quote:Gisteren top uitgetest met kleiner tandwiel voor..... top blijft hetzelfde maar trekt er dus makkerlijker heen, dus met wind tegen enzo ligt de top iets hoger, in praktijk dus ietsje hoger maar in theorie hetzelfde alleen met meer toeren.....
Mensen kijken me nu wel aan als ik voorbij komGisteren 150km/h..... bij 150km/h draait 9000rpm Bij de 140 8500rpm...
Dus als de begrenzers er straks uit zijn zal de top wel stukje lager liggen
Nu niet, want, hij kwam nooit tot zijn max. toeren, bleef altijd hangen bij 8000rpm ofzo, redline zit bij 12000, dus als de begrenzers eruit zullen zijn zou hij dus tot de 12000rpm kunnen gaan Wat ongeveer gelijk is aan 210km/h op de teller.. met originele vertanding dus.
Denk dat de top nu op 170 a 180 ligt met deze vertanding
Maar trekt echt harder Is de moeite waard...
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Tering das snel!!
Maar jullie zouden dus echt zo een willen hebben was mijn vraag net??
Helaas ZX9R, te vroeg.
Ik zag het.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Ik had hem al doorgestreept!
Dan rijd ik nog maar in z'n 3.quote:Denk dat de top nu op 170 a 180 ligt met deze vertanding
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk...
180kg droog, 130pk, sturen heel goed en zijn onslijtbaar... en het beste punt: ze zijn er megamooi uit
Mooier dan een Millequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Gelukkig verschillen de smaken nog wel eens. Dat niemand van jou vrienden er een hebt zegt meer over het aantal vrienden dat jij hebt denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooier dan een Mille
Tja, Ik ken niemand met dit model Fireblade, kan ook aan mijn beperkte vriendenkring liggen
Ik vind het gewoon het mooiste model Fireblade..
Ik loop er ook niet echt warm voor!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
Megamooi??? Sorry maar tis dan blijkbaar niet echt mijn smaak. Er zijn toch veel mooiere motoren te krijgen die niet iedereen heeft.
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:00 schreef Gerako het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smaken nog wel eens. Dat niemand van jou vrienden er een hebt zegt meer over het aantal vrienden dat jij hebt denk ik. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet echt warm voor!
Bijna net zo snel als een Bladequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
Tering das snel!!
Kun je veel zeggen, maar er zijn hier veel meer Fireblades dan Mille`s, daar kom je gewoon niet onderuit. Maar inderdaad Mille`s begin je al meer te zien, maar ik vindt de details bij een Italiaan gewoon veel mooier dan bij een Jap, Italianen maken er gewoon even meer van. Bij een Jap kun je gewoon zien dat het bijna een massaproduct is. (Niet bij allemaal meer tegenwoordig)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Ik zie ze minder rijden dan Mille's iig... die zijn nou ook niet echt origineel meer hoor.
En tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |