Jij was ook eerstquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
Het topic met de meeste post's maar houden dan.![]()
Weet ik niet .. maakte nog een fout door niets in dit veld te typen en alleen topic titel in te voeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij was ook eerst
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:52 schreef Gerako het volgende:
OPM, ik blijf je richting 2 takt duwen omdat ik daar gewoon weg enorm veel lol mee heb beleefd en eigenlijk nog steeds heb.
Heb je weleens gekeken naar een KR1S, blijf je ruim binnen je budget en blijf je nog bij je merk ook.
[afbeelding]
Er staan er 3 op Marktplaats op dit moment. <knip>
Er zijn geloof ik nog wel wat andere chippies voor verschillende modellenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
@PatM .. ze doen ook aan tuning van andere modellen. http://www.bmw-r1100s.de/
quote:hier die Kurve einer serienmäßigen Maschine.
BMW hat es perfekt abgestimmt
für das Serienmodell sehe ich keine Möglichkeit der Verbesserung
Link gerepareerd, staat ook een chip voor de LT.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:25 schreef PatrickM het volgende:
er is overigens geen chip voor de K1100LT...
Duidelijk beter dan die eerste RSV.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:28 schreef Gerako het volgende:
Patrick281, de mijne zoals hij nu al is.
[afbeelding]
Hier mijn andere uitdraai.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Duidelijk beter dan die eerste RSV.
Ik wist niet dat ik zo dicht bij dat vermogen zat trouwens.
Maar ja RSV is een echte supersport.
Edit: Truste.
Ik slaapwandel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:34 schreef Gerako het volgende:
Kijk eens naar die dip in het vermogen bij 7500 rpm, die is bij die "getunde" juist erger geworden, terwijl die bij mij juist minder is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |