quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:03 schreef hollander172 het volgende:
Is dit een statement dat we jullie los van elkaar moeten zien?![]()
Valt het zo op ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:03 schreef hollander172 het volgende:
neej joh lijkt maar zoquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:03 schreef hollander172 het volgende:
Lekker Mooi nummertje om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:00 schreef Rausdouwer het volgende:
en hier gaan we weer
note: mijn eerste geopende topic![]()
![]()
![]()
Laat me eens raden, dit heb jij vast niet bedacht?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neej joh lijkt maar zo![]()
![]()
![]()
Ik zag de link computers-motoren ook niet echt dus ik weet nog wel wat onderwerpen die eenzelfde verband met elkaar houden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Hollander wat heb jij nou weer voor fantasien over mooie motoronderwerpen?![]()
Ik ga even de tijd van de laatste post in het vorige topic checken, en de tijd van deze.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:06 schreef hollander172 het volgende:
Laat me eens raden, dit heb jij vast niet bedacht?![]()
![]()
Right.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:09 schreef hollander172 het volgende:
Aan de andere kant, er zijn nog zoveel andere subfora waar ik mijn ei kwijt kan.![]()
Wat scheelt het?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Riet: een VX-800 is geen shoppert hoor .. jij rijd zelf zeker pas motor?![]()
Een heeel hoog stuur, zitpositie en een aangepaste druppeltank.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:12 schreef PatrickM het volgende:
Wat scheelt het?![]()
Je bedoeltquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zag de link computers-motoren ook niet echt dus ik weet nog wel wat onderwerpen die eenzelfde verband met elkaar houden.
Ik vrees dat als het alleen maar over motoren mag gaan hier dat ik toch wat vaker verstek moet laten gaan.Aan de andere kant, er zijn nog zoveel andere subfora waar ik mijn ei kwijt kan.
![]()
Nee echt nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat me eens raden, dit heb jij vast niet bedacht?![]()
![]()
Rechten? Hij heeft een vriendin he.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga even de tijd van de laatste post in het vorige topic checken, en de tijd van deze.![]()
![]()
Mercy was de laatste .. mmm die had de rechten .. minder dan een minuut, maar niet ervoor.
Tot ziens.quote:Right.
En anders kijk je even naar de data van de posts.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
daar wil hij wel snel meeten, en met ons niet ..
Je hebt nog lelijkere VX800's ..quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:12 schreef PatrickM het volgende:
Wat scheelt het?![]()
![]()
[quote]quote:600 BANDIT
1995 on, 599cc DOHC four,
80hp, 135mph, 50mpg, 430lb
Naked sportster with interesting line in style, handling and performance but rather heavy for this genre. Engine’s tough and long lasting, chassis can go off after 20k, especially brakes and forks' seals. Some DR's have done 100k!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |