Lukt niet meer om te quoten uit een gesloten topic?quote:och ja, das waar ook vergeten
maar omdat het mij, mark en jou gebeurde leek het mij aan de zxr te liggen...
repliquequote:Op zondag 23 mei 2004 21:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lukt niet meer om te quoten uit een gesloten topic?
Dan maar zo.
is bij de mijne ook! in het begin zat ik een paar keer in de vrij zoals gezegd. je moet echt flink trappen en dat doe ik nu wel automatisch.quote:vind bij de ZXR het schakelen wel wat stroef gaan, hij is wel heel trefzeker maar je moet flink trappen en zijn neutraal kan ie soms niet goed vinden. Wat bij mij ook weleens gebeurt is dat ie niet vanuit zijn neutraal naar 1 wil. Hoe dit komt weet ik niet maar ik hoor graag van jou of ZX9R of dit een Kawa kwaal is. Daarnaast maken Kawa bakken zo'n mooi "kloink" geluid waardoor mensen soms denken dat je bak verrot is.
ook weer herkenbaar! precies hetzelfde, vooral van de 1 naar de 2. als je voluit optrekt en je zit op 14.000 rpm en wilt dan snel overschakelen (zo gebeurde mij het dus dat ik in de vrij kwam in het begin) lijkt het wel of hij helemaal niet in de 2 wil...en idd, dat gaat gepaard met een tegenstribbelende ratel.quote:Wat mij ook opvalt is dat als je veel toeren maakt en je schakelt op dat ie een ratelend geluid maakt. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit?De stand van de koppeling heeft er weinig invloed op. (dacht eerst dat ik hem niet ver genoeg inkneep, daarna ook nog de speling gecontroleerd en die was ook in orde maar hij blijft het doen.)
Hou het maar op hard doortrappen dan, we hebben dit niet vantevoren overlegd of het er ooit over gehad dus ik neem aan dat dit niet toevallig twee exemplarische fouten zijn in beide machines.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gewoon goed doortrappen dus met die kawa's(of het moet toevallig net aan onze machines liggen...)
exact hetzelfde.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:50 schreef hollander172 het volgende:
Hou het maar op hard doortrappen dan, we hebben dit niet vantevoren overlegd of het er ooit over gehad dus ik neem aan dat dit niet toevallig twee exemplarische fouten zijn in beide machines.
Jou is dus exact hetzelfde opgevallen?
begrenzing? dat doet de mijne niet, hoor. alleen flink tegenstribbelen...quote:Ik stoor me er niet aan maar af en toe is het doorschakelen zoals je zegt van 1 naar 2 op hoge toerentallen wel irritant, knalt ie even de begrenzing in en dat vind ie niet leuk.(het niet doorschakelen dus.
)
geen ideequote:Nog even iets anders, als ik wat progressiever de bocht induik dan lijkt het alsof de banden gaan "happen". Je voelt dan dat er aan het stuur "getrokken" wordt waardoor hij nog verder de bocht in wil sturen. Dit gaat met kleine schokbewegingen. Ik ga er van uit dat het niet aan de Kawa ligt maar wel aan?Het is ook niet echt hinderlijk zolang je maar beide handen aan het stuur hebt, doe je dit niet dan kon het weleens ondersteboven eindigen en heb je meteen zo'n mooie deuk in je tank. Als de snelheden nou echt hoog lagen dan begrijp ik wel waar het door komt maar ik heb toch vrij rustig gereden. Iemand een idee?
Onderstuur....quote:Op zondag 23 mei 2004 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hou het maar op hard doortrappen dan, we hebben dit niet vantevoren overlegd of het er ooit over gehad dus ik neem aan dat dit niet toevallig twee exemplarische fouten zijn in beide machines.
Jou is dus exact hetzelfde opgevallen?
Ik stoor me er niet aan maar af en toe is het doorschakelen zoals je zegt van 1 naar 2 op hoge toerentallen wel irritant, knalt ie even de begrenzing in en dat vind ie niet leuk.(het niet doorschakelen dus.
)
Nog even iets anders, als ik wat progressiever de bocht induik dan lijkt het alsof de banden gaan "happen". Je voelt dan dat er aan het stuur "getrokken" wordt waardoor hij nog verder de bocht in wil sturen. Dit gaat met kleine schokbewegingen. Ik ga er van uit dat het niet aan de Kawa ligt maar wel aan?Het is ook niet echt hinderlijk zolang je maar beide handen aan het stuur hebt, doe je dit niet dan kon het weleens ondersteboven eindigen en heb je meteen zo'n mooie deuk in je tank. Als de snelheden nou echt hoog lagen dan begrijp ik wel waar het door komt maar ik heb toch vrij rustig gereden. Iemand een idee?
* smiley met vinger *quote:Op zondag 23 mei 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
K-U-T fietsen die Kawa's
Ik heb echt nergens last van... bij de ZX7R ook niet trouwens, en das ook Kawa geloof ik
Dat is de begrenzer.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
begrenzing? dat doet de mijne niet, hoor. alleen flink tegenstribbelen...
En wat doe ik daaraan? Meer de bocht inhangen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Onderstuur....
dus als hij tegenstribbelt tijdens het opschakelen in de hoge toeren, dat is de begrenzer die ingrijpt? grijpt die begrenzer niet pas in als je hoger dan 16.000 rpm gaat zitten?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:10 schreef hollander172 het volgende:
Dat is de begrenzer.![]()
Niet veel... andere vering en banden misschienquote:Op zondag 23 mei 2004 22:10 schreef hollander172 het volgende:
En wat doe ik daaraan? Meer de bocht inhangen?
Ik begreep je verkeerd denk ik, ik bedoelde dat tegenstribbelen als je de koppeling weer laat opkomen terwijl je in zijn vrij zit en je teveel toeren maakt. Dan gaat ie ook tegenstribbelen.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus als hij tegenstribbelt tijdens het opschakelen in de hoge toeren, dat is de begrenzer die ingrijpt? grijpt die begrenzer niet pas in als je hoger dan 16.000 rpm gaat zitten?
Waar die hoort!!! Bij mij!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 11:43 schreef PatrickM het volgende:
Waar is Patrick281 gebleven?
Ok dan....quote:Op zondag 23 mei 2004 22:34 schreef stinkie het volgende:
Vandaag nog ff wezen rijden, gewoon met het visje. Niks aan de hand, stad, snelweg.
Ik denk dat het wel mee valt, ik heb de afgelopen dagen 5 mensen gesproken die gewoon met een visje rijden, zonder problemen.
Wat niet wegneemt dat ik 'm wel laat klinken, maar het heeft toch wat minder haast nu. Vrijdag is vroeg zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |