Rood ?? = babemagnet danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:37 schreef Romius het volgende:
mogguh
me pakkie past idd goed bij de SP1, maar misschien wil ik 'm wel een ander kleurtje geven. De motor dan wel te verstaan
het nieuwe kleurtje rood? Nee, dan had ik beter een rode SP kunnen zoeken, hoewel je ze niet snel ziet met al andere dempers erop.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rood ?? = babemagnet dan![]()
Rozequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:37 schreef Romius het volgende:
mogguh
me pakkie past idd goed bij de SP1, maar misschien wil ik 'm wel een ander kleurtje geven. De motor dan wel te verstaan
Er wilde vorige week iemand met een rode SP-1 uit 2001 (en volledig opgetuigd) ruilen met mijn Beemer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:39 schreef Romius het volgende:
het nieuwe kleurtje rood? Nee, dan had ik beter een rode SP kunnen zoeken, hoewel je ze niet snel ziet met al andere dempers erop.
haha, nee dan kan je beter je motor met zo'n roze zacht stofje bekledenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
Roze![]()
Gaymagnet![]()
Neem je dan trouwens een setje racekappen die je gaat spuiten? Of ga je je originele kappen spuiten? (zou ik niet doen..)
Zo'n zacht stofje hheft ook wel wat..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:45 schreef Romius het volgende:
[..]
haha, nee dan kan je beter je motor met zo'n roze zacht stofje bekleden![]()
maar waarom geen originele kappen spuiten? en wat moet ik eigenlijk met racekappen, ga toch het circuit niet op.
ja idd, daar heb ik ook al aan zitten denken, ben er zelf ook niet kapot van als een motor geen originele kleuren meer heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zo'n zacht stofje hheft ook wel wat..![]()
De originele kappen zijn erg duur. Ik weet niet hoe potentiele volgende kopers reageren op een niet-originele kleur motor. Vaak wordt er al snel gedacht aan een schademotor, met de bijbehorende flinke waardevermindering.
Een setje racekappen is goedkoper dan een set nieuwe orginele kappen. Voor het geld dat de originele kappen (als je die zou willen verkopen) opbrengen kun je waarschijnlijk rondom gespoten racekappen zetten..
Maar ik zou zelf iets meer uitgeven voor een set racekappen, de originele kappen ergens opbergen en dan die racekappen spuiten.. Zo heb je de mogelijkheid de motor nog als originele motor te verkopen of de kappen zelf voor flink wat te verkopen.
Het voordeel verder van racekappen is dat ze ongespoten geleverd worden. Het nadeel is wel dat je de koplampen enz nog uit moet snijden..
Zo'n setje racekappen hoeft ook niet zo duur te zijn geloof ik. En als je toch al zelf wil gaan spuiten maakt het niet uit als ze geen kleur hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:54 schreef Romius het volgende:
[..]
ja idd, daar heb ik ook al aan zitten denken, ben er zelf ook niet kapot van als een motor geen originele kleuren meer heeft.
Op wat voor vunzige woorden heb je zitten zoeken eigenlijk?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hollander .. ik zie hem ook niet meer op de search ..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:19 schreef hollander172 het volgende:
Op wat voor vunzige woorden heb je zitten zoeken eigenlijk?
Deze? Parenclubquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeten .. dacht alleen maar half pension .. maar komt er niet meer uit.
Ik zocht of er een topic was over ervaringen / uitlegen Hotels met full/half pension en alleen logie's.
Parenclub ring a bell?![]()
Hee, zou hem gewoon zilver laten! Anders moet je ook weer nieuw pakkiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:45 schreef Romius het volgende:
[..]
haha, nee dan kan je beter je motor met zo'n roze zacht stofje bekleden![]()
maar waarom geen originele kappen spuiten? en wat moet ik eigenlijk met racekappen, ga toch het circuit niet op.
Het heeft wel wat met je gedaan he die orgie-praat hier op Fokquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze? Parenclub
Wilde je een hotel met extra service? Gewoon even vragen bij de receptie die weten altijd wel wat en bellen desgewenst ook nog voor je.![]()
Je kan mij niet wijs maken dat je met normale zoekwoorden bij parenclubs uitkomt.![]()
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het heeft wel wat met je gedaan he die orgie-praat hier op Fok
Wit met zwart? Da's geen panter, da's eenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee, zou hem gewoon zilver laten! Anders moet je ook weer nieuw pakkie
Overigens, een maat van mij heeft zijn RSV Mille bedekt met panterstofjeHeel grappig... wit met zwart
Ik zweer het.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:26 schreef hollander172 het volgende:
Je kan mij niet wijs maken dat je met normale zoekwoorden bij parenclubs uitkomt.![]()
Ben je niet in de war ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Overigens, een maat van mij heeft zijn RSV Mille bedekt met panterstofjeHeel grappig... wit met zwart
Jij hebt vast gezocht op all inclusive?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zweer het.
Maar extra service is altijd welkom.![]()
Omdat je weer over parenclubs begintquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |