De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6]
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 8]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 9]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 10]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 11]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 13]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 14]
quote:zorg dat je het voor april haalt want de bijzondere verrichtingen worden weer iets lastiger.
Op maandag 2 februari 2004 08:22 schreef blue_tiger99 het volgende:
damn eerst nog ff dat roze papiertje halen
Oja, het is een foto van een foto daarom is de kwaliteit niet zo. (Heb geen scanner)
quote:ben jij dat? Zoja dan mag je daar best, en niet eens stiekum, trots op zijn!! Mooie foto.
Op maandag 2 februari 2004 09:02 schreef Gerako het volgende:
Sjezus, jullie gaan veel te snel, deel 15 alweer.
Hier even een foto op het op te vrolijken, en waar ik stiekum ook wel een beetje trots op ben.Oja, het is een foto van een foto daarom is de kwaliteit niet zo. (Heb geen scanner)
quote:Ja ik ben het, was vorig jaar tijdens een circuitdag op Zandvoort.
Op maandag 2 februari 2004 09:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ben jij dat? Zoja dan mag je daar best, en niet eens stiekum, trots op zijn!! Mooie foto.
Op de foto ziet ie er een beetje raar uit, zo ziet ie er normaal uit.
quote:deze heeft zeker mijn interesse, thx!! Zou het een schademotor zijn? Ik ga zo ff bellen.
Op maandag 2 februari 2004 11:14 schreef Gerako het volgende:
Wat vind je hier van, het grote broertje van de ZXR 400.Op de foto ziet ie er een beetje raar uit, zo ziet ie er normaal uit.
[afbeelding]
Beetje vreemd een ZXR750 voor 2000 Euro. Ik zelf denk dat het idd een schade motor is.
Maar het blijft een mooie motor, alleen wel een beetje zwaar. MAar dat maakt verder niet veel uit natuurlijk
quote:Dat vroeg ik me ook al af, maar inderdaad als je even belt dan weet je het, ik ben ook wel benieuwd.
Op maandag 2 februari 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
deze heeft zeker mijn interesse, thx!! Zou het een schademotor zijn? Ik ga zo ff bellen.
quote:nou, ff bikerside.be bezocht en daar stond ie: ZXR 750. Hij heeft dus kleine krassen op de linkerkuip. Missch kunnen ze een foto ervan sturen.
Op maandag 2 februari 2004 11:55 schreef Gerako het volgende:[..]
Dat vroeg ik me ook al af, maar inderdaad als je even belt dan weet je het, ik ben ook wel benieuwd.
quote:dat dacht ik ook! alleen ze nemen niet op...
Op maandag 2 februari 2004 12:33 schreef Makster het volgende:
Weet 1 van jullie nog meer belgische sites waar ik kan kijken?
quote:Dat is omdat het je smaak niet is... (maar ga voor de gein is op een BMW rijden (en van de mijne blijf je af
Op maandag 2 februari 2004 07:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dat is t ook!!
quote:Dat is het allerbelangrijkste
[..]maar hier gaat het uiteindelijk om! veel plezier ermee!
quote:Nou... de mijne kan je wel op rijden, maar dan moet je ff een stoeltje erop monteren
Op maandag 2 februari 2004 08:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus het reed wel goed, PatM
Ennuh... jullie zien m wel als ie dalijk klaar is op een meet
Heb er verder ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk
quote:Hier staan ook occasions op.
Op maandag 2 februari 2004 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dat dacht ik ook! alleen ze nemen niet op...
Weet 1 van jullie nog meer belgische sites waar ik kan kijken?
quote:haha... ik geef je groot gelijk...
Op maandag 2 februari 2004 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb er verder ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk
quote:Ik geef je groot gelijk om je visie vooral niet te verbreden, vooral blijven denken dat BMW een kutmerk is en voor geen meter rijdt... er is natuurlijk niet voor niets geen BMW club in Nederland. Het is ook niet zo gek, dat iedereen die ooit een BMW heeft gekocht, nooit geen BMW meer koopt... want tja... BMW
Op maandag 2 februari 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom?
Die man die waarvan ik die BMW koop waarschuwde me ook... "PAS OP!!!! Ik waarschuw je van te voren... je kan beter een lichte fiets als een Suzuki GS500F nemen... van BMW krijg je echt spijt... Je bent stom als je 'm koopt..."
Hij heeft 'm me dus ook absoluut afgeraden... hij wou op me inpraten dat ik beter een nieuwe GS500F (met dynokit, carbonuitlaat, gewijzigde inlaat etc. etc.) kon kopen... omdat dat veel lekkerder rijdt... maar ja... ik was eigenwijs... ik zei: "Doe mij maar zo'n slecht sturende en harkerig lopende BMW motor... waarvan het blok al bijna uit elkaar valt..."
BTW: hier nog wat leuke BMW pics... (2x K1200LT + 1 x R1200C)
Je doet nu niet alsof je geen andere keus hebt dan BMW en hiermee wilt laten zien dat ze ook best kunnen wat Supersportjes ook kunnen
quote:En toch zou ik er niet dood op gevonden willen worden
Op maandag 2 februari 2004 16:14 schreef PatrickM het volgende:
Oja... wat de man wel dus zei (ja... dat verhaal hierboven is dus onzin, zoals je wel zal begrijpen) "Als je eenmaal zo'n fiets heb gehad, wil je niet anders meer. Elke motor die 'minder' is, zal tegenvallen als je er op rijdt."
En ook denk ik dat ie voor mij minder rijdt dat een SS, maarja das weer het persoonlijke heh. Want ja wat is "minder", als minder geen warmen handen is en geen "rechte" zit, doe mij dan maar minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |