abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:06:58 #2
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16699361
Idd, vanochtend op de motorcross stijl gereden.
Achterwiel kwam even langszij .. ok iets minder gas geven dan.
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:08:32 #3
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_16699406
*terugvindt etc.*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_16699465
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Idd, vanochtend op de motorcross stijl gereden.
Achterwiel kwam even langszij .. ok iets minder gas geven dan.
Niet ineens abrupt (op een scooter ) gas eraf halen.
pi_16699503
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar eens gaan kijken daar volgend jaar
Bij zeshonderd.cc , ploderus
Moet je idd gewoon eens doen! Zorg wel dat je van te voren even een afspraak maakt. Hij moet namelijk wel ff een kenteken regelen voor de proefrit.
Bij ons had hij toen zijn complete voorraad motoren netjes in zijn tuin opgesteld. Toen ik dat voor het eerst zag, met maar twee weekjes mijn rijbewijsje op zak zorgde dat toch wel voor een lichte zwelling in mun broekje
Nadeel is wel dat het zo afgelegen ligt. Als je eenmaal in die plaats bent en je zit op de goede weg is het nog zoeken naar zijn boerderijtje.
Zijn oprit zit ergens in of net na een bocht. Die oprit is gewoon een zand/grindpad. Als je dit pad volgt krijg je na zo\'n 100m een afslag. Links is zijn buurman (met toen een nogal luidruchtige hond ) en rechts moet je nog eens een klotestuk over dat zand/grindpad om bij zijn woning aan te komen.
Voordeel is ook dat je daar meteen wel leuke weggetjes hebt om ff een stukkie te scheuren
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:15:18 #6
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16699631
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Niet ineens abrupt (op een scooter ) gas eraf halen.

Is dat gevaarlijk ..
Ik heb inderdaad wel berekend ietsje geminderd, schrok er niet echt van.
Er zat gelukkig ook niets voor en achter me op dat moment.
De achterkant kwam weer schitterend in 1 lijn met de voorkant.
Toch een keer een spinnend acherwiel gehad met 15 kw.
pi_16699780
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:11 schreef ploderus het volgende:

[..]

Moet je idd gewoon eens doen! Zorg wel dat je van te voren even een afspraak maakt. Hij moet namelijk wel ff een kenteken regelen voor de proefrit.
Bij ons had hij toen zijn complete voorraad motoren netjes in zijn tuin opgesteld. Toen ik dat voor het eerst zag, met maar twee weekjes mijn rijbewijsje op zak zorgde dat toch wel voor een lichte zwelling in mun broekje
Nadeel is wel dat het zo afgelegen ligt. Als je eenmaal in die plaats bent en je zit op de goede weg is het nog zoeken naar zijn boerderijtje.
Zijn oprit zit ergens in of net na een bocht. Die oprit is gewoon een zand/grindpad. Als je dit pad volgt krijg je na zo\'n 100m een afslag. Links is zijn buurman (met toen een nogal luidruchtige hond ) en rechts moet je nog eens een klotestuk over dat zand/grindpad om bij zijn woning aan te komen.
Voordeel is ook dat je daar meteen wel leuke weggetjes hebt om ff een stukkie te scheuren

Hmm.. duister zaakje dus
Is het wel te vertrouwen?

Alleen 06 nummer, geen adres en op afspraak, "open wanneer anderen gesloten zijn" (doen zeker de inkoop ook als andere geloten zijn, 's nachts met een slijptol?) en het liefst brengen ze de motor thuis.
Vast wel erg betrouwbaar.. service ? en kwaliteit?

(maar dan ga ik alleen uit van wat (en hoe het) er op hun website staat natuurlijk, als ik het verkeerd heb moeten ze maar eens wat opener overkomen)

[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 29-01-2004 22:21]

pi_16699813
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Is dat gevaarlijk ..
Ja... dan kan ie de neiging krijgen om je voorwiel erbij te pakken..
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:19:53 #9
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_16699815
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:11 schreef ploderus het volgende:

[..]

Klinkt mooi allemaal

Misschien over een jaartje ook maar eens stiekum kijken

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_16699845
Ga jij voor een ZX6R en ik voor een GSX-R
pi_16699957
OPM: Is dit niks voor jou?
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:24:26 #12
17596 Makster
pi_16699982
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Was er dus net mee bezig

Bunghole

donderdag 29 januari 2004 @ 22:26:05 #13
17596 Makster
pi_16700034
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga jij voor een ZX6R en ik voor een GSX-R
Tja, mijn hart zegt Kawa.

Maar als ik die nieuwe gixxers zie......

Keuzes ook altijd

pi_16700081
Proefrijden is de sleutel..
pi_16700180
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hmm.. duister zaakje dus
Is het wel te vertrouwen?

Alleen 06 nummer, geen adres en op afspraak, "open wanneer anderen gesloten zijn" (doen zeker de inkoop ook als andere geloten zijn, 's nachts met een slijptol?) en het liefst brengen ze de motor thuis.
Vast wel erg betrouwbaar.. service ? en kwaliteit?

(maar dan ga ik alleen uit van wat (en hoe het) er op hun website staat natuurlijk, als ik het verkeerd heb moeten ze maar eens wat opener overkomen)

Tis geloof ik wel allemaal betrouwbaar. Die vriend van me heeft ze na laten trekken via zijn leasebedrijf. Maar het zit gewoon op zo'n rare locatie
Het zijn twee broers waarvan die ene in (net boven) Deventer zit. Die ander zit geloof ik in Friesland ergens. Ze hebben gewoon een bedrijfje in 'importeren en verkopen van Duitse motoren'
Ze gaan eens in de zoveel tijd naar Duitsland en halen dan weer verschillende motoren daarvandaan. Sinds kort hebben ze ook de R6 aan hun assortiment toegevoegd. En van die minibikes. Eerst was het alleen GSX, ZX6R en wat losse onderdelen.

Omdat ze niet constant klanten hebben en ook regelmatig in Dld zitten hebben ze van die variabele openingstijden. Het lijkt ook meer particulier te zijn. Het is geen winkel waar je zo ff binnenloopt.
Maar hij is geloof ik ook lid bij motor-forum. Weet niet hoe hij daar heet. Kan verschillende namen zijn. Zijn website was vroeger vfroem.nl en het bedrijfje heet geloof ik Rob Hannink Motoren.

[Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 29-01-2004 22:32]

pi_16700209
Leuk zaakje dus

Ben wat dat betreft heel erg voorzichtig in de motorhandel... lopen zo ontzettend veel naaibakkies rond

donderdag 29 januari 2004 @ 22:44:48 #17
17596 Makster
pi_16700682
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk zaakje dus

Ben wat dat betreft heel erg voorzichtig in de motorhandel... lopen zo ontzettend veel naaibakkies rond

Ja idd
pi_16700954
quote:
Op donderdag 29 mei 2004 22:44 schreef Makster het volgende:

[..]

Ja idd

pi_16701902
Iedereen dood....
pi_16702435
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Iedereen dood....
Niet dood, maar ben wel een heerlijk slechte geestdodende film aan het kijken. Judgement Day op RTL 5. Weer lekker matig, maar het helpt je de avond door
pi_16707666
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
, maar wel voor over een tijdje dan. wat zou ie moeten kosten denk je?

kmstand is btw wel 40.000...

[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 30-01-2004 09:01]

pi_16707778
[edit]

foutje, tis nog vroeg he...

vrijdag 30 januari 2004 @ 09:26:20 #24
17596 Makster
pi_16708237
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[edit]

foutje, tis nog vroeg he...

Morgen Pikey

De motor is van maatje van mij. Ik heb al gevraagd naar zijn prijs maar die ligt boven je budget, helaas. Hij wil er iets van 3000 voor hebben. Dat is zijn vraapprijs. Ik vind het wel een beetje veel maar goed, tis toch boven je budget.

Ik blijf voor je zoeken

pi_16708634
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:26 schreef Makster het volgende:

[..]

Morgen Pikey

De motor is van maatje van mij. Ik heb al gevraagd naar zijn prijs maar die ligt boven je budget, helaas. Hij wil er iets van 3000 voor hebben. Dat is zijn vraapprijs. Ik vind het wel een beetje veel maar goed, tis toch boven je budget.

Ik blijf voor je zoeken

zoiets had ik wel gedacht ja, thx !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')