Sjeez, onbeschoft ben ik ook hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nummer 412 was eerder dus zal ik maar hier reageren...
idd, riet ook doordat jij elke keer dat we het erover hadden zei of het maar de vraag was of ie wel gemaakt zou worden.
toen kwam dat telefoontje en nu is het vertrouwen redelijk weggeëbd...
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:01 schreef buysman het volgende:
ik reed altijd op een flink opgevoerde brommer, ik hoor nu ook bij ? (nee zeker)
Wat rijd je nu dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:01 schreef buysman het volgende:
ik reed altijd op een flink opgevoerde brommer, ik hoor nu ook bij ? (nee zeker)
Een schattig stukje huisvlijt. Kun je vast een hoop leuke reacties op krijgen in een eigen topic in PTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:01 schreef buysman het volgende:
/edit
Foto:
[[url=http://img67.exs.cx/img67/390/joey4.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Sjeez, onbeschoft ben ik ook he
missch moet jij wat minder van andere mensen uittrekkenquote:Misschien moet jij wat minder van andere mensen aantrekken joh
ik kom net kijken in de motorwereld, das duidelijk dus is het logisch dat je adviezen van anderen van harte neemt.quote:Heb al gezegd hoe er meestal aan toe gaat in de wereld van motorzaken...
Nog minder?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
missch moet jij wat minder van andere mensen uittrekken
[..]
ik kom net kijken in de motorwereld, das duidelijk dus is het logisch dat je adviezen van anderen van harte neemt.
het kwam vooral doordat telefoontje...
Fok Motorclub [SC Deel 68]quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:14 schreef ZX9R het volgende:
Wat was het laatste nieuws dan?
Dat ze op onderdelen aan het wachten zijn?
ghe ghequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog minder?
i knowquote:Ik wil enkeld helpen, mijn vrindIk wil je heus niet ongerust maken...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Haast ontwijkend zou je zeggen...
preciesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:26 schreef ZX9R het volgende:
Wat een eikels!
Heb zo weer eens rondgebeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:30 schreef RB het volgende:
Heb jij een betere motorzaak Lucblok deze week brengen en eind volgende week is hij weer klaar
![]()
wat is er mis met je blok eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb zo weer eens rondgebeld.
Kiri bleef met spoelen gooien en de prijzen varieerden van ¤ 260 ex materialen tot ¤ 600 inclusief.
Ik denk dat we deze week het blok maar ff naar oosterwolde moeten brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |