Nee, experimentele electronische muziek. Tenminste, in dat laatje zou ik 'm leggen.quote:
Oh, dus jij hebt ook mailtjes zitten versturen?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Het is braaf maar toen ik ze zag op pukkelpop vermaakte ik me er prima mee. Zit erg goed in elkaar en ja live krijg je uhm dit er ook bij als bonus
[ afbeelding ]
Met een flinke vaporwave/jaren 80 new age feelquote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, experimentele electronische muziek. Tenminste, in dat laatje zou ik 'm leggen.
Ik behandel vrouwen met respect enz. enz. en ik zal daar nooit de moed voor hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, dus jij hebt ook mailtjes zitten versturen?
https://www.facebook.com/(...)4533196573280&type=1
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
quote:Other recent classics include "I'm going to give her anal" and "I'd fuck the accent right out of her and she'd love it".
ik las wat andersquote:Op donderdag 26 september 2013 14:52 schreef DO2 het volgende:
Godver, The Field... Klinkt meteen weer als thuiskomen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
quote:
Other recent classics include "I'm going to give her anal" and "I'd fuck the accent right out of her and she'd love it".
Meer werk van Mark Kozelek, altijd goed. Richard Ramirez... klinkt ook weer mooi. Wel jammer dat de ouderdom duidelijk op zijn stem is geslagen en hij nu meer op een 'americana' manier zingt in plaats van dat hogere en galmende geluid wat hij had ten tijde van April en Admiral Fell Promises.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Nondeju, wat is Mark Kozelek productief de afgelopen tijd. Nu is ook al een nieuwe Sun Kil Moon aangekondigd voor februari 2014.
Sun Kil Moon announces new album
Niet bepaald indie dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, experimentele electronische muziek. Tenminste, in dat laatje zou ik 'm leggen.
Hij zit ook bij Warp.
Ik kan het de laatste tijd allemaal niet meer bijhouden qua albums die echt beluisterd moeten worden (volgens de mensen hier)quote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Godverdomme, wat een track weer.![]()
Geen zorgen, deze komt pas in november.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het de laatste tijd allemaal niet meer bijhouden qua albums die echt beluisterd moeten worden (volgens de mensen hier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon enkel de albums beluisteren die een "quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het de laatste tijd allemaal niet meer bijhouden qua albums die echt beluisterd moeten worden (volgens de mensen hier)
Zal er aan denkenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gewoon enkel de albums beluisteren die een "" krijgen hier. Oh, wacht
Prima plaat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, ik krijg net door van iemand dat het album van Darkside is gelekt.
Ik ga nu pitten, luister 'm morgenvroeg wel.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, ik krijg net door van iemand dat het album van Darkside is gelekt.
Ik ga nu pitten, luister 'm morgenvroeg wel.
Awwww...quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Zo, er staan wat mooie nieuwe albums op de luisterpaal die ik nog niet heb beluisterd:
Dale Cooper Quartet, 65daysofstatic (hoor ik alleen maar goede verhalen over en een band die ik al heel lang volg), The Field (vanwege het enthousiasme hier) en dan de Jeugd ook maar proberen.
Ik weet dat dit geen R&P topic is, maar sinds woensdag is mijn relatie van zes jaar verbroken. Dus als iemand nog goede break up songs heeft. Ik houd mij aanbevolen
Ja, ik heb tegenwoordig te weinig tijd om actief mee te doen, maar ik lees wel alles. Maar nu heb ik dus wel meer tijd om actiever te wordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Awwww...
Maar meer tijd voor dit topic
Klote, man! Zal wel stressvol zijn. Sterkte ermee. Dit album is volgens mij gemaakt voor break-ups.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Ik weet dat dit geen R&P topic is, maar sinds woensdag is mijn relatie van zes jaar verbroken. Dus als iemand nog goede break up songs heeft. Ik houd mij aanbevolen
De formule werkt nog primaquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Jeugd, heren van de indie-kennis?
Dat is best een goed nummer jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
De formule werkt nog prima
Ah, die had ik nog niet gezien. Veel post-rock releases laatste tijd. Past natuurlijk ook bij de tijd van het jaar, nu de herfst begint.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ben nu God Is An Astronaut - Origins (2013) aan het luisteren, ben nu bij het 2e nummer, klinkt lekker.
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)Is-An-Astronaut.html
Ik vind em weer tof. Wel misschien wat meer een live-plaat dan de vorige 3. Dan moeten we der maar weer heen..quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Jeugd, heren van de indie-kennis?
Alsof het hier nog boeit wat Indie is.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik weet allang niet meer wat Indie is.
Anders vinden wij ultieme hipsters geen voldoening.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:31 schreef Norrage het volgende:
Indie is in deze tijd slechts nog een woord dat verplicht in de TT moet. Niks meer dan dat.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Zo, er staan wat mooie nieuwe albums op de luisterpaal die ik nog niet heb beluisterd:
Dale Cooper Quartet, 65daysofstatic (hoor ik alleen maar goede verhalen over en een band die ik al heel lang volg), The Field (vanwege het enthousiasme hier) en dan de Jeugd ook maar proberen.
quote:
Dan is 't uiteraard niet waard om 'm nu al te luisteren. Ik had geen zin om tot de 7e te wachten om 'm op vinyl aan te schaffen. Geduld is soms een te schone zaak.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg 'm overmorgen dus ik wacht nog even braaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dan is 't uiteraard niet waard om 'm nu al te luisteren. Ik had geen zin om tot de 7e te wachten om 'm op vinyl aan te schaffen. Geduld is soms een te schone zaak.
Ik zal for your sake dan nog niet te enthousiast doen.Oh, doe gerustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben erg benieuwd.
Zie spoiler.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, doe gerustIk ben erg benieuwd.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Jij zit ook te downloaden met die slappe 30 kb/sec dus.
De nieuwe FIFA? Is 't iets? Ik zit nog te twijfelen om aan het eind van dit jaar FIFA of NBA2K aan te schaffen. Ieder jaar schaf ik een sportgame aan, maar het komt al jaren feitelijk neer op één van de twee bovenstaande reeksen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:57 schreef BoerBert het volgende:
Hij is binnen. Zometeen een potje FIFA en het album aan, dan maar.
Nee, gewoon nog 13quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Eerste luisterbeurt zit erop. REPEAT REPEAT REPEEEEAAAAAAAAAT.
[..]
De nieuwe FIFA? Is 't iets? Ik zit nog te twijfelen om aan het eind van dit jaar FIFA of NBA2K aan te schaffen. Ieder jaar schaf ik een sportgame aan, maar het komt al jaren feitelijk neer op één van de twee bovenstaande reeksen.
Dan kom je dus automatisch bij PES uit. Vergane glorie, doe maar niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee, gewoon nog 13. Eigenlijk zou ik een of andere alternatieve footie moeten spelen, anders mag het niet in dit topic.
De formule is vet manquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:27 schreef On het volgende:
Met PES heb ik jaren terug in de top tien overall gestaan online. Deed ik korte potjes, met Inter en recoba adriano en martins in de voorhoede.
Maargoed, de nieuwe jvt is wel leuk trouwens, maar die eerste twee nummers zijn verschrikkelijk. De formule vooral.
Edit: Kennen we Red Card soccer nog? Haha.
Die was ik helemaal vergeten. Wat een game was dat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:27 schreef On het volgende:
Edit: Kennen we Red Card soccer nog? Haha.
Ditquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:
Gisteren naar No Ceremony/// geweest liveHele korte set, maar wat was dat weer goed. Achteraf een hele tijd staan praten met het nieuwe bandlid die overduidelijk nog niet gewend was aan de aandacht en ons behandelde als een stel jeugdvrienden
We kregen zelfs bier van hem.
Oh, en het album gekocht en laten signeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Aangezien mijn dekmantel op MM weg is, geef ik hier maar even antwoord op je vraag.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Aangezien mijn dekmantel op MM weg is, geef ik hier maar even antwoord op je vraag.![]()
Ik doe inderdaad niet aan cijfers op MM. In tegenstelling tot films en boeken vind ik muziek qua ervaring te dynamisch en zo moeilijk peilbaar dan wel te verklaren, dat ik het ook niet in cijfers kan uitdrukken.
Sterkte, ik heb van mijn vorige 'breakup' nogal wat muzikale liefdes overgehouden dat wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klote, man! Zal wel stressvol zijn. Sterkte ermee. Dit album is volgens mij gemaakt voor break-ups.
4.5 maar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe Aracade Fire krijgt 4,5 uit 5 van Rolling Stone. ZO VEEL ZIN IN
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n vroege review gelezen te hebben. Meestal zijn zelfs de eerste luistersessies later dan dit. Vraag me ook af wat dit betekent voor de lek-kansenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé, maar de release duurt nog een maand, toch? Dan is deze recensie wel erg vroeg, niet?
Godver waarom blijft dit nummer zo goed....quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:13 schreef Norrage het volgende:
Mijn liefdesperikelen song is deze:![]()
ik word er prompt weer zielig van
Verrek, ja. Ik snap ook niet hoe die stenosaurussen van Rolling Stone er zo vroeg bij kunnen zijn. Merkwaardig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n vroege review gelezen te hebben. Meestal zijn zelfs de eerste luistersessies later dan dit. Vraag me ook af wat dit betekent voor de lek-kansen
Maar hij is er toch echt:
http://www.rollingstone.com/music/albumreviews/reflektor-20130927
quote:It is tempting to call Reflektor Arcade Fire's answer to the Rolling Stones' 1972 double LP, Exile on Main Street. The similarities (length, churn, all that reverb) make it easy. But Reflektor is closer to turning-point classics such as U2's Achtung Baby and Radiohead's Kid A a thrilling act of risk and renewal by a band with established commercial appeal and a greater fear of the average, of merely being liked.
Die wilde ik net quotenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Verrek, ja. Ik snap ook niet hoe die stenosaurussen van Rolling Stone er zo vroeg bij kunnen zijn. Merkwaardig.
Dit bevalt me trouwens heel goed:
[..]
Die is ook wel heel vet ja. En The Only Shrine is ook fantastisch. Eigenlijk alleen het slotnummer vind ik net wat minder...quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Freak, Go Home is denk ik mijn prijsnummer. Maar ik vind dit weer zo'n typisch album wat vooral in zijn geheel moet worden beluisterd.
Ach, zolang Neil Young maar genoemd wordtquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n vroege review gelezen te hebben. Meestal zijn zelfs de eerste luistersessies later dan dit. Vraag me ook af wat dit betekent voor de lek-kansen
Maar hij is er toch echt:
http://www.rollingstone.com/music/albumreviews/reflektor-20130927
Die vind ik juist heerlijk bedwelmend.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is ook wel heel vet ja. En The Only Shrine is ook fantastisch. Eigenlijk alleen het slotnummer vind ik net wat minder...
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die vind ik juist heerlijk bedwelmend.
Live op de banjo was die zooo chill. Hier was ik bij:quote:
Toch wel apart dat hij die nog best vaak live speelt. Ik ken weinig nummers die zo door merg en been gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live op de banjo was die zooo chill. Hier was ik bij:
Dat is flink klote!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Heb wel een 'mooi' album gevonden op spotify:quote:
Geven ze daar uberhaupt ooit een 10 voor 'n nieuw album? 9 is volgens mij het maximaal haalbare.quote:
Tienen voor nieuwe albums geven vind ik ook onzinnigquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Geven ze daar uberhaupt ooit een 10 voor 'n nieuw album? 9 is volgens mij het maximaal haalbare.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tienen voor nieuwe albums geven vind ik ook onzinnig
Ik heb er eentjequote:
Voor mij is bijvoorbeeld Pink Moon hét album. En juist door er een cijfer dan wel het predikaat 'perfect' op te plakken, zou het afbreuk doen aan de diepgewortelde gevoelens die ik heb bij dat album. Ik kan er misschien juist een stuk imperfectie van mezelf in kwijt, het een plek geven. Perfectie klinkt daarbij absurd en als een travestie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Aangezien mijn dekmantel op MM weg is, geef ik hier maar even antwoord op je vraag.![]()
Ik doe inderdaad niet aan cijfers op MM. In tegenstelling tot films en boeken vind ik muziek qua ervaring te dynamisch en zo moeilijk peilbaar dan wel te verklaren, dat ik het ook niet in cijfers kan uitdrukken.
Perfectie is prima bereikbaar, dat ligt gewoon aan je eigen maatstaven. Ik heb niets met het concept, dus speelt het ook geen rol verder voor me.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Z het volgende:
Ik vind dat albums prima een 10 kunnen krijgen, daar moet je niet te moeilijk over doen. Alleen de romanticus acht perfectie onbereikbaar.
Heel vaak, maar de artiest moet wel 50+ zijn. Bruce, Bob etc...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Geven ze daar uberhaupt ooit een 10 voor 'n nieuw album? 9 is volgens mij het maximaal haalbare.
Gaat dat dan niet over heruitgaves?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel vaak, maar de artiest moet wel 50+ zijn. Bruce, Bob etc...
Wrecking ball en Tempest kregen een 10 geloof ik...quote:
Om precies te zijn 0.2.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Het verschil tussen een 9.8 en een tien is ook zó hoog
daarom, gewoon 5 sterrenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Het verschil tussen een 9.8 en een tien is ook zó hoog
Die lage noot in minuut 4 van track 12. Slordig hoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef DO2 het volgende:
Ja, da's dan toch dat ene nummertje dat net even wat minder is dan de rest.
Ja genieten hopelijk snel ook een nieuwe Nicolas Jaar plaat of hij gaat geweldige gebouwen ontwerpen net als zijn paquote:
Wat een baas is het ook hequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
2de uiting van de 20/20 Experience is weer net zo fijn. Weer zo lang als iets ook
Neem het je niet kwalijk. De kalender zit óvervol. Het aantal flops dit jaar is eigenlijk ook al niet meer bij te houden. Vooral die arme Yeah Yeah Yeah'squote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Norrage het volgende:
Oeh helemaal vergeten dat die nog kwam
Die vind ik vanaf het begin al tegenvallen. Zou helemaal in mijn straatje moeten liggen maar heb ze nooit echt geweldig gevonden.quote:
Heb een beetje hetzelfde, af en toe een goed nummer maar nooit echt een sterke plaat. Denk dat Karen O nog wel eens met wat goeds gaat komen, met of zonder bandquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Die vind ik vanaf het begin al tegenvallen. Zou helemaal in mijn straatje moeten liggen maar heb ze nooit echt geweldig gevonden.
Ik ben zelfs op het punt dat ik aan het twijfelen ben welke ik beter vind. Mja eerste heeft toch een aantal uitblinkers waar de 2e niet in de buurt bij komt (3030, Mastermind, Memory Loss)quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die Deltron 3030 leuk
Voor mij net wat toegankelijker dan hun vorige album, zelfs. Ik vind het wel een toppertje.4 sterren geef ik hem
Zeker het eind is echt subliem
Verrassend goed ja, ook op Luisterpaal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
Wat een nummer is dit zegNederlands bandje uit Friesland
![]()
The Fields, a song by The Future's Dust on Spotify.
Inderdaad. Maar zie mijn reactie in het AF topic.quote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Klinkt goed. Vooral Normal Person springt er bij mij uit.
2010 vrijdag 1 oktoberquote:Op zondag 29 september 2013 11:28 schreef Felagund het volgende:
![]()
Maar het is nog niet eens oktober. Volgens mij komt dat topic elk jaar vroeger.
Jij bestond vorig jaar nog niet toch?quote:Op zondag 29 september 2013 14:01 schreef Kerftminister het volgende:
Albumlijstje, heb daar wel zin in om te maken. Heb zoveel muziek ontdekt het afgelopen jaar he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zondag 29 september 2013 14:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bestond vorig jaar nog niet toch?Paar maandjes pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was nog niet actief nee. Heb vorig jaar wel een albumlijstje op een ander forum gemaakt, maar die ga ik niet meer opzoeken nu. Die was erg zwak.
Wordt trouwens wel enorm lastig, wie ga ik als nummer 1 bombarderen? Twijfel tussen Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf, J Dilla - Donuts en Curren$y - Pilot Talk.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
quote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit album toch mooi, met dit nummers als hoogtepunt...jezus...![]()
Dit + Lionessquote:Op zondag 29 september 2013 14:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
De juiste emoticons zijn in deze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie nummersquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is flink klote!
Een paar break up songs voor jou dan maar:
Respect hoor, om Drake zo vaak te luisteren zonder oordoppen. Dat zou ik niet eens doen als ik er betaald voor krijg.quote:Op zondag 29 september 2013 15:23 schreef kciR het volgende:
[..]
Mooie nummers
Ik ga niet alle tips quoten, maar allen bedankt. Ze zijn allemaal langsgekomen.
Joni Mitchell en Beck ga ik nog vaker opzetten deze dagen.
Z, 'mistakes and regrets' dekt zeker niet de lading. Ik ben niet boos en heb zeker geen spijt. Oke, en terug on topic
Songs: Ohio en Magnolia Electric Co ga ik ook weer eens uit de kast halen +O
Ik heb trouwens Drake ook een paar keer beluisterd. Z'n raps trek ik over het algemeen niet echt. Z'n nummers met zang vind ik weer erg goed! Hold On, We're Going Home heb ik echt grijs gedraaid. (Past ook goed bij mijn mood nu)
Haha, ik wou hem toch proberen. En ik trek het best goed. Maar hij gaat als album niet in mijn eindlijst komen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Respect hoor, om Drake zo vaak te luisteren zonder oordoppen. Dat zou ik niet eens doen als ik er betaald voor krijg.
Gezien op ITGWO. Erg goed. Maar hij moet het uptempo houden, wat zijn ballads waren om te huilen zo saai.quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Moody het volgende:
Oja, is dit nummer Daniel Norgren ook al genoemd de afgelopen 2 weken? Alles teruglezen is ook zoiets....
Album is niet geweldig, maar dit nummer doet 't wel voor mij.
Ik stop wel weer ff
Ook op ITGWO gezien. Ook erg goed, en hun/hem ga ik aanstaande donderdag zien in EKKOquote:Op zondag 29 september 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Even nog....
Elephant Stone.
Met als uitschieter:
Hoor die sitar![]()
En geluisterd?quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
Trouwens; die albumart van Darkside - Psychic
[ afbeelding ]
Ja de rest van zijn nummers kunnen me ook niet echt boeien helaas.quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gezien op ITGWO. Erg goed. Maar hij moet het uptempo houden, wat zijn ballads waren om te huilen zo saai.
Jaloersquote:Ook op ITGWO gezien. Ook erg goed, en hun/hem ga ik aanstaande donderdag zien in EKKOErg goede band. Mooie mix van exotische sound met pop-ritmes
Ik was al aan het typenquote:Op zondag 29 september 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
En geluisterd?
Fantastisch he? Al vind ik dat het niet kan tippen aan de darkside EP.
Darkside
Denk dat het desalniettemin misschien wel mijn album van het jaar wordt...Hangt allemaal af van Arcade Fire.
Dat heb ik gezegd. Maar dat was meer in vergelijking met die EPquote:Op zondag 29 september 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
En wie van jullie twee zei dat het nergens los ging? Want ik heb Jaar zelden zo horen swingen als op Heart.
Je woont toch in Nederland? Je kan ook naar concerten gaan hoorquote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
Jaloers
Ze doen me een beetje denken aan Kula Shaker, die hadden ook Indiase invloeden in hun muziek.
Ik denk een 8,8quote:Op zondag 29 september 2013 22:27 schreef Tchock het volgende:
Overigens: Golden Arrow en Paper Trails zijn al BNM op Pitchfork, en Darkside EP kreeg een 8,0 zónder BNM. Dus wat een monstercijfer moet Psycho dan gaan krijgen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Jij rijdt ook graag 2x 1,5 uur op een doordeweekse avond/nacht als je de volgende dag weer moet werken?quote:Op zondag 29 september 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je woont toch in Nederland? Je kan ook naar concerten gaan hoor
Wat is dit precies? Meerdere nummers van het nieuwe album?quote:
Ja dat zijn 3 nummers van het nieuwe album, gespeeld voor een speciale Saturday Night Live sessiequote:Op maandag 30 september 2013 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Meerdere nummers van het nieuwe album?
The real truth about it isquote:
Om zijn nacht weer terug te nemenquote:Op maandag 30 september 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:
Even een terechte klacht mensen:
Waarom doet Justin Timberlake een enge lach in een van zijn liedjes![]()
Welke muziekcritici dan?quote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Wordt ook weer behoorlijk afgezeken door de heren muziekcritici. Deel 1 was blijkbaar kut en deze nog kutter. Ach, het zal wel...
http://www.metacritic.com(...)ce/justin-timberlakequote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Wordt ook weer behoorlijk afgezeken door de heren muziekcritici. Deel 1 was blijkbaar kut en deze nog kutter. Ach, het zal wel...
Om eerlijk te zijn vind ik deel 2 tot nu toe toch een stukje minder. Er zit net wat minder flow in of zoquote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Klopt, maar in de recensies die ik nu lees van deel 2 kom ik regelmatig tegen: "niet zo slecht als deel 1, maar nog steeds slecht."quote:Op maandag 30 september 2013 17:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com(...)ce/justin-timberlake
Deel 1 kreeg toch goede recensies.
Deel 1 komt sowieso in mijn eindje, lieve B_W. Dan ben je ten minste niet alleenquote:Op maandag 30 september 2013 17:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Klopt, maar in de recensies die ik nu lees van deel 2 kom ik regelmatig tegen: "niet zo slecht als deel 1, maar nog steeds slecht."
[ afbeelding ]
Haha, daarom ben jij natuurlijk beter dan die andere bob.quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deel 1 komt sowieso in mijn eindje, lieve B_W. Dan ben je ten minste niet alleen
Uiteraard. En ze zetten het logischerwijs af tegen deel 1. En om dat kracht bij te laten zetten zeggen ze hoe slecht deel 1 al wasquote:Op maandag 30 september 2013 17:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, daarom ben jij natuurlijk beter dan die andere bob.
Maar het is meer een klacht over de wispelturigheid van recensenten dan dat ik 20/20 nou zo wil ophemelen hoor. Waan van dag lijkt soms een understatement te zijn...
Dat is omdat hij geen mainstream mainstream artiest is. Anders had hij wel netjes liedjes van 3 minuten gemaakt bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 september 2013 18:10 schreef Norrage het volgende:
Het is een mainstream artiest, hoe meer mainstream een artiest, hoe wisselvalliger de recensies
Het is desalniettemin vreemd dat P4K Justin altijd zo hoog heeft zitten
Op incubate leefde het nog beter dan ooit zonder die lompe valse vogelverschrikker.quote:Op maandag 30 september 2013 17:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Een positief bericht dan: Yuck leeft ook nog zonder zanger
Mark Knopfler?quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Moody het volgende:
Golden Arrow vanaf 4:45
Heart
Nieuwe album van Darkside is erg goed iddHeeft soms wel wat weg van The Antlers. Paper Trails doet me denken aan Mark Knopfler. Sterk album, dat helaas wel wat verzwakt in het midden.
Wellicht is dat Pluggen nog ergens goed voorquote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef kciR het volgende:
Ik moet hem nog steeds proberen, die Darkside.
Het valt mij wel op dat er om de zoveel weken een nieuwe album is waar veel over wordt gepraat hier, ben benieuwd hoe we dit terug gaan zien in de jaarlijstjes van alle gebruikers. Heeft toch wel invloed denk ik als mensen lyrisch zijn over een Bill Calahan of Darkside en hier veel over posten.
Ik luister nu de nieuwe Grails. Ook een erg lekker plaatje, goede sfeer wordt er neergezet. Heerlijk al die post-rock platen nu het weer omslaat naar de herfst! Heerlijke combinatie +O
Ben ik nou gek of heeft het nummer duidelijk Dire Straits invloeden.... Kom op zegquote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mark Knopfler?![]()
Naja. Ben het verder wel met je eens.
Idd:quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of heeft het nummer duidelijk Dire Straits invloeden.... Kom op zeg
Was in ieder geval na 10 sec. mijn eerste gedachte.
Ja of elk ander nummer van Dire Straitsquote:
Dit is gewoon keiharde blues, geen electronicaquote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja of elk ander nummer van Dire Straits
Gitaarspel lijkt er op en Jaar doet zijn best om zijn stem op Knopfler-hoogte te krijgen.
Nee, maar de officiele opening van de stream op hun website welquote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef Felagund het volgende:
Is de officiële release van het album al geweest?
Ik kon me de vergelijking gewoon echt, echt, echt niet voorstellen. En vind hem nog steeds vergezochtquote:Op maandag 30 september 2013 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Van hard uitlachen tot enigszins gelijk geven in een half uurtje tijd
Laten we hopen dat het dan op niveau van Seldom Seen Kid isquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef Zocalo het volgende:
Elbow komt over een half jaartje ook weer met een nieuw album.
Oh? Wel verrassend. En idd, wat Norrage zegt, Build a Rocket Boys was een hele matige plaatquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef Zocalo het volgende:
Elbow komt over een half jaartje ook weer met een nieuw album.
Ik vond het wel een lekker relaxt plaatje. Ben het nog een beetje aan het ontdekken deze muziekkant, heb uitsluitend rock/hardrock/metal op m'n iPod staanquote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Doet me niets, kabbelt teveel voort. Wat vind jij er van?
Er was al iemand van dit topic live naar die band gegaan, en die had een biertje met de drummer gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Moody het volgende:
"No Ceremony ///" zou het hier wel goed kunnen doen.....
Beetje The xx, beetje London Grammer (om maar wat recents erbij te pakken)....
Wordt langzamerhand een hype, dus wees er snel bij
Ik zeg al; ik loop achter te lopen, heb 2 weken lang pizza's wezen lopen te etenquote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er was al iemand van dit topic live naar die band gegaan, en die had een biertje met de drummer gedaan.
Dan moet ik het snel eens gaan proberen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef neohu het volgende:
Vind Darkside eerder wat weg hebben van Can, haha
Nouja weg hebben is misschien niet de juiste bewoording, maar het deed me er in elk geval aan denkenquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan moet ik het snel eens gaan proberen.
Maar wel ZELFS een 4.5 van Pitchfork nuquote:Op maandag 30 september 2013 18:24 schreef Moody het volgende:
Justin krijgt gemiddeld een 7,5 op Metacritic.com. Hoezo slecht
Collega van me ook, net wat telefoonfilmpjes gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:00 schreef MaJo het volgende:
Niet echt indie maar ben gisteren naar Peter Gabriel geweest, wat een baas is dat
En wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Collega van me ook, net wat telefoonfilmpjes gezien
Zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:22 schreef brooklyndodger het volgende:
Trouwens ranja jouw april march avatar is geweldig
![]()
![]()
![]()
Inmiddels achterhaald dat de 'zweedse dames, niet veel bijzonders' van het voorprgramma Linnea Olsson wasquote:
Oh ja en nogmaals jaaaaaaaaaaa. Ik vind echt alle stijlen die ze heeft gedaan geweldig ook al zijn de pussywillows ep en Chrominance Decoder toch wel de favorieten hier. Ik vind de plaat die ze dit jaar heeft uitgebracht met Aquaserge ook geweldig, goede Lee Hazlewood sfeer:quote:
Oh die heb ik blijkbaar gemistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:10 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik vind de plaat die ze dit jaar heeft uitgebracht met Aquaserge ook geweldig, goede Lee Hazlewood sfeer:
quote:Your musical compatibility with blindyouth is HIGH
Music you have in common includes AC Berkheimer, Speedy Ortiz, Waxahatchee, P.S. Eliot and France Gall.
Ik ghi ghi.quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er was al iemand van dit topic live naar die band gegaan, en die had een biertje met de drummer gedaan.
Overigens is het net gereleasde album veel rustiger en minder beats-georiënteerd. Met vlagen heeft het wat weg van Bon Iver.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Moody het volgende:
"No Ceremony ///" zou het hier wel goed kunnen doen.....
Beetje The xx, beetje London Grammer (om maar wat recents erbij te pakken)....
Wordt langzamerhand een hype, dus wees er snel bij
Ja prachtig lijstje. Die nieuwe Berkheimer is geweldig zoals alles wat de band heeft gedaan, ik was nog bij de release feest gebeuren in roodkapje. Space siren is ook geweldig natuurlijk. Ben stiekem ook een beetje verliefd op Gwendolienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef ranja het volgende:
Music you have in common includes AC Berkheimer, Speedy Ortiz, Waxahatchee, P.S. Eliot and France Gall.
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef brooklyndodger het volgende:
Ja prachtig lijstje. Die nieuwe Berkheimer is geweldig zoals alles wat de band heeft gedaan, ik was nog bij de release feest gebeuren in roodkapje.
Ik vind de tweede denk wel het beste, bomvol met prachtige midtempo indierock nummers die klinken als een soort upgedate versie van alle geweldige bands die Excelsior ooit had voordat ze alleen matige slaapverwekkende platen gingen uitbrengen. Ik noem een benjamin b, caesar en Scram C Baby.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:59 schreef ranja het volgende:
ste album is echt briljant. Die overtreffen ze niet zo snel.
Niks bijzondersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Inmiddels achterhaald dat de 'zweedse dames, niet veel bijzonders' van het voorprgramma Linnea Olsson was
Niet mijn woorden hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef MaJo het volgende:
Niks bijzondersIk vond die meiden fantastisch
Met name Jennie Abrahamson die samen met Gabriel Don't give Up zong
Linnea was in het voorprogramma erg goed met alleen cello en zang maar als achtergrondzangeressen van Gabriel sprong Jennie er meer uit
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet mijn woorden heIk heb het album van Linnea wel beluisterd toen die nieuw was aangezien ze aangekondigd werd als'cellist van Ane Brun'. Denk dat ik me ook wel vermaakt had bij dat optreden
Hm Scram C en Benjamin B heb ik ook weinig mee. Maar toegegeven, als ik het 2e AC album opzet word ik nog steeds positief verrast dat die toch (nog) beter is dan in m'n herinnering. Het debuut echter is eentje die ik ben blijven draaien sinds die uitkwam. In m'n komende top 100 allertijden zal dat album ook de hoogste nederlandse productie zijn. En dan niet op 95 of zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik vind de tweede denk wel het beste, bomvol met prachtige midtempo indierock nummers die klinken als een soort upgedate versie van alle geweldige bands die Excelsior ooit had voordat ze alleen matige slaapverwekkende platen gingen uitbrengen. Ik noem een benjamin b, caesar en Scram C Baby.
Ik ben ja nogal rammelrock(om het beestje een naam te geven) liefhebber dan dan zijn scram en benjamin toch zeker niet de minste. In mijn top 100 is er enkel de kift's Yverzucht maar dat heeft ook redelijke te maken me wat persoonlijke dingen die verbonden zijn voor mij aan die plaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef ranja het volgende:
Baby.
Hm Scram C en Benjamin B heb ik ook weinig mee. Maar toegegeven, als ik het 2e AC album opzet word ik nog steeds positief verrast dat die toch (nog) beter is dan in m'n herinnering. Het debuut echter is eentje die ik ben blijven draaien sinds die uitkwam. In m'n komende top 100 allertijden zal dat album ook de hoogste nederlandse productie zijn. En dan niet op 95 of z
Heuh, is ie weer terug? Enige nog enigszins interessante wat ooit uit die talentenjachten is gekomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:14 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Boris Bo Saris
Waarschijnlijk word ik hier finaal afgeschoten, maar ik ben altijd een Boris fan geweest. Zijn materiaal net na Idols was verschrikkelijk, maar dat was gedwongen. Al het werk daarna is vrij goed, maar vooral het werk voor Idols was fantastisch
En deze single is weer heerlijkErg in de stijl van Timberlake
![]()
En om de rest van zijn genialiteit aan te tonen:
Maar goed, jullie gaan nu wss haten
Ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heuh, is ie weer terug? Enige nog enigszins interessante wat ooit uit die talentenjachten is gekomen.
edit: De single valt wel een beetje tegen. Begint heel goed, maar er gebeurt niets meer. Als ergens op de helft een goede break had gezeten dat het nummer omver had geworpen, dan had je echt een hele goede popsong, nu zweeft ie een beetje.
Ik raak er van in de war, lichte autist dat ik benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.![]()
En tsja Majo, ik snap al die rare namen van hem ook niet :/
ongelovelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:15 schreef brooklyndodger het volgende:
Het graven door de puinhopen van de Nederlandse muziek heeft me weer iets geweldigs opgeleverd.
op 1 januari 1980 was ik 10 dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef brooklyndodger het volgende:
Hebben we hier te maken met een puber uit de jaren 80
Tja, het is wat de platenbaas wil he......gaat om de muziekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef Norrage het volgende:
Als ik dat vevo in youtube thumbnails zie staan durf ik al niet te kijken...wat betekent dat??? het komt over als falend commerciele meuk
Omdat er een geweldige band genaamd Boris is die die naam veel meer verdient dan hijzelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:
Waarom heet hij überhaupt Bo Saris tegenwoordig
Mijn broertje is momenteel in Japanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat er een geweldige band genaamd Boris is die die naam veel meer verdient dan hijzelf.
Pfoe echt geen idee. Volg dat echt slecht, even op Last.fm spieken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn broertje is momenteel in JapanTourt Boris daar op het moment
Is dat een hit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |