nu komt het ..![]()
![]()
Die ene fantastische droommotor waar Gerako wakker van zou liggen ..quote:Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wat bedoel je met: het???
Nee hoor! Ik ben ook heel tevreden met hetgeen ik heb!quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik de enige die op dit moment even niks meer te wensen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |