quote:Morgen ben ik enigzins van plan naar Limboland te gaan voor een toertje door het zuiden van Limburg en een stuk Duitsland
(dagtrip)
Met die dagtrip ??quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:02 schreef ZX9R het volgende:
je was me voor!
nee, met het openen van topic..quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Met die dagtrip ??![]()
ja jij en Riet, verder toch niet gemeet ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:14 schreef ZX9R het volgende:
vorige week nog gemeet hoor.
Dat jij er toen niet bij was, tsja....
Lekker weertje om te toeren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben niet van suikergoed... bovendien schijnt het morgen best redelijk weer te wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker weertje om te toeren.![]()
![]()
Dacht van niet hoor..zelfs onweer .. en als je niet van suikergoed bent roept dat wel reactie's op wat wel..quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben niet van suikergoed... bovendien schijnt het morgen best redelijk weer te worden
quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
en als je niet van suikergoed bent roept dat wel reactie's op wat wel..
Zin wel. Maar geen tijd helaasquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:27 schreef PatrickM het volgende:
Iemand nog tijd en zin om morgen mee te rijden?
Zo iets vreesde ik al...quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Eehhh.. PatM, in het voorjaar zijn de meeste passen nog gesloten ivm sneeuw en zeker de Stelviopas met zijn 2800 meter.......
Ik denk toch dat we meer moeten gaan denken aan eind juni/juli/augustus
http://www.swisspartner.ch/Bus-info/paesse.htm
Kijk maar
En ik hoop (en verwacht dan al) met m'n (nog aan te schaffen) Garmin navigatie zooi (weet nog niet welke type, ws. de 2610) mee te kunnenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga denk ik maar een beugeltje en 12V aansluiting maken op de Bandit en dan de PDA met TomTom3 mee![]()
2610 heeft nog wel kinderziektes toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En ik hoop (en verwacht dan al) met m'n (nog aan te schaffen) Garmin navigatie zooi (weet nog niet welke type, ws. de 2610) mee te kunnen
Tuurlijk kan ik dan welquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je dan niet?We moeten echt wel over de passen, want dat is het gaafste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |