Jij kan dan wel een monster van een motor hebben maar die verbinding van je is maar traag hoorquote:Geeft bij mij aan nog 5 uur en 46 minuten
Dat zijn de dingen in het leven die ik niet begrijp. Ik heb een paar keer met mijn lesmotor zo ongeveer 45 graden zijwaarts richting asfalt gestaan maar kon hem altijd zo terug trekken. En qua gewicht scheelt het niet zo gek veel een CB500 en een CBR600F.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww en die meneer dan die gewoon omviel met zijn motor ..... uit stilstand !
Ik vond het ook gezellig met Fazertje erbijquote:Op zondag 6 juni 2004 22:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik krijg net een sms van Fazertje dat hij het ook heel erdg leuk heeft gevonden vandaag
Riet wil me niet mee meehebbenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellig met Fazertje erbij
Jullie mogen wat mij betreft vaker mee![]()
Ennuh... mail me ff rekening nummer en bedrag wat ik daarnaartoe moet overmaken.
Ik had een cola en een bal gehakt met patat.
Ik denk van zijn knipperlicht. Die donderde er vanaf, zag het glaasje weg stuiteren.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Het hoorde ook heel raar
Zal mijn compu morgen overdag ook wel aan laten staan (ofwel, compu gaat dus voor morgenavond waarschijnlijk niet meer uitquote:Op zondag 6 juni 2004 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen maar een BMW dealer bellen voor al die vragen van de KNMV.
Zullen ze vast wel niet kunnen waarderen.
PatM kan ik morgen nog downloaden?
Er zit ergens een kink in de kabel blijkbaar, dowload zit al een kwartier op 159 Kb totaal.
Ik ga (bijna) maffen.tot laters..
Schade zal denk ik ook wel meevallen. Hooguit een paar krasjes op z'n kuip en uitlaat, knipper(s) kaduuk. De grootste schade zal waarschijnlijk aan z'n ego zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk hoorde het minder hard dan ik had verwacht.
Ja was ook best wel sneu, en dat voor het oog van zoveel mensen.
Raar he... voor een publiek van 100 manquote:Op zondag 6 juni 2004 22:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja maar Riet durfde geen stoppie te doen
quote:Op maandag 7 juni 2004 08:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
ben nu bezigquote:Op maandag 7 juni 2004 07:39 schreef PatrickM het volgende:
ter herhaling... foto's van mij te downloaden via http://patrickm.gotdns.com/fotos.zip
(tot 20.00 staat ie open, daarna op verzoek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |