abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17575084

Engine type 4-takt vier cilinder in lijn
Displacement 636 cm3
Bore x stroke 68.0 x 43.8 mm
Compression ratio 12.8:1
Valve system DOHC, 16 kleppen
Maximum power 87 kW {118PS}/13,000 tpm
Maximum power with RAM Air 91.5 kW {125 PS}/ 13,000 tpm
Maximum torque 67 N-m {6.8 kgf-m}/11,000 tpm
Fuel supply/Carburettor Electronische injectie (o38 mm x 4)
Ignition Digitaal
Starting Electrisch
Transmission 6 versnellingen
Frame type Perimeter, geperst-aluminium
Rake/Trail 24.5° / 95 mm
Suspension, front 41 mm upside down voorvork met instelbare veervoorspannig en volledig instelbare ingaande en uitgaande demping
Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak met stickstofgas gevulde demper, traploos instelbare veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping
Wheel travel, front 120 mm
Wheel travel, rear 135 mm
Tyre, front 120/65ZR17M/C (56W)
Tyre, rear 180/55ZR17M/C (73W)
Brakes, front Dubbele semi-zwevende 280 mm schijven, radiaal gemonteerd, 4 zuigers
Brakes, rear Enkele 220 mm schijf
Dimensions (L x W x H) 2,025 x 720 x 1,100 mm
Wheelbase 1,400 mm
Seat height 825 mm
Dry weight 161 kg
Colour(s) Black Pearl, Candy Lightning Blue en Lime Green

Engine type 4-takt vier cilinder in lijn
Displacement 599 cm3
Bore x stroke 67.0 x 42.5 mm
Compression ratio 13.0:1
Valve system DOHC, 16 kleppen
Maximum power 86 kW {117 PS}/ 13,000 tpm
Maximum power with RAM Air 90,6 kW {123 PS}/ 13,000 tpm
Maximum torque 65 N·m {6.6 kgf·m}/ 12,000 tpm
Fuel supply/Carburettor Electronische inspuiting (ø38 mm x 4)
Ignition Digitaal
Starting Elektrisch
Transmission 6 versnellingen
Frame type Perimeter, geperst-aluminium
Rake/Trail 24.5°/95 mm
Suspension, front 41 mm upside down voorvork met instelbare veervoorspannig en volledig instelbare ingaande en uitgaande demping
Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak met stickstofgas gevulde demper, traploos instelbare veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping
Wheel travel, front 120 mm
Wheel travel, rear 135 mm
Tyre, front 120/65ZR17M/C (56W)
Tyre, rear 180/55ZR17M/C (73W)
Brakes, front Dubbele semi-zwevende 280mm schijven, radiaal gemonteerd, 4 zuigers
Brakes, rear Enkele 220 mm schijf, enkelzuiger
Dimensions (L x W x H) 2,025 x 720 x 1,100 mm
Wheelbase 1,400 mm
Seat height 825 mm
Fuel capacity 18 liter
Dry weight 161 kg
Colour(s) Lime Green


Engine type {Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four}
Displacement {998 cm3}
Bore x stroke {76.0 x 55.0 mm}
Compression ratio 12.7:1
Valve system {DOHC, 16 valves}
Maximum power 128.4 kW {175 PS}/ 11,700 tpm
Maximum power with RAM Air 135.3 kW {184 PS}/ 11,700 tpm
Maximum torque 115 N·m {11.7 kgf·m}/ 9,500 tpm
Fuel supply/Carburettor {Fuel injection: Ø 43 mm x 4 (Mikuni)}
Ignition {Digital}
Starting {Electric}
Transmission {6-speed, return}
Frame type {Backbone/Twin-tube, aluminium}
Rake/Trail 24° / 102 mm
Suspension, front {Type: 43 mm inverted fork with top-out springs Compression damping: 16-way Rebound damping: 16-way Spring preload: Fully adjustable}
Suspension, rear {Type: Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and top-out spring Compression damping: Stepless Rebound damping: Stepless Spring Preload: Fully adjustable}
Wheel travel, front 120 mm
Wheel travel, rear 125 mm
Tyre, front {120/70ZR17M/C}
Tyre, rear {190/50ZR17M/C}
Brakes, front {Type: Dual semi-floating 300 mm petal discs Calliper: Dual radial-mount, opposed 4-piston, 4-pad}
Brakes, rear {Type: Single 220 mm petal disc Calliper: Single-bore pin-slide}
Dimensions (L x W x H) 2,045 x 705 x 1,115 mm
Wheelbase 1,385
Seat height 825 mm
Fuel capacity 17 liter
Dry weight 170 kg
Colour(s) Lime Green, Metallic Spark Black, Candy Thunder Blue
Model nr. ZX-10R


Engine type 4-takt viercilinder in lijn
Displacement 953 cm3
Bore x stroke 77.2 x 50.9 mm
Compression ratio 11.2:1
Valve system DOHC, 16 kleppen
Maximum power 93.4 kW {127 PS}/10,000 rpm
Maximum torque 95.6 N·m {9.7 kgf·m}/8,000 rpm
Fuel supply/Carburettor Electronische benzine injectie (Ø 38 mm x 4)
Ignition Digitaal
Starting Electrisch
Transmission 6 versnellingen
Frame type Diamond, high-tensile stalenframe
Rake/Trail 24°/101 mm
Suspension, front 41 mm upside down voorvork met instelbare veervoorspannig en traploos instelbare uitgaande demping
Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak met stickstofgas gevulde demper, traploos instelbare veervoorspanning en uitgaande demping
Wheel travel, front 120mm
Wheel travel, rear 138mm
Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W)
Tyre, rear 190/50ZR17M/C (73W)
Brakes, front Dubbele, semi-zwevende 300 mm schijven met 4-zuiger remklauwen
Brakes, rear Enkele schijf 220 mm
Dimensions (L x W x H) 2,080 x 770 x 1,055 mm
Wheelbase 1,420 mm
Seat height 820 mm
Fuel capacity 18 liter
Dry weight 198 kg
Colour(s) Pearl Blazing Orange, Lime Green en Black Pearl

Oeps, en dan zelf de voorgaande topics vergeten:

De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! (deel 5)
De tweede Fok! MotorMeet! (deel 6)
De tweede Fok! MotorMeet! (deel 7)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 8)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 9)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 10)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 11)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 12)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 13)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 14)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 15)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 16)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 17)
De tweede Fok!MotorMeet (deel 18)
De Tweede FOKMotormeet (deel 19)
De Tweede FOK MotorMeet - Part 20
(FOK MC) Suzuki GSX-R (deel1)
[FOK MC]Honda CBR [deel 2]

[ Bericht 53% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 08-03-2004 15:33:34 ]
  maandag 8 maart 2004 @ 15:12:37 #2
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17575139
Zit ik net een heel Yamaha R-serie topic te maken

Jij was eerder.. dus mijne gaat op slot vrees ik..
  maandag 8 maart 2004 @ 15:14:59 #3
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17575178
Mijne is lekker uitgebreider en mooier, puh
pi_17575268
hahahah volgende keer beter enne ben nog ff bezig, deze alleen snel ff gepost om jou voor te zijn
  maandag 8 maart 2004 @ 15:19:37 #5
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17575295
Tss.. 1 miezerig Kawa modelletje
Ik vind dat we mijn topic maar moeten gebruiken

Yamaha is sowieso beter dan Kawasaki
  maandag 8 maart 2004 @ 15:25:02 #6
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17575433
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Tss.. 1 miezerig Kawa modelletje
Ik vind dat we mijn topic maar moeten gebruiken

Yamaha is sowieso beter dan Kawasaki
Donder op Lummel!

Yamaha beter dan Kawa
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  maandag 8 maart 2004 @ 15:26:26 #7
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17575465
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit ik net een heel Yamaha R-serie topic te maken

Jij was eerder.. dus mijne gaat op slot vrees ik..
Aan modje vragen op slot te zetten en weer te activeren (meet deel 4 in de titel) als dit tpoic weer vol is.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  maandag 8 maart 2004 @ 15:28:04 #8
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17575512
Doe maar op deze
  maandag 8 maart 2004 @ 15:28:40 #9
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17575528
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Donder op Lummel!

Yamaha beter dan Kawa
Zit maar te dollen natuurlijk, heb toch zelf een Kawa gehad man
  maandag 8 maart 2004 @ 15:30:25 #10
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17575567
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit maar te dollen natuurlijk, heb toch zelf een Kawa gehad man
Waarom denk je dat ik zo reageer?
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  maandag 8 maart 2004 @ 15:31:27 #11
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17575595
Ik vind dat de ZX10R dan in het groot moet, is toch wel de leider van die modellen hier
  maandag 8 maart 2004 @ 15:40:23 #12
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17575808
quote:
stickstofgas gevulde demper
Wat is dat voor een rare demper?
Als die ingeveerd is komt hij niet meer terug in zijn oorspronkelijke positie omdat hij oiv de stickstof blijft plakken?
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  maandag 8 maart 2004 @ 15:47:12 #13
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17575977
quote:
ZX9R@Patrick281:
Nou heb ik je gisteren gefeliciteerd met je verjaardag maar nou zie ik net in je profiel dat je op 7 april jarig bent. Dat was me al eens eerder opgevallen omdat dat mijn verjaardag is.

Wat is nou je ECHTE verjaardag?
Door een bug in Fok! kan ik mijn profiel niet goedzetten = dus 7 maart. Jaartal onbekend.
..onpartijdige dubbelpost..
pi_17576324
Geef mij maar een ZX-10r
  maandag 8 maart 2004 @ 16:04:17 #15
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17576358
En dan? Wat ga je er mee doen dan
pi_17576380
Ik vind die gewoon mooier, vooral de voorkant
  maandag 8 maart 2004 @ 16:05:36 #17
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17576389
Ow, ga je er hele dag naar zitten kijken

OPM heeft zn zin hoor
pi_17576406
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, ga je er hele dag naar zitten kijken

OPM heeft zn zin hoor
hele dag kijke naar ZX-10r, beter dan naar Fox kijken hoor, die is nie zo spannend (en die is ook verkocht )
  maandag 8 maart 2004 @ 16:06:24 #19
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17576408
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, ga je er hele dag naar zitten kijken

OPM heeft zn zin hoor
Hoezo?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 8 maart 2004 @ 16:11:19 #20
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17576506
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:06 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik had ook een topic geopend.... van de Yamaha R-series Maar die ging op slot...
  maandag 8 maart 2004 @ 16:12:15 #21
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17576534
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:06 schreef yup het volgende:

[..]

hele dag kijke naar ZX-10r, beter dan naar Fox kijken hoor, die is nie zo spannend (en die is ook verkocht )
Ik zou hem dan verkopen als ik jou was, levert ie nog wat op, als je er toch alleen maar naar kijk
pi_17576732
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik had ook een topic geopend.... van de Yamaha R-series Maar die ging op slot...
Dan moeten we gewoon tegen de tijd dat deze vol zit die gaan gebruiken, zoals ZX9R net al zei. (ff modje vragen om te heropenen met gewijzigde topictitel) Tis natuurlijk zonde om het werk ervoor gewoon weg te gooien
pi_17576767
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:05 schreef yup het volgende:
Ik vind die gewoon mooier, vooral de voorkant
Ook qua vermogen zou ik denk ik die ZX10R wel kiezen Tis gewoon een hele mooie snelle motor!
pi_17576791
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik zou hem dan verkopen als ik jou was, levert ie nog wat op, als je er toch alleen maar naar kijk
Dan koop ik hem wel
  maandag 8 maart 2004 @ 16:21:36 #25
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17576799
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:19 schreef ploderus het volgende:

[..]

Dan moeten we gewoon tegen de tijd dat deze vol zit die gaan gebruiken, zoals ZX9R net al zei. (ff modje vragen om te heropenen met gewijzigde topictitel) Tis natuurlijk zonde om het werk ervoor gewoon weg te gooien
Ja, dan moeten we dan maar doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')