heb ik ook grotendeels gedaan, maar het is niet te geloven: we zijn doorquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Wil eigenlijk nog liever Tjechie-Duitsland zien i.v.m. de spanning...
Ik keek toevallig net op de Duiters .. wilde het als eerste weten als er iets zou gebeuren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb ik ook grotendeels gedaan, maar het is niet te geloven: we zijn door [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik geloof er niets meer van.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:42 schreef Cheshire het volgende:
peppie:[afbeelding]
tis dat ik morgen niet eten kan ( verstandskies deel 2) maar anders...
aldibief
![]()
erm ook de wat oudere horen dit hoor. M'n ex was er absoluut niet gelukkig mee, vond hetgeloof ik al kut dat ik mijn rijbewijs uberhaupt haalde. Moeders vond het ook niet zo.quote:Hoe staan jullie ouders trouwens tegenover motorrijden? (voor de wat jongere mensen onder ons )
Mijn vonden het wel goed.. als ik maar uit kijk
Maar zorg ervoor, dat als je gaat rijden, je ook weet waar je ouders uithangen.
Zo ging ik mijn ouders een keer snoeihard voorbij op een 50km/h zone, terwijl zij in de auto zaten. Was vlak na een stoplicht en dan wil je graag vooraan rijden voordat je de snelweg opdraaid. Zit je tenminste niet tussen die langzame koekblikken in waar je dan kilometers last van hebt, omdat ze allemaal op de linkerbaan willen.
Je had die gezichten moeten zien toen ik ze weer thuis zag
Nog 1:
Ik reed eens met me moeder naar de serre om bloemen te kopen en der stak ons een motorrijder voorbij.
Moeder: Kijk als jij zo gaat rijden - en ik weet dat je dat gaat doen - dan leef je niet lang
Ik: Hoe bedoel je zo rijden
Moeder: Zo gevaarlijk
Ik: Haha...dat was niet gevaarlijk joh...je moest eens weten
Moeder:
Ik ben blij met mijn pa. Hij rijd ook motor en vaak lomper dan ik dat doe. (hij heeft ook 25 jaar meer ervaring en vind het een sport om met zijn achterwiel te gooienquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:49 schreef stinkie het volgende:
erm ook de wat oudere horen dit hoor. M'n ex was er absoluut niet gelukkig mee, vond hetgeloof ik al kut dat ik mijn rijbewijs uberhaupt haalde. Moeders vond het ook niet zo.
En dat inhalen hebben we allemaal wel eens gedaan. Tis nu wel zover dat m'n moeder een keer achterop wil
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:57 schreef Cheshire het volgende:
die heeft luc al op vóór de film .. wij gaan ff kijken![]()
enneh pep ...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Tja ik wist voordat je op bezoek kwam ook niet dat je een volbloed Duitser bent ..quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:46 schreef RB het volgende:
Deze jongen zat lekker in de kroeg, zijn verdriet te verdrinken![]()
![]()
Ben ondeugend nog tegen gekomen maar die was alweer op weg naar huis.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendin moet afrijden.Ik ga alvast duimen..
idd...het waait best hard hier...quote:Met dit soort weer ga je wel weer die koekblikken waarderen trouwens.
Dat denk ik al 2 weken .. hopelijk volgende week weer eens een normale rustige week.quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:22 schreef Cheshire het volgende:
morgen !
vanavond toch echt vroeger naar bedpoeh...
kofieieieie!
als het even kan graag jah, in mijn vakgebied kan dat wel maar voor mijn vriendin niet helaas. maar ach, 1 leaseauto is voldoendequote:Op donderdag 24 juni 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. zoek beide een baan met een leaseauto .. ga ik ooit ook weer doen..![]()
dat zijn wel heel eigenzinnige auto'squote:Tot de reorganisatie was de bedoelde volgende lease bak na de Fouc een Beetle of een PT Cruiser..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |