deze is eerder dus de andere is al op slotquote:Op maandag 21 juni 2004 14:30 schreef ZX9R het volgende:
Modjes!!!
Pretty fast!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deze is eerder dus de andere is al op slot
Thanks! Mijn dag is weer helemaal goedquote:Op maandag 21 juni 2004 14:39 schreef ZX9R het volgende:
Sorry Riet![]()
ik had hem ook al klaar staan...
Speciaal voor jou de koe erin gezet!
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Curcus ?!
skattie.. ik ploeter ook al uren op een artikel over Human Resource Managementquote:Op maandag 21 juni 2004 14:40 schreef ZX9R het volgende:
@Cheshire: Ik haat die cursus. Ik heb d'r echt geen zin in.
Klinkt saai.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ja.
Professionalisering Vergunningverlening.
Kan ik bij die ambtenare vergunningen gaan verlenen...
Vanavond examen (how bo-ring)
Klinkt niet alleen saai maar is het ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt saai.
Ik ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:56 schreef Cheshire het volgende:
hey... als jij nou ff een goed prijsje voor de ZX9R ziet te verkrijgen..
kunnen we èn een ZX7 èn een leuk hotelletje uit gaan zoeken in duitsland
vond dat balletje van Patrick wel aangename optie eigenlijk...![]()
Ow .. verrassing weg ..quote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dat was ik dan zowieso van plan hoor!
Ik zal het je nog spannender vertellen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
Geen dank..
En Luc is volkerd van der Graaf een oud collega ..
Wow.... heavy.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zal het je nog spannender vertellen.
De broer van mijn ex fokte van die pelsdiertjes. En V was daar een meer dan eens geziene gast.
Niet zo welkom uiteraard.
Op een avond was hij er weer eens en toen zijn we met z'n tweeën achter hem aangereden om uit te zoeken waar of hij woonde.
Een tijd later hoorde ik dat hij het was die P had doodgeschoten.
Krijg je best wel wat rillingen over je lijf heen.
Lijkt me wel een goed idee ja.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef klaus_beyer het volgende:
Dus importeren is niet zo veel moeite? Nadeel is natuurlijk dat je een nieuw kenteken krijgt en dat je dus geen verleden meer hebt die je kunt laten zien bij eventuele verkoop.
Voor de rest ziet het er wel naar uit dat ik via een kennis het laat importeren. Hij werkt bij een motorzaak 5 min van de grens van duitsland en kan dan verder ook de service opzich nemen waarschijnlijk. Goed idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |