De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
En verder...
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 19:54]
Je bent net iets eerder!
ff copy pasten uit mijn topic voor de linkjes!
quote:Staan er al..
Op woensdag 7 januari 2004 19:48 schreef ZX9R het volgende:
DamnJe bent net iets eerder!
ff copy pasten uit mijn topic voor de linkjes!
ennuh... 2 zielen 1 gedachten
quote:Als het goed is op een zondag in februari.
Op woensdag 7 januari 2004 19:51 schreef jacco het volgende:
En is er al een datum bekend ?
Ik hoop op de laatste twee!!
quote:Waarschijnlijk ergens in februari op een zondag
Op woensdag 7 januari 2004 19:51 schreef jacco het volgende:
En is er al een datum bekend ?
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 19:59]
quote:ennuh... 2 zielen 1 gedachten
Op woensdag 7 januari 2004 19:53 schreef PatrickM het volgende:
Waarschijnlijk ergens in februari op een zondag
Zolang het maar niet vriest, en er geen neerslag is, en het niet al te koud is
Ik weet niet of dit al voorbijgekomen was, als dit dubbel is dan excuus.
quote:Is dat echt zo?
Op woensdag 7 januari 2004 19:55 schreef pea4fun het volgende:
[knip] Hou er rekening mee dat Duitse motoren begrenst zijn tot 100 pk.
[/knip]
Daar had ik namelijk nog niet van gehoord.
Wel stom als je op de duitse autobahn met 300 km/h met je auto mag zoeven en dat dan niet met je motor kan doen.
quote:40.000 km is een beetje een gemiddelde omslagpunt voor een supersport. Dat is een beetje de stand waar je problemen KUNT gaan verwachten, oftewel HOEFT niet, zolang er netjes mee is gereden...
Op woensdag 7 januari 2004 19:36 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ja oké met een racer rijdt je natuurlijk wel ietsie anders als met een toermotor, maar om nu te zeggen dat je met 40.000 km al problemen gaat krijgen lijkt me toch ook wat overdreven.
quote:Schijnt iets met de verzekering te zijn. Motoren tot 100 pk zijn betaalbaar te verzekeren, en daarboven wordt het stervensduur om te verzekeren. In Duitsland dan
Op woensdag 7 januari 2004 19:57 schreef ZX9R het volgende:[..]
Is dat echt zo?
Daar had ik namelijk nog niet van gehoord.
Wel stom als je op de duitse autobahn met 300 km/h met je auto mag zoeven en dat dan niet met je motor kan doen.
quote:De verzekering gaat daar naar het aantal pk's, hoe meer pk's, hoe meer je betaald. Natuurlijk geeft de echte motorrijder daar niks om, en heeft de regering dat zo bepaald daar. Vandaar ook dat BMW nooit echt snelle motoren heeft gemaakt....
Op woensdag 7 januari 2004 19:57 schreef ZX9R het volgende:[..]
Is dat echt zo?
Daar had ik namelijk nog niet van gehoord.
Wel stom als je op de duitse autobahn met 300 km/h met je auto mag zoeven en dat dan niet met je motor kan doen.
quote:Daar heb jij dan weer gelijk in...lol...
Op woensdag 7 januari 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:
even terugkomend op dit:
[..]40.000 km is een beetje een gemiddelde omslagpunt voor een supersport. Dat is een beetje de stand waar je problemen KUNT gaan verwachten, oftewel HOEFT niet, zolang er netjes mee is gereden...
En daar zit m het probleem met een supersport... gaat niet samen met netjes rijden
quote:Ook geen mooie...
Op woensdag 7 januari 2004 20:01 schreef pea4fun het volgende:
De verzekering gaat daar naar het aantal pk's, hoe meer pk's, hoe meer je betaald. Natuurlijk geeft de echte motorrijder daar niks om, en heeft de regering dat zo bepaald daar. Vandaar ook dat BMW nooit echt snelle motoren heeft gemaakt....
quote:Ik moet eerlijk bekenen dat ik wel gecharmeerd ben van de BMW R1150RT.
Op woensdag 7 januari 2004 20:03 schreef ZX9R het volgende:[..]
Ook geen mooie...
Vooral zilverkleurig vind ik m erg mooi.
Alleen jammer dat die dingen zo duur zijn...
quote:sorry, ook die vind ik een 'ouwe-lullen-bak'...ik heb wel eens een sport gezien van BMW (welk type het was? geen idee) en die was errug strak, dat wel.
Op woensdag 7 januari 2004 20:12 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik moet eerlijk bekenen dat ik wel gecharmeerd ben van de BMW R1150RT.
Vooral zilverkleurig vind ik m erg mooi.
Alleen jammer dat die dingen zo duur zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-01-2004 20:22]
quote:Ik vind BMW's altijd erg uhm ja...duits....Degelijk, betrouwbaar, maar smaak nog kraak aan. Deze dus ook.
Op woensdag 7 januari 2004 20:12 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik moet eerlijk bekenen dat ik wel gecharmeerd ben van de BMW R1150RT.
Vooral zilverkleurig vind ik m erg mooi.
Alleen jammer dat die dingen zo duur zijn...
quote:Dat is wel het nadeel van dergelijke motoren (Yamaha FJR1300, Honda Pan, etc. etc.)... Maar toch vind ik ze wel stoer... En ach... het 'ouwelullen' imago komt waarschijnlijk omdat wij jonkies dat soort machines simpelweg niet kunnen betalen... en er dus voornamelijk, jawel, ouwelullen oprijden
Op woensdag 7 januari 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
sorry, ook die vind ik een 'ouwe-lullen-bak'...ik heb wel eens een sport gezien van BMW (welk type het was? geen idee) en die was errug strak, dat wel.
quote:Dat zijn idd de meeste BMW motoren wel ja... alleen deze, als enigste, vindt ik zelf toch dan best wel weer okay
Op woensdag 7 januari 2004 20:20 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ik vind BMW's altijd erg uhm ja...duits....Degelijk, betrouwbaar, maar smaak nog kraak aan. Deze dus ook.
quote:aan power ontbreekt het ze niet, als ik rietvaerder mag geloven, dus dat is het probleem niet.
Op woensdag 7 januari 2004 20:21 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dat is wel het nadeel van dergelijke motoren (Yamaha FJR1300, Honda Pan, etc. etc.)... Maar toch vind ik ze wel stoer...
quote:wat mij betreft niet. ik vind het type motor gewoon niks, het design, en de zit is niks voor mij, veeel te recht op. en voor dat geld heb ik echt wel een hele mooie racer!
En ach... het 'ouwelullen' imago komt waarschijnlijk omdat wij jonkies dat soort machines simpelweg niet kunnen betalen... en er dus voornamelijk, jawel, ouwelullen oprijden
maarja, over smaak valt niet te twisten!
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom niet? 4 in 1 jaar is wel erg extreem als je het mij vraagt. ik weet sowieso al dat ik geen chopper oid wil rijden, een supersport heeft mijn absolute voorkeur. ok, missch sport-tour en een Bandit (welke categorie valt die eik?) ook wel maar dan in mindere mate. maar niet genoeg om te willen uitproberen.
Het is net als PatrickM .. eigenlijk (in het begin) niet weten wat je nou echt wilt.
quote:hoe bedoel je? dat ik niet weet wat ik wil? of had je het over jezelf?
Op woensdag 7 januari 2004 20:27 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Het is net als PatrickM .. eigenlijk (in het begin) niet weten wat je nou echt wilt.
quote:Ik geef een voorbeeld van 4 motoren in een jaar, dus idd mijzelf.
Op woensdag 7 januari 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hoe bedoel je? dat ik niet weet wat ik wil? of had je het over jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |