Als dat niet zo is, gaan we na afloop gewoon ondeugend spankenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:32 schreef Cyberdogg het volgende:
Volgens mij is het best een hele mooie route die jullie gaan rijden!![]()
Als er eentje spankt, ben ik het hoor !quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, gaan we na afloop gewoon ondeugend spanken![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als er eentje spankt, ben ik het hoor !
lekker op die leren broekquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als er eentje spankt, ben ik het hoor !
donequote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:13 schreef ondeugend het volgende:
OPM ...zet jij hem in het lijstje ?
noem hem maar fazertje ofzo
We moeten het even over de backseats hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:13 schreef ondeugend het volgende:
Oke dan.... back to reality
Ik kan meedelen dat een vriend van me ook meegaat..... hij rijdt een yamaha 600 fazer of zoiets
Dus we hebben de 11e motor voor onze meet![]()
OPM ...zet jij hem in het lijstje ?
noem hem maar fazertje ofzo
Wat voor idee heb je er over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We moeten het even over de backseats hebben.
Ik heb het liefst de originele bezetting maar moet nu met iemand rekening houden.
Dan ben ik jarig joh, dan ga je niet wat je motor ver weg crossenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorgaande delen:
[FOK MC] Motormeet
[FOK MC] Motormeet deel 2
[FOK MC] Motormeet deel 3
6 juni Route Drenthe
Verzamelplaats: om 11.00 uur in Witten bij cafe/restaurant Van Veeen dus (voor meer info check http://www.restaurantvanveen.nl/ )
De Route:
[afbeelding]
De mensen die tot nu mee gaan:
[afbeelding]
EN OJA: SLOWCHAT IN http://forum.fok.nl/topic/545365
Jij wilt een weersverwachting van een dag die pas over ruim een week isquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand trouwens al het weerbericht gezien voor 6 Juni?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij wilt een weersverwachting van een dag die pas over ruim een week is![]()
..dus toch nog wel iets.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar heb je zo goed als niks aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |