wij, van Deloitte, zijn met z'n 2en nog over bij die klant en wij mochten als reserve meedoen. ze hebben een hele nieuwe afdeling aangenomen en ze willen ook met de nieuwe mensen meedoen aan de sportdag.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
Dat je vrij bent is duidelijk, en met de reden omdat jij niet nodig bent op je werk ..
Voor een buitenstaander vreemd dat je niet nodig bent .. en ook niet mee mag met sporten.
Staat het werk dan stl .. jij bent blijkbaar ingehuurd en mag daarom niet mee??
Zijn toch ook jou collega's?!
zeker, uitdagend en dynamisch. van buiten lijkt het saai vanwege de vele cijfers, wat in feite erg meevalt want de kennis er omheen is het voornaamste en dus het belangrijkste in de accountancy.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:27 schreef Cheshire het volgende:
leuk?
misschien zit je er dan snel genoeg weer....quote:[b]maar als ik zie hoe die eigen mensen het doenper 1 juli beeindigd de opdracht, dan gaan ze het helemaal zelf doen
dat wordt he - le - maal niks! ik houd er niet van om dingen zo achter te laten maar dit is buiten mijn macht...
als er bespaart moet worden wordt er eerst gesneden bij de detachering en de uitzendkrachten want dat zijn de duurste krachten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:40 schreef Cheshire het volgende:
bij jou ook al dus.. dat had ik niet verwacht, ik dacht dat 'rekenwerk'een vrij continue vraag zou hebben...
maar dat lijkt me in elk geval geen leuke sfeer om in te werken, brengt toch wat onzekerheid met zich mee
als ik een nieuw contract zou krijgen dan was dat zeker gebeurd! het werving/selectie beleid is heel slecht geweest. er zitten van de 6 mensen 2 mensen die niet capabel genoeg zijn voor het werk, en per 1 juli begint nog een nieuwe die ze uit wanhoop hebben aangenomenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:43 schreef Cheshire het volgende:
[..]
misschien zit je er dan snel genoeg weer....puin te ruimen
![]()
![]()
per half aug, maar ik denk niet dat dat een optie is want het hoofd heeft net een heel nieuwe afdeling aangenomen met allemaal een jaarcontract en daar wilt hij echt iets van maken; dat laat hij heel duidelijk merken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:59 schreef Cheshire het volgende:
wanneer houdt je contract op? misschien ideetje om bij een klant te gaan werken dan? als het aanbod van capabele medewerkers zo slecht is... ?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:04 schreef Cheshire het volgende:
Fingers crossed![]()
dat je dat bewuste telefoontje krijgt
s6!! tot later!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:06 schreef Cheshire het volgende:
vanwege totaal gebrek aan zelfdiscipline en beginnende fok! verslaving heb ik met vriendin afgesproken om te studeren in bieb.. moet alweer rennen zie ik....laturz!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |