Jaco, mag ik naar u naar Feedback verzoeken?
[Dit bericht is gewijzigd door stinkie op 03-01-2004 22:54]
quote:Sorry, de linkjes moest er nog bij (was er nog mee bezig)
Op zaterdag 3 januari 2004 22:54 schreef PatrickM het volgende:
Ik mis een lijst van vorige topics + dat deel 5 nog ff tussen haakjes moet (tja... is inmiddels gebruikelijk)
Waarom kan deel 4 trouwens niet gewoon terug open?
quote:Die laatste 1.5 pagina was niet zo slim jongens. De goden verzoeken.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Durft nou niemand mee te slowchatten
quote:Slowchatten hebben wij nog nooit gedaan in MotorMeet topics
Op zaterdag 3 januari 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Durft nou niemand mee te slowchatten
ff een topiclist van topics tot nu toe:
De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
En vanaf nu dan maar weer met nieuwe, frisse moed er tegenaan
Oftewel, hier geen ouwe koeie uit de sloot en alleen ontopic motorpraat dus. Voor verdere ruzies en relschop topics naar klaagbaak, general chat of onzin gaan a.u.b.
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 03-01-2004 23:47]
quote:Wat mij betreft wel
Op zondag 4 januari 2004 00:26 schreef Viperdesign het volgende:
Maare, meet begin februari indien de temp boven 0 is dus?.
quote:Bij ons is eindelijk de laatste sneeuw/ijs verdwenen
Op zondag 4 januari 2004 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, er is genoeg gebeurd zeg! verbaasd mij eigenlijk dat de titel alsnog 'motormeet' is...moeten de modjes het ook niet meer over hebben, maarja imho dan.
wordt ik wakker vanochtend: de buurt is he-le-maal wit!!! aaarrrrrrggggghhhhhdat wordt nat afrijden...
quote:ja klopt 6 jan, dinsdag dus. ik zag dat de temp idd omhoog gaat volgende week
Op zondag 4 januari 2004 10:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Bij ons is eindelijk de laatste sneeuw/ijs verdwenen
En bovendien wordt het vanaf vanmiddag 7 graden en hoger
Je heb alleen wel kans dat je in de regen moet afrijden (6 januari toch?)
quote:In de regen afrijden scheelt je in ieder geval een stopproef (doen ze niet in de regen)
Op zondag 4 januari 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja klopt 6 jan, dinsdag dus. ik zag dat de temp idd omhoog gaat volgende week
maar de kans op neerslag is 80%. ik hoop dat de sneeuwresten op tijd weg zijn! en regen maakt idd weinig uit.
En volgende tip. Vaak wordt er een route gereden, dat je een keer of optijd een bord moet zien en goed moet invoegen waarbij je meestal dat bord over het hoofd ziet en dus een laatste moment beslissing moet maken, waarbij je dan vaak af moet wijken van je route (kan je nog invoegen, of moet je dan toch maar afslaan oid). Kies dan ten allertijde de veiligste optie, anders zak je! Ik had het ook, zag bord over het hoofd. Ik reed toen recht op een busbaan af (ik had de linkerbaan moeten pakken). Ik kon niet meer invoegen. Rechtdoorrijden over busbaan was geen optie, dus ben ik daar rechtsaf gegaan. Kreeg bij terugkomst een compliment dat ik voor eigen veiligheid boven route durf te kiezen. Want daar gaat examen ook een groot gedeelte over... eigen veiligheid . Meer tips kan ik je eigenlijk niet geven...
Oja. Nog wel 1tje... rij gewoon alsof je een les aan het rijden ben. Niet overdreven net willen rijden
quote:Als er sneeuw ligt en ze laten je afrijden dan krijg je meer krediet.
Op zondag 4 januari 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[.]
ja klopt 6 jan, dinsdag dus. ik zag dat de temp idd omhoog gaat volgende weekmaar de kans op neerslag is 80%. ik hoop dat de sneeuwresten op tijd weg zijn! en regen maakt idd weinig uit.
quote:Ik had ook alle verrichtingen 100 %, en voorzichtig rijden .. bedoel je afwachtend PatrickM ?
Op zondag 4 januari 2004 10:56 schreef PatrickM het volgende:
In de regen afrijden scheelt je in ieder geval een stopproef (doen ze niet in de regen)En iets van 50% haalt stopproef sowiezo niet
, ik wel, was op alle 4 de verrichtingen voldoende beoordeeld
.[..].. rij gewoon alsof je een les aan het rijden ben. Niet overdreven net willen rijden
quote:thx voor de tips
Op zondag 4 januari 2004 10:56 schreef PatrickM het volgende:[..]
In de regen afrijden scheelt je in ieder geval een stopproef (doen ze niet in de regen)
En iets van 50% haalt stopproef sowiezo niet
, ik wel, was op alle 4 de verrichtingen voldoende beoordeeld
Verrichtingen die ik heb gehad: slalom (moest 1x over), acht (moest 1x over), stopproef (in 1x goed) en stapvoets rijden (in 1x goed).
Dus niet zenuwachtig worden als een verrichting opnieuw moet doen...En volgende tip. Vaak wordt er een route gereden, dat je een keer of optijd een bord moet zien en goed moet invoegen waarbij je meestal dat bord over het hoofd ziet en dus een laatste moment beslissing moet maken, waarbij je dan vaak af moet wijken van je route (kan je nog invoegen, of moet je dan toch maar afslaan oid). Kies dan ten allertijde de veiligste optie, anders zak je! Ik had het ook, zag bord over het hoofd. Ik reed toen recht op een busbaan af (ik had de linkerbaan moeten pakken). Ik kon niet meer invoegen. Rechtdoorrijden over busbaan was geen optie, dus ben ik daar rechtsaf gegaan. Kreeg bij terugkomst een compliment dat ik voor eigen veiligheid boven route durf te kiezen. Want daar gaat examen ook een groot gedeelte over... eigen veiligheid
. Meer tips kan ik je eigenlijk niet geven...
wel had ik laatst een inschattingsfout met lessen. uitvoegen vd snelweg. ik wilde achter een vrachtwagen gaan vanuit de linkerbaan maar die auto die achter die vrachtwagen reed gaf zoveel gas dat ie het gat dichtte, zo van: 'hier kom jij niet meer tussen'. ging dus niet goed en mijn instructeur zei dat als ik dit liet zien dat ik dan zou zakken. als dit soort dingen maar niet gebeuren tijdens afrijden.
quote:dat is wel een hele goeie ja! gewoon rijden zoals je rijdt. nogmaals bedankt!
Oja. Nog wel 1tje... rij gewoon alsof je een les aan het rijden ben. Niet overdreven net willen rijden
quote:Dan moet je idd laten zien dat jij het aankan om even geduldig en met voldoende afstand achter die auto in te voegen. Vooral niet paniek laten zien, maar controle.
Op zondag 4 januari 2004 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel had ik laatst een inschattingsfout met lessen. uitvoegen vd snelweg. ik wilde achter een vrachtwagen gaan vanuit de linkerbaan maar die auto die achter die vrachtwagen reed gaf zoveel gas dat ie het gat dichtte, zo van: 'hier kom jij niet meer tussen'. ging dus niet goed en mijn instructeur zei dat als ik dit liet zien dat ik dan zou zakken. als dit soort dingen maar niet gebeuren tijdens afrijden.
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 04-01-2004 11:11]
quote:probleem was dat ik dacht dat ik het niet zou halen (de uitvoegstrook) als ik die vrachtwagen zou inhalen. door die auto moest ik erg in de remmen om de afslag niet te missen.
Op zondag 4 januari 2004 11:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dan moet je idd laten zien dat jij het aankan om even geduldig en met voldoende afstand achter die auto in te voegen. Vooral niet paniek laten zien, maar controle.
Voldoende afstand letten ze trouwens heel goed op, vooral met vrachtwagens.
(maar wel in durven halen die jongens)
quote:Je moet al honderd 250 meter van tevoren de hele situatie overzien.
Op zondag 4 januari 2004 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
probleem was dat ik dacht dat ik het niet zou halen (de uitvoegstrook) als ik die vrachtwagen zou inhalen. door die auto moest ik erg in de remmen om de afslag niet te missen.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 04-01-2004 11:14]
quote:ja klopt, maar mijn instructeur wil wel eens laat zijn met zijn aanwijzingen. of de apparatuur is niet goed en je hoort em alleen de 2e keer, dus erg laat. is al vaker voorgekomen. dan moet je opeens erg snel handelen. apparatuur is al eens terug gegaan ter reparatie.
Op zondag 4 januari 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Je moet al honderd meter van tevoren de hele situatie overzien.
En dat kan meestal ook wel.
quote:Dat had mijn instructeur ook wel eens, maar bij hem was de apparatuur in orde
Op zondag 4 januari 2004 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja klopt, maar mijn instructeur wil wel eens laat zijn met zijn aanwijzingen.
@ Patrick281: Je bent bezig mij een dodehoek trauma te bezorgen. Kosten voor psychiater zijn voor jouw rekening hè
edit
Tis hier trouwens 8 graden @ apparaat bij apotheker
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 04-01-2004 11:31]
Trouwens.. ik kreeg wel de stopproef in de regen Wel alle onderdelen voldoende.. (Bij het laatste examen dan he
)
Je moet idd gewoon net als bij het lessen rijden (is wel lastig, i know, met die vent achter je) Het is vooral ook geluk hebben, je bent een lot uit de loterij... maar heel veel succes gewenst!
quote:Beter een trauma dan een crash, krijg je nooit de kans dat meisje te knuffelen.
Op zondag 4 januari 2004 11:22 schreef PatrickM het volgende:
@ Patrick281: Je bent bezig mij een dodehoek trauma te bezorgen. Kosten voor psychiater zijn voor jouw rekening hè![]()
quote:Mobiel internet ?
Tis hier trouwens 8 graden @ apparaat bij apotheker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |