Ok, route van dag 1 weet ik al
Dag1: Sevenum - Endenburg (Hotel Alpenblick) - 575km575km is wel te doen toch?
![]()
Let wel: dit is vanuit Sevenum (15km voor Venlo)..... dus voor sommige komt er nog een hoop km bij, als je uit Groningen moet komen ofzo
![]()
We verzamelen bij AC Restaurant Sevenum!
Adres: AC Restaurant Sevenum
Kleefsedijk 29
Gaan bij Venlo de grens over en via Koblenz, Karlsruhe naar Endenburg, 20km voor de Zwitserse grens. We verblijven in Hotel Alpenblick, erg mooi hotel, wij waren hier ook een nachtje op de terugreis naar Nederland vanuit Italie.
27,50 per persoon voor een dubbele kamer met erg goed ontbijt.
Route Dag 1:![]()
Ik denk dat we de tweede dag in het hotel waar wij ook zaten in Andermatt verblijven, hier vandaan heb je een mooie uitvalshoek naar de mooie passen. Andermatt ligt op het bovenste punt van de Gotthard pas
![]()
Het is er dus aardig fris
![]()
Vanuit Andermatt naar de Stelviopas is 237km, wil je een rondje maken door Italie en zo weer naar het hotel in Andermatt, ben je 564km en 9 uur verder....
Ik weet niet of we beter een derder hotel dichterbij de Stelviopas kunnen zoeken of hebben jullie geen probleem met 515km op een dag? Dit zou dan dat rondje zijn:
![]()
Ik denk dat het iets teveel van het goede is voor 1 dag.... beter een 3e hotel in de buurt van de Stelviopas zoeken
[ Bericht 13% gewijzigd door Rietvaerder op 23-08-2004 12:41:40 ]