Gerako komt morgen vanuit Hippolytushoef naar Chaam (ergens vlak tegen de grens van Belgie)...quote:Op zondag 11 april 2004 01:01 schreef ShadowHawk het volgende:
Lijkt me een leuk idee maar doe het dan wel ergens centraal in nederland.
Eens zien hoe de andere fokkers eruit zien en een beetje chillen is wel geinig. Maar kijk wel uit er schijnt nog wel eens een zon te zijn ( van horen zeggen ) dus je zou kunnen verbranden.
( als de gemiddelde fokker evenveel zon ziet als ik dan is deze waarschuwing helemaal niet overbodig )
Ook na 18 april zal nog gemeet worden hoorquote:Op zondag 11 april 2004 01:13 schreef PommeL het volgende:
Hm...ok , weet ook niet of ik kan, ik word gebeld wanneer hij klaar is , kon lang duren zeiden ze
ja dat snap ikquote:Op zondag 11 april 2004 01:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ook na 18 april zal nog gemeet worden hoor
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 11 april 2004 01:17 schreef PommeL het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar daarom is het nog wel irritant als ik niet kan
![]()
![]()
thxquote:Op zondag 11 april 2004 06:10 schreef ploderus het volgende:
O ja, voor zometeen: veel plezierige en veilige kilometers!! Hoop dat jullie ook heerlijk weer krijgen!
Ej man, wel een eer dat je mijn motor aanziet voor een RS250quote:Op zondag 11 april 2004 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bijgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |