15.30 uur en als het moet, wat langer.quote:Hoe laat ben je dan klaar 's middags? Heb zelf altijd van 8:15 tot 16:45 gewerkt vandaar dat ik 7:00 zo vroeg vindt.
ik kan idd eerder weg, als ik maar 8 uur werk per dag. Ik ga graag wat eerder weg, lekker vroeg thuis en voor de enorme drukte thuis.quote:Moet niet? Ben je flexibel .. kan je dan eerder weg ofzo
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
*schiet met scherp*
Snel ..snel snel .. de motor binnenzetten ..!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tenminste, als het weer meezit want het wordt best wel donker weer hier
Soms iets te flexibel ..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:41 schreef hollander172 het volgende:
Ik wil ook weer de buitendienst in.lekker flexibel je eigen tijden indelen.
Ghe ghe wel eens met vrienden gedaan, kan er aardig hard aan toegaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doet me denken aan de intro-dag bij Deloittegingen we met alle nieuwe medewerkers paintballen
Die reisjes heb ik helaas nooit mogen maken, of nou ja toen kon ik ze ook niet maken aangezien ik een beetje in de buurt moest blijven.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
Soms iets te flexibel ..
En ik mis ook de buitenlandse reisjes die ik 4 keer per jaar moest doen naar Denemarken (3x) en Zwitserland(1x) en om de 2 jaar naar Duitsland .. 2 dagen beurs.![]()
Het lijkt leek allemaal wel te mooi om waar te wezen.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:49 schreef hollander172 het volgende:
Had het altijd wel naar mijn zin tot ik ineens besloot op kantoor te willen gaan werken.![]()
Dat is echt het domste wat ik had kunnen doen.....
Mijn werkgever had het alleenrecht op een cameramerk voor heel Nederland, en ik was de enige vertegenwoordiger .. de fabrikant uit Denemarken organiseerde 3 keer per jaar een seminar in hun thuisland om feeling te houden met het merk, en een keer per jaar jaaropening in Zwitserland. Hotel van 715 euro per nacht.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die reisjes heb ik helaas nooit mogen maken, of nou ja toen kon ik ze ook niet maken aangezien ik een beetje in de buurt moest blijven.
Was jij niet diegene die zijn motor in de woonkamer had staan? en ook diezelfde die niet ging rijden als er regen dreigde ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
Snel ..snel snel .. de motor binnenzetten ..!!!!!!!!![]()
![]()
Ik heb gewoon pech gehad, achtereenvolgens laptop gejat uit de auto, toen de auto zelf total loss gereden en als klap op de vuurpijl is er nog een keer thuis ingebroken en weer een laptop van de zaak weg. Toen vonden ze het welletjes met me ondanks dat het aan mijn werk nooit heeft gelegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Nee dat meen je niet .. wat heb je gedaan ..
![]()
![]()
Mijn oude werkgever ging over de kop, en bij de derde reorganisatie moest ik er ook eens aan geloven.
Ondanks dat mijn inzet voor die paar uurtjes per dag uiterst winstgevend waren en er geen opvolging was op dezelfde wijze. Maar ja we moeten ons eens orienteren op ondernemersplannen .. ik ga eerst 3 jaar studeren.Als ik het vol kan houden ..
![]()
Ik had in die tijd eigenlijk nog naar de VS gemoeten om daar 3 maanden te werken en het "werkmoraal" op te snuivenquote:Mijn werkgever had het alleenrecht op een cameramerk voor heel Nederland, en ik was de enige vertegenwoordiger .. de fabrikant uit Denemarken organiseerde 3 keer per jaar een seminar in hun thuisland om feeling te houden met het merk, en een keer per jaar jaaropening in Zwitserland. Hotel van 715 euro per nacht.![]()
Echt gekkigheid die luxe..
En van je broertje krijg je ook alleen maar stank voor dank.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik had in die tijd eigenlijk nog naar de VS gemoeten om daar 3 maanden te werken en het "werkmoraal" op te snuiven, is er niet van gekomen omdat ik voor mijn broertje in Nederland moest blijven.
Doet iemand dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zijn motor in de woonkamer had staan? en ook diezelfde die niet ging rijden als er regen dreigde ?? [afbeelding]
kan me vaag nog iets herinnerren vanuit een vorig topic [afbeelding]
Yep maar dat is afgelopen nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
En van je broertje krijg je ook alleen maar stank voor dank.![]()
Ik hou de optie ook open om in het buitenland te gaan werken. Mag alleen van mijn vriendin niet even trouwen met een local om de papiertroep te regelen.quote:Een oud stapmaatje van mij woont nu in Frankrijk, zijn werk werd gecentraliseerd voor heel Europa.
Hij kon kiezen: ontslag of meeverhuizen .. hij is snel getrouwd en daar gaan wonen, alles werd geregeld.![]()
Zie je wat een winsten sommige bedrijven maken: hij werkt voor Eurocard .. en dan weer bij een "reisbureauonderdeel" .. alleen voor de IBM klanten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik hou de optie ook open om in het buitenland te gaan werken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:17 schreef hollander172 het volgende:
Mag alleen van mijn vriendin niet even trouwen met een local om de papiertroep te regelen.Wordt dus wat lastiger maar niet onhaalbaar.
![]()
Ghe ghe .. als iemand zo zijn motor optisch verneu** dan zal het techisch ook wel geen wonder zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Of hou jij meer van ''serieuzere kleuren'' ?
Kan ook mooi zijn
quote:Aangeboden: Aprilia RS 125 Chesterfield + MQP motorpak
Prijs: 2250
Beschrijving: Aprilia RS van eind 1995.
Officieel eerst een Duitse motor.
In 2001 gekocht van Duitse kennis,destijds ook een nieuw motorblok gemonteerd (aankoopbewijs aanwezig).
Daarna 1 jaar stil gestaan tot ik mijn rijbewijs haalde.
Nu heeft de motor met dit nieuwe motorblok slecht 6400 km gelopen.
Achterband is vervangen, voorband moet vervangen worden!!
Nieuwe accu, ketting en tandwielen. Originele tandwielen en ketting nog aanwezig, maar nieuwe ketting heeft een andere verhouding waardoor de motor sneller optrekt.
Tevens nog een achterlift waarop de motor neergezet kan worden.
De motor word verkocht in combinatie met een MQP acces of the track "Jurgen van den Goorbergh" motorpak. Dit motorpak is 1,5 jaar oud en kost nieuw ¤840,-. Kleuren Groen, wit, zwart en zilver. Pak is maat 54 (lichaamslengte 175 – 190 cm) en verkeerd bijna in nieuwstaat.
Ik doe motor en pak met pijn in me hart weg, maar het is tijd om eens wat zwaarder te gaan rijden aangezien ik 2 jaar me rijbewijs heb. Eventueel ook nog een bijpassende Helm met slangenmotief en motorlaarzen maat 43,5.
Extra foto’s en informatie van en over de motor en het pak via de mail verkrijgbaar.
Vraagprijs ¤ 2250,- (alleen motor prijs in overleg/ rond de ¤1850,-)
p.s. vragen? bellen is sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |