Moet ik nog even afwachten, weet al wel dat ik minimaal 125 stuks in 1 keer af moet nemen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kostta ???
Ghe ghe .. kunnen we dan ook een 1:3replica bestellen i.p.v. die minibike .. foto ziet er wel erg klein uit .. is dat een Aziaat op niet .. die benne nog kleiner.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]Moet ik nog even afwachten, weet al wel dat ik minimaal 125 stuks in 1 keer af moet nemen.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]voor de illegale straatraces reserveer ik zo 1
Ze kunnen ongeveer 110kg hebben, zeg jij het maar of je het redt of niet.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:09 schreef PatrickM het volgende:
Volgens mij stort zo'n ding in als ik daar op gaat zitten![]()
Nee dat is een amerikaan van normale lengte. Als een Chinees erop gaat zitten past ie goed.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe .. kunnen we dan ook een 1:3replica bestellen i.p.v. die minibike .. foto ziet er wel erg klein uit .. is dat een Aziaat op niet .. die benne nog kleiner.
Dan wordt het deze:quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef PatrickM het volgende:
volgens mij momenteel net aan niet
Weeg ergens tussen de 110 en 115 kg iig
Ik zet je wel even aan een mini bike atletendieet en dito training..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef PatrickM het volgende:
volgens mij momenteel net aan niet
Weeg ergens tussen de 110 en 115 kg iig
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er nu echt 1 bestellen dan
Ik heb nu centjes op de bank voor 17.64 minibike's en excl. verzenden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]Nee dat is een amerikaan van normale lengte. Als een Chinees erop gaat zitten past ie goed.![]()
Meteen even aangevraagd wat een sample moet kosten inclusief verzenden e.d.
Wil jij d'r niet toevallig ook 60 hebben?Dan moet het financieel wel lukken.
Dan moeten we er dus nog iemand bijhebben voor ongeveer 50 minibikes incl. verzending...quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zet je wel even aan een mini bike atletendieet en dito training..![]()
Ok .. samen dan.
[..]
![]()
Maar die coureurs uit de mini bike competitie nationaal wat ik wel eens gezien heb waren ook geen kleine jongens ..
[..]
Ik heb nu centjes op de bank voor 17.64 minibike's en excl. verzenden.![]()
Maar als je een eigen onderneming begint schijn je gratiz startkapitaal te krijgen.(is een regeling..)![]()
kan zomaarquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Imitatie nieuw 30 euro ofzo
Why do you ask..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan zomaarals je 60 euro had gezegd had ik je ook geloofd...
Net zo stil ..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lijkt ook nog eens op een VFR [afbeelding]
Ik heb een bedrijf gevonden die oa spiegels heeft voor verschillende motoren. Dan kan ik een beetje inschatten of zijn prijs redelijk is, ik bel hem zo terug.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
Why do you ask..
tja, 2ehands vind ik ook best…quote:www.motozoom.nl www.louise.de
oja?quote:En Luc woont om de hoek van een motorsloop ..
welke is dat?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik ga dan voor de AGB-18
Lijkt ook nog eens op een VFR [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |