De mensen die wel gaan
De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigen
Mensen die niet mee kunnen
Datum
Zondag 30 november
Dus:
11:00:
Carpoolsplaats Papendrecht (Vanaf Rotterdam afslag Papendrecht/Dordrecht, bij stoplichten links, en dan de parkeerplaats achter de rotonde. Daar staan SuperFour, ik, Susnuki en Patrick (Moet ie nog effe bevestigen) Als je uit ZH komt is dit de beste plek om samen naar het tweede punt te rijden. We wachten uiterlijk tot 11:15 voor we vertrekken, maar bedoeling is 11:00 wegrijden, zodat we rond 11:30 bij Slichtenhorst zijn.
Ca. 11:30:
Tankstation Slichtenhorst (A12, net na Utrecht) te rijden, om vervolgens wat mensen uit NH etc. op te pikken (o.a. Generalist en Mr. Mookey).
Ca. 12:30:
Dan gaan we naar het tweede, centrale afspreekpunt, tankstation Bloemheuvel bij Veenendaal. Vanuit hier rijden we gezamelijk naar Ede, waar de route begint. Aan de route wordt nog gewerkt door mij en SuperFour! Mijn voorstel is om uiterlijk 13:30 te vertrekken om de route te gaan rijden!
-Onder voorbehoud-
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:34 schreef Faithz het volgende:
Ik baal ervan dat ik nu mn rijbewijs nog niet heb en ook nog geen motor
quote:Zeker!
Op zondag 23 november 2003 11:38 schreef gekketurk het volgende:
Is aprilia 125cc rs goedgekeurd?
Iedereen is welkom.
Jou bijschrijven in het lijstje dat komt?
quote:Nee doe maar niet.. Ik weet niet of ik dan wel tijd heb.. ach we zien wel..
Op zondag 23 november 2003 11:43 schreef ZX9R het volgende:[..]
Zeker!
Iedereen is welkom.
Jou bijschrijven in het lijstje dat komt?
Zal wel.. Zo, vandaag weer effe 230km gereden
quote:gaat automatisch, na 11 pages zit ie vol.
Op zondag 23 november 2003 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Weer een nieuw topic? Waarom in hemelsnaam komt er een slotje (Zonder reden/tekst) op een topic met 11 pagina'sZal wel..
Zo, vandaag weer effe 230km gereden
Vandaag stukje gecrossed met de CB1000-club...
Ik kan niet wachten to volgende week, heb er erg veel zin in...! Als nu het weer ook nog een beetje meewerkt... zou helemaal fantastisch zijn.
quote:wel geinige platen rietvaerder! alleen niet mijn type motor, maar dat wist je
Op zondag 23 november 2003 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Watjuh.. gewoon zonder kenteken rijden, kan je nog geld schelen ookPa en ik vandaag @ Schiphol
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 23-11-2003 20:22]
quote:Talking to me...? Leg alleen uit waarom ik deze motor heb..
Op zondag 23 november 2003 20:17 schreef SuperFour het volgende:
Alstjeblieft zeg... bespaar me dit... niet weer die Blade-discussie...
Doe dat maar in het andere topic...!
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:17 schreef SuperFour het volgende:
Alstjeblieft zeg... bespaar me dit... niet weer die Blade-discussie...
Doe dat maar in het andere topic...!
quote:ik bedoelde er niets mee, hoor
Op zondag 23 november 2003 19:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Platen
Boeit me niet echt veel waar ik op begin.. assut maar goed rijdt en vooral dat ik er goed op leer rijden, erg belangrijk
Echt mooie motor koop ik wel als ik daadwerkelijk goed kan rijden...en als ik geen 25kw meer hoef.
quote:idd!!
Op maandag 24 november 2003 00:47 schreef generalist het volgende:
Die FJR op de foto is ook een beest van een machine!
quote:Idd....
Op maandag 24 november 2003 00:47 schreef generalist het volgende:
Die FJR op de foto is ook een beest van een machine! Die mag je vast nog niet rijden van paps
Net overleg gehad met de arts en hij achtte het onverstandig als ik met de motor een eind zou gaan rijden.
Vooral nu ik kalmerende geneesmiddelen krijg. Deze kunnen het reactievermogen ernstig beïnvloeden.
Voor komende zondag moet ik helaas verstek laten gaan. Maar als er een volgende meet komt ben ik er zeker bij.
En dat beloof ik jullie!
Dus:
11:00:
Carpoolsplaats Papendrecht (Vanaf Rotterdam afslag Papendrecht/Dordrecht, bij stoplichten links, en dan de parkeerplaats achter de rotonde. Daar staan SuperFour, ik, Susnuki en Patrick (Moet ie nog effe bevestigen) Als je uit ZH komt is dit de beste plek om samen naar het tweede punt te rijden. We wachten uiterlijk tot 11:15 voor we vertrekken, maar bedoeling is 11:00 wegrijden, zodat we rond 11:30 bij Slichtenhorst zijn.
Ca. 11:30:
Tankstation Slichtenhorst (A12, net na Utrecht) te rijden, om vervolgens wat mensen uit NH etc. op te pikken (o.a. Generalist en Mr. Mookey).
Ca. 12:30:
Dan gaan we naar het tweede, centrale afspreekpunt, tankstation Bloemheuvel bij Veenendaal. Vanuit hier rijden we gezamelijk naar Ede, waar de route begint. Aan de route wordt nog gewerkt door mij en SuperFour! Mijn voorstel is om uiterlijk 13:30 te vertrekken om de route te gaan rijden!
-Onder voorbehoud-
Jammer dat je niet meegaat ZX9R!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |