abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:28:04 #1
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_18135668
Thema voor deze keer: Buell

Buell
quote:
Een ronkend, ontembaar motorblok. Strakke styling die niets aan de verbeelding overlaat. En het vermogen om een weerspannige weg zo mak als een lammetje te maken. Dat zijn de dingen waardoor een Buell motor anders is dan al het andere dat je op straat tegenkomt.
Ons doel is motorfietsen maken die ontworpen, geconstrueerd en geproduceerd worden voor het hoogste rijavontuur. Traditionele sportmotoren doen beroep op allerlei ingewikkelde technologieën, alleen maar om de snelheid op te drijven. Wij ontwikkelen en gebruiken onze innovatieve technologie om het rijplezier op te drijven. Want uiteindelijk gaat het er niet om hoe snel je er bent. Het gaat erom hoeveel plezier je onderweg hebt gehad.
Erik Buell
quote:
Erik Buell laat niet met zich spotten. Het is alles of niets. Voor Amerika's grootste designer van sportmotoren zijn engagement en toewijding geen loze woorden. Het is een must. Als het geen 100 procent is, dan hoeft het niet. Het zweet op zijn voorhoofd en zijn naam op de motoren zijn er niet door stilzitten gekomen.
Nu is Erik Buell voorzitter van de raad van bestuur en technisch directeur van Buell Motorcycle Company, het bedrijf dat hij in 1993 met hulp van Harley-Davidson Motor Company oprichtte. Buell heeft een minderheidsaandeel in het bedrijf; Harley-Davidson de rest.
Buell XB9r





Specificaties:
quote:
Type: Luchtgekoeld, viertakt, 45 graden V-Twin
Cilinderinhoud: 984 cc
Boring en slag: 88,9 x 79,38 mm
Compressieverhouding: 10:1
Klepaandrijving: OHV, twee kleppen per cilinder
Klepstelling: Zelfstellend
Benzinesysteem: 45 mm valstroom DDFI brandstofinjectie
Uitlaat: Free-Breathing 2-in-1 collector
Inlaat: Ram luchtinlaat met 0 weerstand
Vermogen: 84,2 pk-61,9kW @ 7400 tpm(EU norm EC95/1)
Koppel: 85,6Nm @ 5600 tpm(EU norm EC95/1)
Smering: Droog oliecarter, inhoud 2,3 liter
Oliefilter: Opschroefbaar wegwerpelement

CHASSIS
Frame: Aluminium frame met Uniplanar motorblok isolatiesysteem tegen trillingen
Wielbasis: 1320 mm
Balhoofdhoek: 21 graden
Naloop: 83 mm
Voorschokdempers: Showa upside-down vork met regelbare veervoorspanning, demping en preload
Achterschokdempers: Showa schokdemper met regelbare veervoorspanning, demping en preload
Veerweg voor: 120 mm
Veerweg achter: 127 mm
Voorrem: ZTL rem, 375 mm roestvrijstalen zwevende schijfrem, remklauw met 6 zuigers
Achterrem: 240 mm roestvrijstalen remschijf, zwevende remklauw met één zuiger
Voorwiel: 6 spaken, 3.5x17, Stardust Silver
Achterwiel: 6 spaken, 5.5x17, Stardust Silver
Voorband: Dunlop D207 FY 120 / 70 ZR17
Achterband: Dunlop D207 U 180 / 55 ZR17
Tankinhoud: 14 liter
Brandstofverbruik: nvt
Brutogewicht: 386 kg
Droog gewicht: 175 kg
Maximale belasting: 211 kg
Zadelhoogte: 775 mm
Bodemvrijheid: 127 mm
Lengte: 1924 mm
Breedte: 768,35 mm
Hoogte: 1092 mm

AANDRIJVING
Type: Vijf versnellingen
Verhouding: (1) 2.69, (2) 1.85, (3) 1.43, (4) 1.18, (5) 1.00
Primaire overbrenging: Triplex ketting 1.68:1 verhouding
Koppeling: Meervoudige, natte platen
Secundaire overbrenging: Constante spanning, 11 mm Kevlar riem met GT profiel, verhouding 2.4
Buell XB12r





Specificaties:
quote:
Type :Luchtgekoeld, viertakt, 45 graden V-Twin
Cilinderinhoud: 1203 cc
Boring en slag: 88,9 x 96,82 mm
Compressieverhouding: 10:1
Klepaandrijving: OHV, twee kleppen per cilinder
Klepstelling: Zelfstellend
Benzinesysteem: 49 mm valstroom DDFI brandstofinjectie
Uitlaat: Free-Breathing 2-in-1 collector met Buell InterActive uitlaatsysteem
Inlaat: Ram luchtinlaat met 0 weerstand
Vermogen*: 100 pk-74,6kW @ 6600 tpm(EU norm EC95/1)
Koppel*: 109,7Nm @ 6000 tpm(EU norm EC95/1)
Smering: Droog oliecarter, inhoud 2,3 liter
Oliefilter: Opschroefbaar wegwerpelement

CHASSIS
Frame: Aluminium frame met Uniplanar motorblok isolatiesysteem tegen trillingen
Wielbasis: 1320 mm
Balhoofdhoek: 21 graden
Naloop: 83 mm
Voorschokdempers: Showa upside-down vork met regelbare veervoorspanning, demping en preload
Achterschokdempers: Showa schokdemper met regelbare veervoorspanning, demping en preload
Veerweg voor: 120 mm
Veerweg achter: 127 mm
Voorrem: ZTL rem, 375 mm roestvrijstalen zwevende schijfrem, remklauw met 6 zuigers
Achterrem: 240 mm roestvrijstalen remschijf, zwevende remklauw met één zuiger
Voorwiel: 6 spaken, 3.5x17, Translucent Amber
Achterwiel: 6 spaken, 5.5x17, Translucent Amber
Voorband: Dunlop D207 FY 120 / 70 ZR17
Achterband: Dunlop D207 U 180 / 55 ZR17
Tankinhoud: 14 liter
Brandstofverbruik: nvt
Brutogewicht: 386 kg
Droog gewicht: 179 kg
Maximale belasting: 207 kg
Zadelhoogte: 775 mm
Bodemvrijheid: 127 mm
Lengte: 1924 mm
Breedte: 768,35 mm
Hoogte: 1092 mm

AANDRIJVING
Type: Vijf versnellingen
Verhouding: (1) 2.69, (2) 1.85, (3) 1.43, (4) 1.18, (5) 1.00
Primaire overbrenging: Triplex ketting 1.50:1 verhouding
Koppeling: Meervoudige, natte platen
Secundaire overbrenging: Constante spanning, met aramide versterkte 14 mm Hibrex riem met Flexten Plus technologie**, verhouding 2.4
Buell XB9s





Specificaties zijn gelijk aan die van de Buell XB9r.

Buell XB12s





Specificaties zijn gelijk aan die van de Buell XB12r

De voorafgaande delen:

De eerste Fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6]
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 8]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 9]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 10]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 11]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 13]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 14]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 15]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 16]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 17]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 18]
De Tweede FOKMotormeet deel 19
De Tweede FOK MotorMeet - Part 20
FOK MC] Suzuki GSX-R [deel1]
[FOK MC] Honda CBR [deel 2]
[Fok MC] Kawasaki 'Let the good times roll' [deel 3]
[FOK MC] Yamaha R-series [deel 4]
FOK MC] BMW R-series[deel 5]
[FOK MC] SuperMotards [deel 6]
Fok Motorclub [SC deel 7]
Fok Motorclub [SC deel 8]

Het meet topic:

[FOK MC] Motormeet
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:29:27 #2
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18135698
Gaaf thema! Beter dan die van mij vorige keer.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:30:27 #3
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_18135733
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:29 schreef hollander172 het volgende:
Gaaf thema! Beter dan die van mij vorige keer.
Wil niet opscheppen maar hij is beter als de vorige inderdaad
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:31:57 #4
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18135757
@Makster, morgen ga ik de ZXR pas halen maar nu heb ik meteen de volledige servicedata bij de hand. Volgens de manual zitten die luchtslangen er echt voor de lol trouwens, hebben geen functie.

Moet meteen een beurtje uitvoeren bij de motor aangezien deze al bijna 2 jaar zo goed als stilstaat dus het was zaak die hele handel voor dit weekend uit te printen. Morgen meteen ff nieuwe olie en een nieuw filtertje halen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:33:32 #5
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18135790
Owkee das duidelijk

En zie je wel dat ik gelijk had met die slangen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:35:51 #6
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18135845
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:33 schreef Makster het volgende:
Zeker beter
[..]

Heb ik iets gemist? Wat ben je aan het precies aan het doen?

Je ging je ZXR toch morgen halen?
Nee je hebt niks gemist, wilde alleen de hele handel op mijn werk uitprinten omdat dit veel sneller gaat en ik dubbelzijdig kan printen, dan blijft het een beetje compact. Het gaat dus om de workshopmanual en service voor de ZXR400.

Ik moet de motor morgen of overmogen meteen oliebeurtje geven omdat ie zolang heeft stilgestaan. Lagertjes e.d. vinden oude olie niet zo leuk.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:36:58 #7
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18135873
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:33 schreef Makster het volgende:
Owkee das duidelijk

En zie je wel dat ik gelijk had met die slangen
Ik kan natuurlijk wel proberen er een ramair van te maken. Alle technische data heb ik binnen handbereik en berekeningen kan ik op mijn werk doen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:38:48 #8
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18135907
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:36 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk wel proberen er een ramair van te maken. Alle technische data heb ik binnen handbereik en berekeningen kan ik op mijn werk doen.


Ik hou je niet tegen. Probeer het eerst ff uit op je eigen bike en als het werkt mag je het ook wel bij mij inbouwen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:41:58 #9
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18135976
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:38 schreef Makster het volgende:

[..]



Ik hou je niet tegen. Probeer het eerst ff uit op je eigen bike en als het werkt mag je het ook wel bij mij inbouwen
Zeg dat maar niet te hard... Er komt las- en spuitwerk aan te pas en ik ben wel gek genoeg om dat te doen maar of jij dat ook bent?

Edit: jullie hebben niet de volledige manual maar alleen het L supplement. Je moet ook de H nog hebben, dit is het eigenlijke WPH. Als je interesse hebt kan ik die wel hosten.
Microfiches zijn ook wel handig, die kan je bij www.zxrworld.com halen. Heb je meteen de partnummers van Kawa zelf maar de tekst is in het japans. Beetje uitvogelen dus maar als mij het lukt dan moet het jullie zeker lukken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:45:16 #10
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18136050
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:41 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet te hard... Er komt las- en spuitwerk aan te pas en ik ben wel gek genoeg om dat te doen maar of jij dat ook bent?
Dat is inderdaad de vraag heh

Laat ik het zo zeggen, stel je gaat er onwijs op voorruit qua acceleratie en vermogen dan ben jij de man en volg ik je in je avontuur

Denk dat ik trouwens met mijn grote beurt ook achter een groter tandwiel laat zetten. Heb gehoord dat de motor beter in zijn toeren komt (logisch) maar dat de top ook hoger komt te liggen. Afgezien van het feit dat is sneller optrekt natuurlijk

Ik heb wel interesse
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:46:33 #11
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18136075
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:45 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik trouwens met mijn grote beurt ook achter een groter tandwiel laat zetten. Heb gehoord dat de motor beter in zijn toeren komt (logisch) maar dat de top ook hoger komt te liggen. Afgezien van het feit dat is sneller optrekt natuurlijk
Bijna... Top komt lager te liggen en de accelleratie gaat erop vooruit. You can't have both.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:50:11 #12
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_18136160
Je kan het wel beide hebben. Als je motor in de hoogste versnelling niet meer het vermogen heeft om helemaal door te gaan tot de rode streep, kan het helpen om een kleiner tandwiel voor te plaatsen, om wel het maximale toerental te halen in de hoogste versnelling. Heeft laatst in de Moto73 een heel (ingewikkeld) stukje gestaan over al die tandwiel verhoudingen.
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:50:50 #13
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18136173
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:46 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Bijna... Top komt lager te liggen en de accelleratie gaat erop vooruit. You can't have both.
Dat dacht ik dus ook, maar hoorde een of ander verhaal dat met de overdrive van de 6e versnelling te maken had ofzo. Doordat ie met een groter achtertandwiel verder in zijn toeren trekt kwam de top ook hoger ofzo.

dacht dat het zoiets was hoor, vond het verhaal zelf ook al een beetje vreemd. Maarja je ktrekt vaker op dan dat je op zijn top rijdt toch
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:51:56 #14
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18136202
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:50 schreef Gerako het volgende:
Je kan het wel beide hebben. Als je motor in de hoogste versnelling niet meer het vermogen heeft om helemaal door te gaan tot de rode streep, kan het helpen om een kleiner tandwiel voor te plaatsen, om wel het maximale toerental te halen in de hoogste versnelling. Heeft laatst in de Moto73 een heel (ingewikkeld) stukje gestaan over al die tandwiel verhoudingen.
Ja zoiets was het inderdaad
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 17:54:26 #15
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18136256
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:50 schreef Gerako het volgende:
Je kan het wel beide hebben. Als je motor in de hoogste versnelling niet meer het vermogen heeft om helemaal door te gaan tot de rode streep, kan het helpen om een kleiner tandwiel voor te plaatsen om wel het maximale toerental te halen in de hoogste versnelling. Heeft laats in de Moto73 een heel (ingewikkeld) stukje gestaan over al die tandwiel verhoudingen.
Klopt ook, in theorie is het zo dat je beide niet kan hebben en de meeste motoren met een perfect passend tandwiel setje de fabriek uit komen rollen. Er zijn ook motoren die dit niet hebben maar dit zijn over het algemeen geen SS's.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 2 april 2004 @ 18:37:56 #16
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18136978
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 17:54 schreef hollander172 het volgende:
Er zijn ook motoren die dit niet hebben maar dit zijn over het algemeen geen SS's.
Ik lees juist niet anders.
Zelfs bij mijn Bimota raadde een gebruiker mij een ander tandwiel aan omdat de koek nu bij 240 km/u op is.
(en hij moest lossen bij een R1)
Maar Makster: je moet het dus zoals Gerako aangeeft in het voortandwiel zoeken.
(die zijn ook makkelijker te krijgen, een achtertandwiel moet je laten maken)

En die slangen eindigen bij het luchtfilter. Geen ram-air zoals het ontworpen is, maar wel extra verse en koude lucht.
  vrijdag 2 april 2004 @ 18:49:07 #17
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18137171
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 18:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik lees juist niet anders.
Zelfs bij mijn Bimota raadde een gebruiker mij een ander tandwiel aan omdat de koek nu bij 240 km/u op is.
(en hij moest lossen bij een R1)
Maar Makster: je moet het dus zoals Gerako aangeeft in het voortandwiel zoeken.
(die zijn ook makkelijker te krijgen, een achtertandwiel moet je laten maken)

En die slangen eindigen bij het luchtfilter. Geen ram-air zoals het ontworpen is, maar wel extra verse en koude lucht.
Hoorde dat als je voor een ander tandwiel zet je ketting veel harder slijt. Of was dat nou met het achtertandwiel? Nee was bij voor.
Maar weetje zeker dat er geen andere passende achtertandwielen te krijgen zijn? Niet dat het verder boeit want anders doe ik er toch gewoon voor een ander op
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 19:01:29 #18
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18137353
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 18:49 schreef Makster het volgende:

[..]

Hoorde dat als je voor een ander tandwiel zet je ketting veel harder slijt. Of was dat nou met het achtertandwiel? Nee was bij voor.
Maar weetje zeker dat er geen andere passende achtertandwielen te krijgen zijn? Niet dat het verder boeit want anders doe ik er toch gewoon voor een ander op
Qua onderdelen zijn de gekste dingen te krijgen, maar het zal standaard niet te krijgen zijn vermoed ik.
  vrijdag 2 april 2004 @ 19:41:31 #19
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18138098
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 19:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Qua onderdelen zijn de gekste dingen te krijgen, maar het zal standaard niet te krijgen zijn vermoed ik.
En het verhaal van die slijtende ketting? Weet je daar iets over of heb ik dat gewoon verkeerd gehoord?

Ben op dit moment eigenlijk te gaar om zelf te denken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 19:45:31 #20
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18138199
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 19:41 schreef Makster het volgende:

[..]

En het verhaal van die slijtende ketting? Weet je daar iets over of heb ik dat gewoon verkeerd gehoord?

Ben op dit moment eigenlijk te gaar om zelf te denken
Ach ik ben ook gaar, al de hele week ziek en gewoon gefitnessed, hardgelopen.
Alleen vandaag was ik onderweg naar de sportscool maar ben doorgereden omdat ik nog moest pinnen.
Straks maar gewoon naar bed toe over een uurtje.

Dat van het tandwiel heb ik ook wel eens gehoord vroeger bij brommers.
Maar aanpassingen gebeuren altijd aan de voorkant heb ik begrepen.
  vrijdag 2 april 2004 @ 19:48:44 #21
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18138266
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ach ik ben ook gaar, al de hele week ziek en gewoon gefitnessed, hardgelopen.
Alleen vandaag was ik onderweg naar de sportscool maar ben doorgereden omdat ik nog moest pinnen.
Straks maar gewoon naar bed toe over een uurtje.

Dat van het tandwiel heb ik ook wel eens gehoord vroeger bij brommers.
Maar aanpassingen gebeuren altijd aan de voorkant heb ik begrepen.
Anders ben ik wel gaar, veel geleerd. Ook door gaan met trainen terwijl ik super moe was, slecht slapen enz enz. Daardoor ben ik nu gezegend met een mooie koortslip alleen dan boven mijn lip

Duik er denk ik ook vroeg in, morgen weer heel de dag kansllos werken en dan hopelijk zondag fit zijn

Heb volgens mij wel eens ergens gelezen dat ze er ook achter andere tandwielen op gooien? Maarja als het maar werkt toch
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 19:49:26 #22
38360 masuyo
Where will you go
pi_18138277
bij mij in de buurt zit sindskort een harly davidson/buell dealer, elke keer toch ff kwijlen als ik er langs rij op mun brommertje
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  vrijdag 2 april 2004 @ 20:11:20 #23
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18138651
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 19:48 schreef Makster het volgende:
Heb volgens mij wel eens ergens gelezen dat ze er ook achter andere tandwielen op gooien? Maarja als het maar werkt toch
Ik heb wel eens een ander achtertandwiel laten maken speciaal en alleen om mooie wheelies te kunnen maken. Helaas blies ik het motorblok eerder op dan het achtertanwiel gemonteerd was.
RGV250 R.I.P.
  vrijdag 2 april 2004 @ 20:13:11 #24
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18138684
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een ander achtertandwiel laten maken speciaal en alleen om mooie wheelies te kunnen maken. Helaas blies ik het motorblok eerder op dan het achtertanwiel gemonteerd was.
RGV250 R.I.P.


Ach ja je hebt wel je best gedaan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 2 april 2004 @ 20:15:08 #25
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_18138720
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 19:49 schreef masuyo het volgende:
bij mij in de buurt zit sindskort een harly davidson/buell dealer, elke keer toch ff kwijlen als ik er langs rij op mun brommertje
HD zijn de enige shoppers die ik wel ok vind. Een klein beetje wel te verstaan

Buell heb wel relaxde bakkies...zie begin topic
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')