.. ja er stond dat je hem beheerste .. ietwat enthousiast dus.quote:Op donderdag 15 april 2004 schreef Rietvaerder het volgende:
Stoppie
Zo hee dan ben ik er ook weer bij met camera!quote:Op donderdag 15 april 2004 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. ja er stond dat je hem beheerste .. ietwat enthousiast dus.
Ik begin trouwens weer naar mijn scooter te verlangen na 2 weken.
Maar komt meer om de Bimota te sparen dus zo erg is het nog niet met mij gesteld .. denk ik.![]()
Heb trouwens ook een backseat volgende week: ga nog een keer naar de zwarte markt en een meid waar ik mee mail wil graag een keer achterop.
In principe wil ze ook mee naar de volgende meet .. maar eerst maar volgende week afwachten.
Zij heeft meer verstand van motoren en ongelukken dan ik.![]()
Nog nooit zo iemand ontmoet .. een vrouw die mannen onder de tafel praat op het gebied van modellen/techniek/specificatie's/namen van superbikerijders enz
Niet zo snel.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuknu ook een vrouw in ons midden!
Dat kan ik niet maken he om dat hier te plaatsen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:04 schreef Rietvaerder het volgende:
PICS!
Maar niets mee doen verder.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koel meteen ff checken!!
En ik dan??????quote:Op donderdag 15 april 2004 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet zo snel.Hoeft nog niet door te gaan allemaal.
Heb je wel een mail gestuurd .. niet bewaren he die foto.
tis hier veeel gezelligerquote:Op donderdag 15 april 2004 23:09 schreef Ingrate het volgende:
ik houhet lekker bij het motor forum
zal ik em ff forwarden?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En ik dan??????
Hou je mij nou voor de gek .. ik heb stoom uit mijn oren hoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje moeilijk te zien zo met die joekel van een zonnebril...maar opzich niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |