quote:Op donderdag 16 september 2004 14:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen jouw R1100S of een Blade zou ik geen moment twijfelen
geen Honda dus want jullie willen niet op de "japanse opel rijden"quote:Patrick281 schreef het volgende:
Ik schat dat 99.9% van de motorrijders niet zou twijfelen .. ook ik tot voor kort niet.
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind jou beemer erg mooi en rijd super, maar als ik moest kiezen tussen Fireblade en beemer zou ik de Blade nemen,
Kan geen uren zoeken naar een pic.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF doe die chopper in de openingspost![]()
![]()
![]()
0.1%?quote:Maar Pepijn, welke zou ik kiezen dan
Zeg ik .. zaterdag stukkie rijden?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, ik zou de Beemer nemen.
Cardan heerscht
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeg ik .. zaterdag stukkie rijden?![]()
Oss en Zandvoort liggen niet echt bij elkaar in de buurt ..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:18 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, wat gaan we na de Dyno doen? Mij lijkt het wel leuk om vandaaruit naar Zandvoort te gaan en dan langs de kust af te zakken naar Hoek van Holland...
Ik dacht te lezen dat we de dyno bij Motorxtra gingen doen (is in Kockengen)quote:Op donderdag 16 september 2004 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oss en Zandvoort liggen niet echt bij elkaar in de buurt ..
[afbeelding]
Maar het is een feit dat iets leuks eromheen wel te verzinnen moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |