Op zich is de uitdrukking dat vrouwen erg gewild zijn wel een beetje kort door de bocht genomen, maar in de kern is het wel waar ja, ik zou het alleen anders uitdrukken.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Mee??![]()
Geinig dat je er zeg maar nog bent en dat je nog wel op mijn post kon reageren (ook al is het zo ver weg, ik dacht die is allang niet meer op fok)
Ik heb wel eens de indruk gekregen en me laten vertellen dat meiden erg gewild zijn? Zeg maar voor een man en een vrouw. "Ze zijn dolblij met je" zei men
Jahoor waarom niet? Naar een club gaan doe je voor gezelligheid en je weet, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef Lolalala het volgende:
Mee??
Jij komt zeker niet vaak in PTA?quote:Geinig dat je er zeg maar nog bent en dat je nog wel op mijn post kon reageren (ook al is het zo ver weg, ik dacht die is allang niet meer op fok)
Zolang de rolverdeling nog zo is dat vrouwen veroverd worden en mannen moeten veroveren gaat dit inderdaad op. Dit is in het gewone (uitgaans)leven niet anders maar wees niet bang, in een club heb je veel meer privacy en de kans dat je lastig gevallen wordt is nihil. (dit kan je van een doorsnee kroeg niet zeggen.quote:Ik heb wel eens de indruk gekregen en me laten vertellen dat meiden erg gewild zijn? Zeg maar voor een man en een vrouw. "Ze zijn dolblij met je" zei men
Je hebt exact het goede uitgangspunt om naar een club te gaan, lekker rustig aan doen en niks van plan zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:51 schreef Twiggy het volgende:
Ik ga volgend weekend met m'n vriend en een goed bevriend stel naar een parenclub (fun4two).
Wij maken van te voren met elkaar duidelijke afspraken over wat we wel en niet doen. Mijn vriend en ik doen het alleen met elkaar en niet met andere stellen, hetzelfde geldt voor het stel met wie we gaan. Omdat we met z'n vieren zijn krijgen we weinig aandacht van andere stellen en dat is wel relaxt. Wij gaan er naartoe voor de lol. Lekker eten, lekker drinken, beetje bubbelen en relaxen maar dan op een erotische manier.
Ik heb maar één probleem: wat moet ik aan?!!
En hoe was het?quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:51 schreef Twiggy het volgende:
Ik ga volgend weekend met m'n vriend en een goed bevriend stel naar een parenclub (fun4two).
Wij maken van te voren met elkaar duidelijke afspraken over wat we wel en niet doen. Mijn vriend en ik doen het alleen met elkaar en niet met andere stellen, hetzelfde geldt voor het stel met wie we gaan. Omdat we met z'n vieren zijn krijgen we weinig aandacht van andere stellen en dat is wel relaxt. Wij gaan er naartoe voor de lol. Lekker eten, lekker drinken, beetje bubbelen en relaxen maar dan op een erotische manier.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar........quote:Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe was het?
Goed idee maar we hebben dit al eerder geprobeert maar het is uiteindelijk niet gelukt.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:12 schreef Michelinmannetje het volgende:
Nu nog een keer een fok! meeting @ gogonuts
klinkt misschien heel raar maar wat voor mensen komen daar nu zoal? lelystad ken ik al niet.. (ik heb me ooit drie blaren gezocht naar de griend) de naam 'gogonuts' baart me nog meer zorgen. dat soort namen passen helemaal niet in mijn belevingswereld. ik heb een vriendin die mij mee wil nemen naar een parenclub. ze kan niet wachten zelfs. ik wil haar graag chapperoneren, maar ik ben bang dat ik toch heel erg graag naar een club ga die 'hole in two' heet of zo. klinkt bekakt, maar als je in dat hokje wordt gestopt wil je ook graag dat soort mensen om je heen om niet telkens eraan herinnerd te worden. wie o wie?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:12 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ben met mijn vriendin ook een keer gegaan naar lang wikken en wegen en topics lezen.
De keuze was gevallen op gogonuts te lelystad. En wat een keuze......
Een superavond gehad, daarna een beetje verslaaft geraakt aan deze club. Als we even in de gelegenheid zijn gaan we weer.
Nu nog een keer een fok! meeting @ gogonuts
We moeten nog.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe was het?
Ik begrijp je verhaal voor geen meter als ik eerlijk ben, wat wil je precies weten?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt misschien heel raar maar wat voor mensen komen daar nu zoal? lelystad ken ik al niet.. (ik heb me ooit drie blaren gezocht naar de griend) de naam 'gogonuts' baart me nog meer zorgen. dat soort namen passen helemaal niet in mijn belevingswereld. ik heb een vriendin die mij mee wil nemen naar een parenclub. ze kan niet wachten zelfs. ik wil haar graag chapperoneren, maar ik ben bang dat ik toch heel erg graag naar een club ga die 'hole in two' heet of zo. klinkt bekakt, maar als je in dat hokje wordt gestopt wil je ook graag dat soort mensen om je heen om niet telkens eraan herinnerd te worden. wie o wie?
Gewoon een keer gaan, ik snap dat de drempel wat hoger ligt dan bij andere uitgaansgelegenheden maar dit is toch de manier om het te ervaren. Vind je het niks dan ga je gewoon weer. Zorg wel dat je vroeg aanwezig bent want dan kan je een beetje "wennen" mocht dat nodig zijn. Als je net komt voordat de dresscode ingaat dan zal je je niet goed op je gemak en erg bekeken voelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:05 schreef Slabberdewatski het volgende:
bel gewoon eens een parenclub!
In die bewuste tak van busiiness is discretie geboden.
Ik denk dat zij je nog het beste kunnen uitleggen wat de ins en outs zijn
Ik ben het niet 100% met je eens maar in sommige punten kan ik me wel vinden ja.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt misschien heel raar maar wat voor mensen komen daar nu zoal? lelystad ken ik al niet.. (ik heb me ooit drie blaren gezocht naar de griend) de naam 'gogonuts' baart me nog meer zorgen. dat soort namen passen helemaal niet in mijn belevingswereld. ik heb een vriendin die mij mee wil nemen naar een parenclub. ze kan niet wachten zelfs. ik wil haar graag chapperoneren, maar ik ben bang dat ik toch heel erg graag naar een club ga die 'hole in two' heet of zo. klinkt bekakt, maar als je in dat hokje wordt gestopt wil je ook graag dat soort mensen om je heen om niet telkens eraan herinnerd te worden. wie o wie?
En Twiggy wat waren je ervaringen in Fun4two? Is het inderdaad een "discriminerende" club zoals ik wel vaker hoor?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:46 schreef Twiggy het volgende:
[..]
We moeten nog.
Met volgend weekend bedoelde ik a.s. vrijdag.
Ik vraag me ook af hoe hun eerste bezoek is geweest, leef je nog?quote:Op donderdag 8 april 2004 08:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En Twiggy wat waren je ervaringen in Fun4two? Is het inderdaad een "discriminerende" club zoals ik wel vaker hoor?
Kreeg wel te horen van een stel dat er loting gedaan zou worden? Ze blijken een "overschot" aan leden te hebben.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En Twiggy wat waren je ervaringen in Fun4two? Is het inderdaad een "discriminerende" club zoals ik wel vaker hoor?
quote:Ik ben benieuwt of hier mensen "rondhangen" met 1 of meerder ervaringen met een parenclub bezoek. In mijn beleving lopen daar vn lelijke vunzige mensen rond. Omdat ik met mijn vriendin toch wel eens langs wil effe hier checken!
nietsquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:51 schreef Twiggy het volgende:
Nou, ik denk dat dit topic idd wel je de antwoorden kan bezorgen die je zoekt Letterman. Laa maar horen indien je echter toch nog vragen hebt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:00 schreef Aventura het volgende:
Letterman (uit gesloten topic):
[..]
toen ik er was ( en het was erg cool en geil) varieerde de leeftijd van begin 30 tot eind 50 schat ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef jokr het volgende:
Ok, allemaal erg relaxed dus. Maar wat voor soort publiek komt erop af? Jonge mensen of alleen "oude" mensen? Ik probeer hier niemand mee te beledigen btw
Wij kwamen zonder enige problemen binnen. Het klopt wel dat binnen voornamelijk goed uitziende, verzorgde, relatief jonge mensen waren. Ik vond dit eerlijk gezegd erg prettig, ik voelde wel thuis tussen het publiek. Noem me discriminerend maar ik vond het erg prettig dat er geen oude uitgezakte kerels en dames waren.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe ben je haar dan kwijtgeraakt?quote:Op zaterdag 7 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Waar denk je dat die andere mensen op uit zijn dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:45 schreef jokr het volgende:
Ik vraag me toch ook af hoe het werkt, is het namelijk niet zo dat er heel veel van die single mannen zijn die gewoon uit zijn op sex?
een leuke avond?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef girllover het volgende:
[..]
Waar denk je dat die andere mensen op uit zijn dan?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
intressant topic dit,
En datzelfde denkt de vrouw uit lelystad ook, en daarom liggen jullie samen in muiden te n...quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:25 schreef nbhardstyle het volgende:
jja ben ook wel erg benieuwd! met vriendin en ik willen misschien ook weleens wat anders!
zie veel positieve ervaringen over gogonuts, alleen werk in lelystad, zit niet echt te wachten op een vrouw, die ik smiddags wat heb verkocht en dat ik haar dan savonds lig te n.....!
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:
Ja mag wel een keertje met ons mee hoor, wees niet bang dat we van alles van je verwachten want daarvoor gaan we niet naar een parenclub maar dit had je al kunnen lezen natuurlijk.
Maken we er een officiele meet van?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tof en spontaan van je, wanneer gaan we maat?
Ff datumpje prikken.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Huur de zaak maar af ..
Dus? Prostitutie is het oudste beroep ter wereld maar ook nog niet achterhaald.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef Robertje het volgende:
Dit topic is al 2 jaar oud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |