dat meen je nietquote:Er zit nu op de Atlantische Oceaan een tropische cycloon, genaamd Alex...... die buigt af richting Europa en zal maandag Engeland bereiken, hij neemt natuurlijk wel erg in kracht af omdat ie boven koud water komt, maar hij zal een depressie veroorzaken hier, dus misschien regent het woensdag wel
Hmmmm...... K.U.T. Nederland !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, was net op TV...
quote:Ook voor ons land heeft Alex nog een verassing in petto. De ex-tropische orkaan zal in de westelijke stroming opgenomen worden en is vanaf morgen een blikvanger in de Europese weerkaarten. Langzaam nadert de storm zuidwest Ierland en trekt dan naar het noorden. De storm zorgt voor een harde zuidenwind wind en veel regen in Ierland maar veroorzaakt in ons land alleen een intensivering van de warmte. Vanaf zondag draait de wind naar zuid tot zuidoost en wordt er warmere en tevens ook iets vochtigere lucht aangevoerd. Maandag en dinsdag worden mogelijk onder invloed van de tot lagedrukgebied gedegradeerde Alex opnieuw tropisch warm. De verwachting is nu dat het in midden en oost Nederland op een aantal plaatsen daardoor officieel een hittegolf zou kunnen worden. Er zijn dan namelijk van minimaal 5 dagen op rij met temperaturen boven de 25 graden ook 3 tropische dagen, te weten donderdag en dan maandag en dinsdag.
Ik vind het echt vaag dat mijn band zo hard lijkt te slijtenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:07 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM:
Doe ongeveer 12000km met een sport/tour achterband
Bandenspanning is altijd goed (2,9 bar achter, 2,5 bar voor)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Lage bandenspanning?
Nopequote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Veel bezoekjes aan de Maasvlakte?
Jawel want Nederland ligt hier en niet 1500 km zuidelijker. Dus ik blijf erbij K.U.T. Nederland en ook een beetje kut cycloonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft niks met NL te maken hoor.
Moet je zeggen, kut cycloon
[..]
Onder een CB500 met bestuurder a la mijn pa?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik lees af en toe verhalen van ca. 15.000 tot 18.000 km met de Metzeler ME55A Metronic
OOiii..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel want Nederland ligt hier en niet 1500 km zuidelijker. Dus ik blijf erbij K.U.T. Nederland en ook een beetje kut cycloon
Maar ik ga pitten, adios compadres
Bij het wegtrekken bouw ik het gas gewoon opquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, ik rijd ook niet rustig..... maar toch makkelijk 13500km met een achterband.
Ligt ook heel erg hoe lomp je met het gas bent...
Wist je nog Mark, die knakker bij de Holec op die 600RR....... deed nog geen 3000km met een band![]()
![]()
Hoe mongool ben je dan... spastische rechterhand ofzo. Sorry, maar dan kan je gewoon geen gashandel bedienen....
zulk soort bestuurders vrees ik jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Onder een CB500 met bestuurder a la mijn pa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |