abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:25:12 #1
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_20433477
vorige alweer vol !!

oeps een cijfer teveel in topic titel
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_20433483
deel 487? dat gaat hard bij jullie motordudes
pi_20433512
behalve motorrijden, fokken we graag hehe
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_20433570
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:05 schreef Patrick281 het volgende:

FS heeft MBA boekhouden en studeert voor SPD. Retesaaie kost is mijn ervaring.
2-3 jaar geleden had ik een betalingsprobleempje op mijn werk veroorzaakt door een manke binnendienstmedewerker. (ja ik was de buitendienst en hoefde geen factureren meer te maken .. wat overigens voorheen altijd goed ging voordat de nieuwe procedure\\\\\\\'s ingingen om het makkelijker voor mij te maken. (achteraf een manier om de anderen in te werken a.g.v. de aankomende reorganisatie )
Wel mooi zoals ze dat oploste .. maar ik hou al niet van kruiswoordraadsels .. daar vergelijk ik het ongeveer mee ..
Ik praat liever met mensen dan dat ik ga zitten turen op wat cijfertjes.
Bij mijn vorige werkgever mocht ik alles doen, van verkopen tot factureren en klanten nabellen.
Nou doe mij maar meer de actieve kant .. Kan je er ook nog iets van jezelf inleggen en andere mensen helpen~blij maken. Iets extra\\\\\\\'s geven ..
Dat zal OPM ook misschien wel doen in zijn vak, maar naar mijn idee kan je het dan alleen maar goed of fout doen .. brilliant zullen maar weinig mensen opmerken of enthousiasmeren.
tis maar net wat je ligt he ik zei gisteren al tegen riet; van buiten lijkt het saai en iedereen gebruikt meteen de term cijferneukertje (en dat kan ik wel begrijpen) omdat dat het algemene beeld is van boekhouding. maar er zit zoveel meer in, dat je van buitenaf simpelweg niet kunt zien.

en tja, wiskunde en schaken…zijn dingen die mij wel liggen
pi_20433594
ach ja werken is toch meestal

behalve voor mijn eigen bureau natuurlijk (nou ja...)
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:33:20 #6
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_20433601
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

tis maar net wat je ligt he ik zei gisteren al tegen riet; van buiten lijkt het saai en iedereen gebruikt meteen de term cijferneukertje (en dat kan ik wel begrijpen) omdat dat het algemene beeld is van boekhouding. maar er zit zoveel meer in, dat je van buitenaf simpelweg niet kunt zien.

en tja, wiskunde en schaken…zijn dingen die mij wel liggen
als jij er veel plezier in heb dan laat je toch iedereen denken en zeggen wat ze willen ?

en over iedere beroepsgroep worden grappen gemaakt hoor
Let's race
Buienradar
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:34:52 #7
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_20433627
heb al een verzoekje gedaan om topic titel even te laten corrigeren,
Let's race
Buienradar
pi_20433630
Mercy, dat van dat toetsenbord had ik ook! Mijn voorganger was iemand die nogal gesteld was op zijn oude dingen (zoals zijn eigen stoel, monitor, telefoon en ook zijn toetsenbord). Dat ding rammelde als een typemachine zowat als je wat intoetste. Ze merkten ook regelmatig op hier dat ik veel aan het mailen was…mailen
pi_20433656
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
als jij er veel plezier in heb dan laat je toch iedereen denken en zeggen wat ze willen ?
dat sowieso
quote:
en over iedere beroepsgroep worden grappen gemaakt hoor
klopt, en ik stoor me er ook niet aan…het was alleen een constatering van dat cijferneukertje en jouw smile niet te vergeten!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:38:32 #10
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_20433679
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy, dat van dat toetsenbord had ik ook! Mijn voorganger was iemand die nogal gesteld was op zijn oude dingen (zoals zijn eigen stoel, monitor, telefoon en ook zijn toetsenbord). Dat ding rammelde als een typemachine zowat als je wat intoetste. Ze merkten ook regelmatig op hier dat ik veel aan het mailen was…mailen
Ik heb nu een super silent HP toetsenboard,
Let's race
Buienradar
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:47:42 #11
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_20433810
Toetsenborden en administratie.
Twee hobbies van me.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:51:02 #12
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_20433858
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt, en ik stoor me er ook niet aan…het was alleen een constatering van dat cijferneukertje en jouw smile niet te vergeten!
Ik weet ook wel dat er meer is dan dat je zo ziet maar bij het laatste bedrijf werkte dat niet zo.
De boekhouder was alleen maar de hele dag facturen aan het matchen, verder niks. En maar zeuren als je een keer een cent teveel of te weinig op de factuur had staan, gek werd je daarvan. Was je meteen 20 minuten bezig om een verschil van 1 cent! op te lossen.
Als ie even niks meer te doen had ging ie achter je staan en zitten zeiken over inkoopfacturen die hij wilde betalen en die ik gereed moest melden. Hij bleef dan net zo lang staan tot je het ging doen terwijl je met hele andere dingen bezig was.

Ik heb wel meer boekhouders meegemaakt maar dit was echt de ergste...
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:11:00 #13
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_20434176
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:51 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat er meer is dan dat je zo ziet maar bij het laatste bedrijf werkte dat niet zo.
De boekhouder was alleen maar de hele dag facturen aan het matchen, verder niks. En maar zeuren als je een keer een cent teveel of te weinig op de factuur had staan, gek werd je daarvan. Was je meteen 20 minuten bezig om een verschil van 1 cent! op te lossen.
Als ie even niks meer te doen had ging ie achter je staan en zitten zeiken over inkoopfacturen die hij wilde betalen en die ik gereed moest melden. Hij bleef dan net zo lang staan tot je het ging doen terwijl je met hele andere dingen bezig was.

Boekhoudgestapo ????
Let's race
Buienradar
pi_20434246
quote:

[..]

zeikerds heb je in elk vakgebied…

zo hadden wij hier iemand van Deloitte die zichzelf de directeur zelf waande ging ie naast de nieuwe mensen zitten en hun vertellen hoe ze wat moesten doen…en maar met zijn handen overelkaar orders uitdelen…wat mercy zegt dus eikel
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:18:27 #15
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_20434318
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 0:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wat is daar mis mee? ?
Dat doen toch alleen mensen met 2 linkerhanden..... ?
pi_20434346
quote:
Nu noem je trouwens 1 klein onderdeel van de boekhouding (facturering), en nog wel het meest saaie ook nog
pi_20434369
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat doen toch alleen mensen met 2 linkerhanden..... ?
het is wel een vereiste dat je A-technisch bent
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:44:22 #18
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_20434850
Ik ga zo een eindje rijden..... mooi weer
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:46:28 #19
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_20434885
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Nu noem je trouwens 1 klein onderdeel van de boekhouding (facturering), en nog wel het meest saaie ook nog
Ja ik weet het, die man deed al 40 jaar hetzelfde werk.

Had hem al een nekschot aangeboden maar hij was al zover heen dat ie hier ook geen oplossing mee in zag.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:48:06 #20
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_20434918
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

het is wel een vereiste dat je A-technisch bent
is dat zo ??

ik ken ook boekhouders die wel technisch zijn, maar het met cijfertjes werken leuk vinden,
en in vrije tijd van alles bouwen en verbouwen,
Let's race
Buienradar
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:48:59 #21
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_20435043
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
is dat zo ??
neuh, was alleen maar om het generaliserend beeld wat te overdrijven
quote:
ik ken ook boekhouders die wel technisch zijn, maar het met cijfertjes werken leuk vinden,
en in vrije tijd van alles bouwen en verbouwen,
ik wil het ook onder de knie krijgen, beetje sleutelen enzo…missch eens een cursus volgen…
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:55:07 #23
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_20435055
Hmm, hmm.. volgens mij moet je er wel gevoel voor hebben... anders gaat ut nie goe
pi_20435084
Dat gevoel krijg je toch door ervaring? Of zijn jullie ermee geboren?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:58:41 #25
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_20435133
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

neuh, was alleen maar om het generaliserend beeld wat te overdrijven
[..]

ik wil het ook onder de knie krijgen, beetje sleutelen enzo…missch eens een cursus volgen…
Als je die intresse heb dan heb je al een grote stap vooruit gemaakt om technische dingen te begrijpen, en als je eenmaal doorheb dat het allemaal niet zo moeilijk is zoals het eruit ziet,
dan schroef je alles uit elkaar en zet je het ook weer netjes in elkaar,

ik heb dit jaar ook voor het eerst een motorblok van motor er onderuit gehaald en er een andere onder gezet, gewoon de tijd er voor nemen en kijken hoe het in elkaar zit kom je heel ver mee
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')