Je hapt wel lekker Pepijnquote:Op donderdag 16 september 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had mijn post ook al even gecopy-pasted maar zo is nog ..eh leuker.
Wel de meest originele openingspost..
Pepijn heeft duidelijk te lang en te dicht bij de Pernis geleeft, kan je aan alles merkenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Tering hee Mark,
Die gasten zijn echt dood in dr hoofd hier
LOLquote:Op donderdag 16 september 2004 21:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Pepijn heeft duidelijk te lang en te dicht bij de Pernis geleeft, kan je aan alles merken![]()
Ow sorry Mark .. het is geen echte maar een Oxtar.quote:Echte sportieve binnenschoen, echte hardloopschoen, echte wandelschoen, echte motorlaars.
Nee hij is echt leuk.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hapt wel lekker Pepijn![]()
dat waait allemaal richting Dordt he .. vandaar die pijpen zo hoog zijn hier .. hebben wij er geen last van.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:17 schreef Makster het volgende:
Pepijn heeft duidelijk te lang en te dicht bij de Pernis geleeft, kan je aan alles merken![]()
quote:Hallo,
Het is niet de gewoonte om een nieuwsbrief-achtig iets te sturen naar de bikepower-geregistreerden, maar hiervoor maak ik een uitzondering.
In samenwerking met Street Or Track, DE streetfighter- en motorbeurs van Nederland, hebben we een prijsvraag opgezet.
Voor de 8 gelukkige winnaars liggen 2 vrijkaartjes klaar (8 x 2 = 16 kaartjes!) voor de beurs in Utrecht.
Het enige wat je hoeft te doen is het volgende topic doorlezen: http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=6882 en de vragen te beantwoorden op de voorgeschreven manier.
We willen graag 16 personen blij maken met de kaarten voor de beurs, dus speel mee!
Groeten,
Mark
Bikepower beheer
Ja, ook gelezen, echt geeeeeeeen ideequote:Op donderdag 16 september 2004 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Leeg is een ander verhaal..... maar dan nog, die dingen zijn gewoon zwaar
Zie het net, wat een grmbl vragen ..quote:Op donderdag 16 september 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ook gelezen, echt geeeeeeeen idee
Jij?
Weet je toch, ik doe zomaar wat..... wat doe ik hier uberhaupt op Fok!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee hij is echt leuk.
Ga weg. Jij moet je stevig aan je clipons vasthouden wil je niet wegwaaien boven de 200quote:Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben ook te zwaar ..
Echt afgeschrevenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Deja Vu.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
..... wat doe ik hier uberhaupt op Fok!![]()
Tis heus wel een echte motorlaarsquote:Op donderdag 16 september 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow sorry Mark .. het is geen echte maar een Oxtar.![]()
Dat zou inderdaad ook kunnen, Dordt heeft een hoge factor aan kansloze rond lopen.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
dat waait allemaal richting Dordt he .. vandaar die pijpen zo hoog zijn hier .. hebben wij er geen last van.![]()
Om nog maar te zwijgen over die hond die ik daar een keer zag zittenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt afgeschreven
Wist je nog toen bij Korteland, mooie bandjes had ie staan volgens jou.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |