Er moeten nog veel albums uitkomen natuurlijk, maar dit album is wel erg sterk hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:12 schreef Felagund het volgende:
Ik weet het nog niet met de nieuwe Jonathan Wilson. Het is allemaal niet zo vernieuwend, het is ook minder een geheel dan het vorige album heb ik het gevoel. Wel goed hoor, maar waarschijnlijk niet het beste album van het jaar voor mij.
Het is wel zo origineel als een zak aardappelen maar het luistert wel heerlijk weg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:16 schreef Moody het volgende:
Alleen dit nr al....en zo staan er nog 5-6 "klassiekers" op....
Na een minuut is het pure PF-heaven
Nahh, komt niet in de buurt qua populariteit. Maar verder wel een uitstekende band ja, met name het laatste album is echt geniaal. East Harlem is wel een parel jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:56 schreef Moody het volgende:
Doe eens lief
Volgens mij is dit een indie topic en doe ik mijn best om indie-meuk te delen
Al is Beirut net zo mainstream als The National en Arcade Fire op het moment.
Ja...dat is ook mijn probleemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:12 schreef Felagund het volgende:
Ik weet het nog niet met de nieuwe Jonathan Wilson. Het is allemaal niet zo vernieuwend, het is ook minder een geheel dan het vorige album heb ik het gevoel. Wel goed hoor, maar waarschijnlijk niet het beste album van het jaar voor mij.
In zijn Spotify playlist ontdek ik een hoop nieuws en ook heel veel verschillende stijlen van muziek.quote:
Ik weet het nog niet. Hij zit op het randje tussen fantastisch vinden en dat niet vinden...voorlopig komt ie nog niet binnen, maar ik hoor veel potentie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:39 schreef Felagund het volgende:
Die Holden plaat van dit jaar is ook erg lekker.Misschien wel top 5/10 materiaal. Ik heb die plaat eigenlijk veel te weinig geluisterd.
Echt? Inderdaad is Art of Almost briljant maar vond de rest van het album ook goed (nuja de meeste tracks). Althans zeker niet het slechtste Wilco albumquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Norrage het volgende:
Ja. Art of Almost is volgens mij wel het allerbeste Wilco nummer. de rest van het album is het allerslechtste Wilco album
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |