"je ei kwijtraken"quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:44 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb gisteren een boodschap gedaan.
Nee, dat is een grote boodschap wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
"je ei kwijraken"Zal ik solliciteren bij een cripto quiz .. verdient vast nog meer ..
![]()
Tja en dan was ik vaag ..quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee, dat is een grote boodschap wat jij bedoelt.
Ik heb het over een booschap. Zoals in een pak melk of een pak wasmiddel.
zijn we inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 31 maart 2004 08:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja en dan was ik vaag ..
hij wordt verstandigquote:Gisteren geboden op een z.g.a.n. leren race overall, mooi dingetje en de vraagprijs is 199.00.
Dan moeten er nog laarzen bij, en een nieuwe helm .. dus zo is het wel weer mooi deze maand voor April.
Financieel onverstandig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij wordt verstandig!
zeker!! Tis heerlijk om na het eten ff een rondje te doen met dat daglicht! En t kan mooie plaatjes opleveren bij zonsondergang enzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
Wel lekker dat we s'avonds langer daglicht hebben.![]()
Zo heb ik een heel mooie desktop van de ondergaande zon gemaakt...quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker!! Tis heerlijk om na het eten ff een rondje te doen met dat daglicht! En t kan mooie plaatjes opleveren bij zonsondergang enzo
zo rijdt ik in mijn auto weleens met een ‘automaat’…ik rijden, mijn vriendin schakelen…kan ik ondertussen een blikje openen ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:09 schreef ZX9R het volgende:
Zo heb ik een heel mooie desktop van de ondergaande zon gemaakt...
(vanuit een rijdende auto met 100 km/h, vriendin het stuur vast en ik foto uit het raam maken)![]()
Dat doe ik ook wel eens, maar dan wil mijn hand niet van haar been af.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo rijdt ik in mijn auto weleens met een ‘automaat’…ik rijden, mijn vriendin schakelen…kan ik ondertussen een blikje openen ofzo![]()
Nu doe je het weer!quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:42 schreef Patrick281 het volgende:
Goedemorgen! Dus iedereen heeft een boodschap.. wat zijn jullie vaag ..
Feli met de motor!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu doe je het weer!
Thanks, maar ik juich nog niet te vroeg. Het gaat allemaal nog niet van harte dus voordat de koop definitief rond is gaat de vlag nog niet uit.
Fok Motorclub [SC deel 6] Onderaan op de pagina 5, verhaal op de volgende pagina 6..quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:36 schreef pmponer het volgende:
Zeg rietvaerder... heb je nu al op een fazer proef gereden?
Zo ja wat waren de opvallenste verschillen met de bandit?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:44 schreef pmponer het volgende:
*click* bedankt
Sommigen zijn ook nooit tevreden, ik werk 9 uur per dag en heb iedere avond nog verplichtingen gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:55 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen!
Wat een weertje weerBeetje jammer dat ik nu echt MOET gaan leren, er komt anders totaal niks van terecht
Ja gaat wel weer. Volgens mij had ik een chronisch slaap te kort. Heb gisteren ook van 11 uur (zondag avond) tot 10 uur geslapen en toen weer van 11 uur 's ochtens ofzo tot 's middags 2quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef ZX9R het volgende:
Ben je weer wat opgeknapt Mak?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook nooit tevreden, ik werk 9 uur per dag en heb iedere avond nog verplichtingen gehad.
Maar ja het is nog het begin van de zomer zullen we maar zeggen.
Even een quote ipv een edit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook nooit tevreden, ik werk 9 uur per dag moet hier aanwezig zijnen heb iedere avond nog verplichtingen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |