abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19928748
en weer verder

voorgaande delen:

De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6]
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 8]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 9]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 10]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 11]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 13]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 14]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 15]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 16]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 17]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 18]
De Tweede FOKMotormeet deel 19
De Tweede FOK MotorMeet - Part 20
[FOK MC] Suzuki GSX-R [deel1]
[FOK MC] Honda CBR [deel 2]
[Fok MC] Kawasaki 'Let the good times roll' [deel 3]
[FOK MC] Yamaha R-series [deel 4]
[FOK MC] BMW R-series[deel 5]
[FOK MC] SuperMotards [deel 6]
Fok Motorclub [SC deel 7]
Fok Motorclub [SC deel 8]
Fok Motorclub [SC deel 9]
Fok Motorclub [SC deel 10]
Fok Motorclub [SC deel 11]
Fok Motorclub [SC deel 12]
Fok Motorclub [SC deel 13]
Fok Motorclub [SC deel 14]
Fok Motorclub [SC deel 15]
Fok Motorclub [SC deel 16]
Fok Motorclub [SC deel 17]
Fok Motorclub [SC deel 18]
Fok Motorclub [SC deel 19]
Fok Motorclub [SC deel 20]
Fok Motorclub [SC deel 21]
Fok Motorclub [SC deel 22]
Fok Motorclub [SC deel 23]
Fok Motorclub [SC deel 24]
Fok Motorclub [SC deel 25]
Fok Motorclub [SC deel 26]
Fok Motorclub [deel 27]
Fok Motorclub [deel 28]
Fok Motorclub [SC deel 29]
Fok Motorclub [SC deel 30]
Fok Motorclub [SC deel 31]
Fok Motorclub [SC deel 32]
Fok Motorclub [SC Deel 33]
Fok Motorclub [SC Deel 34]
Fok Motorclub [SC Deel 35]
Fok Motorclub [SC Deel 36]

de meet topics:

[FOK MC] Motormeet
[FOK MC] Motormeet deel 2
[FOK MC] Motormeet deel 3
[FOK MC] Motormeet deel 4
[FOK MC] Motormeet deel 5

[ Bericht 97% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 16-06-2004 09:18:37 ]
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:19:55 #2
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19928876
Dat je vrij bent is duidelijk, en met de reden omdat jij niet nodig bent op je werk ..
Voor een buitenstaander vreemd dat je niet nodig bent .. en ook niet mee mag met sporten.
Staat het werk dan stl .. jij bent blijkbaar ingehuurd en mag daarom niet mee??
Zijn toch ook jou collega's?!
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:20:51 #3
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19928894
je bent dat rooie dingkie vóór de titel vergeten
of is dat geen gewoonte?
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19928922
heb ik nog nooit gedaan ?
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:23:31 #5
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19928946
luc zat ondeugend daar es mee te jennen... ik d8 daarom dat dat gewoonte was..
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19928957
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
Dat je vrij bent is duidelijk, en met de reden omdat jij niet nodig bent op je werk ..
Voor een buitenstaander vreemd dat je niet nodig bent .. en ook niet mee mag met sporten.
Staat het werk dan stl .. jij bent blijkbaar ingehuurd en mag daarom niet mee??
Zijn toch ook jou collega's?!
wij, van Deloitte, zijn met z'n 2en nog over bij die klant en wij mochten als reserve meedoen. ze hebben een hele nieuwe afdeling aangenomen en ze willen ook met de nieuwe mensen meedoen aan de sportdag.

het hele bedrijf doet mee aan deze sportdag dus ik zal niet gemist worden op de FA, ok er is wel een deadline voor morgen maar dat laat ik nu volledig aan de nieuwe mensen over
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:25:54 #7
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19928994
OPM: wat doe jij eigenlijk precies?
just curious
pi_19929002
accountancy.
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:27:24 #9
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19929012
leuk?
pi_19929058
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 09:27 schreef Cheshire het volgende:
leuk?
zeker, uitdagend en dynamisch. van buiten lijkt het saai vanwege de vele cijfers, wat in feite erg meevalt want de kennis er omheen is het voornaamste en dus het belangrijkste in de accountancy.
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:32:39 #11
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19929099
en je wordt steeds gedetacheerd? wel afwisselend dan... en ik neem aan dat er in dat vakgebied ook altijd wel genoeg werk is..
pi_19929161
dat valt sinds de recessie dus erg tegen, ik heb zelfs gehoord dat een (ex) collega thuis zit om dat er geen werk is...als ik op kantoor ben dan hoor ik ook veel geluiden dat er weinig werk is. mensen die normaal geen acquisitie doen moeten opeens keihard aan de slag om een opdracht binnen te krijgen.

bedrijven gaan zelf mensen aannemen, mijn klant is het bewijs, dat bespaart enorm natuurlijk. voor onze diensten moet je natuurlijk veel betalen in vergelijking met eigen mensen.

maar als ik zie hoe die eigen mensen het doen per 1 juli beeindigd de opdracht, dan gaan ze het helemaal zelf doen dat wordt he - le - maal niks! ik houd er niet van om dingen zo achter te laten maar dit is buiten mijn macht...
pi_19929241
maar ik snap het wel, wat er nu rondloopt levert een flink kostenplaatje op.
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:40:34 #14
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19929255
bij jou ook al dus.. dat had ik niet verwacht, ik dacht dat 'rekenwerk'een vrij continue vraag zou hebben...
maar dat lijkt me in elk geval geen leuke sfeer om in te werken, brengt toch wat onzekerheid met zich mee
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:43:07 #15
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19929302
quote:
[b]maar als ik zie hoe die eigen mensen het doen per 1 juli beeindigd de opdracht, dan gaan ze het helemaal zelf doen dat wordt he - le - maal niks! ik houd er niet van om dingen zo achter te laten maar dit is buiten mijn macht...
misschien zit je er dan snel genoeg weer.... puin te ruimen
pi_19929376
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 09:40 schreef Cheshire het volgende:
bij jou ook al dus.. dat had ik niet verwacht, ik dacht dat 'rekenwerk'een vrij continue vraag zou hebben...
maar dat lijkt me in elk geval geen leuke sfeer om in te werken, brengt toch wat onzekerheid met zich mee
als er bespaart moet worden wordt er eerst gesneden bij de detachering en de uitzendkrachten want dat zijn de duurste krachten.

de sfeer is wel gewoon goed hoor, alleen voor mij wordt het moeilijk om gemotiveerd te blijven nu ik geen nieuw contract krijg bij Deloitte en deze klant het per se zelf wilt gaan doen. plus, dat Deloitte altijd de gebeten hond is geweest tijdens deze opdracht. dat is erg makkelijk natuurlijk, gewoon wijzen naar de buitenstaanders.
pi_19929433
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 09:43 schreef Cheshire het volgende:

[..]

misschien zit je er dan snel genoeg weer.... puin te ruimen
als ik een nieuw contract zou krijgen dan was dat zeker gebeurd! het werving/selectie beleid is heel slecht geweest. er zitten van de 6 mensen 2 mensen die niet capabel genoeg zijn voor het werk, en per 1 juli begint nog een nieuwe die ze uit wanhoop hebben aangenomen omdat ze iemand nodig hadden er geen andere 'geschikte' (alsof deze dat wel is, dat moet nog blijken) kandidaat was...
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:59:12 #18
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19929605
wanneer houdt je contract op? misschien ideetje om bij een klant te gaan werken dan? als het aanbod van capabele medewerkers zo slecht is... ?
cheshire heeft de neiging wat offtopic te geraken.. ; -)
pi_19929612
dat is mijn verhaal nu weer terug naar motoren hoop dat ik vandaag een telefoontje krijg
pi_19929676
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 09:59 schreef Cheshire het volgende:
wanneer houdt je contract op? misschien ideetje om bij een klant te gaan werken dan? als het aanbod van capabele medewerkers zo slecht is... ?
per half aug, maar ik denk niet dat dat een optie is want het hoofd heeft net een heel nieuwe afdeling aangenomen met allemaal een jaarcontract en daar wilt hij echt iets van maken; dat laat hij heel duidelijk merken.

als ie mij zou aannemen dan zou hij dus 1fte teveel hebben en dat kan gewoon niet in een tijd van bezuinigingen. en ik denk dat hij de laatste nieuwe wilt afwachten hoe zij zich ontwikkelt. trouwens, er lopen nu ook veel te veel mensen rond maar dat is een ander verhaal.
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:04:46 #21
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19929678
Fingers crossed
dat je dat bewuste telefoontje krijgt
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:06:59 #22
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19929726
vanwege totaal gebrek aan zelfdiscipline en beginnende fok! verslaving heb ik met vriendin afgesproken om te studeren in bieb.. moet alweer rennen zie ik....laturz!
pi_19929727
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:04 schreef Cheshire het volgende:
Fingers crossed
dat je dat bewuste telefoontje krijgt
dat snap ik, thx!
pi_19929733
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:06 schreef Cheshire het volgende:
vanwege totaal gebrek aan zelfdiscipline en beginnende fok! verslaving heb ik met vriendin afgesproken om te studeren in bieb.. moet alweer rennen zie ik....laturz!
s6!! tot later!
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:29:47 #25
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_19931723
heb in de vorige niet eens kunnen reageren ....was al dicht voordat ik alles gelezen had
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')