Ah, daar ken ik die band dus van. Hoorde je het in luistersessie topic al zeggen. Maar ik ken ze van de Cortez the Killer cover van Neil Youngquote:Op woensdag 25 september 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
Built to Spill
17 minuten cowgirl in the Sand
Ja. Geen haar op mijn hoofd die dacht dat ze die gingen spelen...en dat deden ze ook niet. Maar dit is natuurlijk net zo vetquote:Op woensdag 25 september 2013 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, daar ken ik die band dus van. Hoorde je het in luistersessie topic al zeggen. Maar ik ken ze van de Cortez the Killer cover van Neil Young
Ik heb Neil Cortez nog horen spelenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Geen haar op mijn hoofd die dacht dat ze die gingen spelen...en dat deden ze ook niet. Maar dit is natuurlijk net zo vet
Beter dan het origineel, zeker die cortez versie op plaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let maar niet op de cijfers. Dikgedrukte nummers heeft Neil maar respectievelijk 8,20 en 10 keer live gespeelt
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Als ik mag vragen he, hoe vaak ga jij eigenlijk wel niet naar concerten toe?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Norrage het volgende:
Maar wat is Bitterzoet toch kut zegelke keer opnieuw is het veel en veels te druk.
Dit was mijn 16e van het jaar geloof ik, exclusief 2 festivalsquote:Op woensdag 25 september 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ik mag vragen he, hoe vaak ga jij eigenlijk wel niet naar concerten toe?
Cool manquote:Op woensdag 25 september 2013 23:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit was mijn 16e van het jaar geloof ik, exclusief 2 festivals
Ik zit op 14 concerten, 7 instores, 2 grote festivals (Pink & Pukkel), één klein festival (LMSE hier in Den Helder) en 6 optredens in kroegen hier.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit was mijn 16e van het jaar geloof ik, exclusief 2 festivals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja kut he, dat Bitterzoetquote:Op donderdag 26 september 2013 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Bitterzoet.![]()
Ik sta op 10 concerten voor dit jaar. Even op volgorde van datum:
Foxygen (slechtste concert ooit btw. Wat een ongelooflijke kneuzen. Vooral die zanger)
Paul Banks
Sigur Rós
Yo La Tengo
Tim Hecker
Low
Phosphorescent
Lubomyr Melnyk & Sarah Neufeld
Neil Young
Atoms For Peace
O, en North Sea Jazz natuurlijk even niet meegerekend.
Ze overboeken altijd Bitterzoet. Ondoenlijk, zo vol staat het daar.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
Wat is er mis met Bitterzoet? Eén keer een concert gezien, was hartstikke leuk. Prima zaal ook, hoewel die ingang een beetje vreemd is.
Oh, toen ik er was was het héél rustig.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ze overboeken altijd Bitterzoet. Ondoenlijk, zo vol staat het daar.
Echt een topzaaltje. Superleuk, gezellig, goede locatie, dicht bij het station. Maar ze laten áltijd, en dan meen ik echt åltijd (ok, wel bij grotere bands) (ik ben er zelf 4 keer geweest nu, en ik hoor van al mijn concertmaatjes hetzelfde) veel en veel en veels te veel mensen binnen. Altijd stampens vol, je kan je echt niet bewegen. Superbenauwd, je kan nauwelijks wat zien. Zelfs al staan er korte mensen voor je iedereen staat zo opgepropt dat een van de 5 mensen voor je toch wel weer in de weg staat (en je kan niet een beetje langs mensen heen kijken want je hebt geen bewegingsvrijheid)...ZElfs de band zelf vond het echt verschrikkelijk druk vanavond, dat vonden ze ook niet normaalquote:Op donderdag 26 september 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
Wat is er mis met Bitterzoet? Eén keer een concert gezien, was hartstikke leuk. Prima zaal ook, hoewel die ingang een beetje vreemd is.
Precies...volgens mij tellen ze de ruimte op het balkon mee ofzo, maar daar staat natuurlijk niemand want daar zie je niks.... dus iedereen staat beneden :/quote:Op donderdag 26 september 2013 00:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ze overboeken altijd Bitterzoet. Ondoenlijk, zo vol staat het daar.
Ik vind eigenlijk een paar nummers heel mooi en de rest vind ik maar normaaltjes.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:29 schreef DO2 het volgende:
Vinden we van het Chvrches album, mensen? Ik kan er vooralsnog niet zoveel mee. Klinkt allemaal heel verzorgd. Misschien is dat ook het probleem. Brave electro-pop. De haartjes gekamd, met een keurige scheiding in het midden.
Hmz...
Ik denk dat ik me ook maar ga abonnerenquote:Op donderdag 26 september 2013 01:01 schreef Tchock het volgende:
Nog een voordeel ontdekt van dat abonnement op Nicolas Jaar's label: overal waar ik ben fijne muziek in HQ beschikbaar als stream
Precies ditquote:Op donderdag 26 september 2013 01:29 schreef DO2 het volgende:
Vinden we van het Chvrches album, mensen? Ik kan er vooralsnog niet zoveel mee. Klinkt allemaal heel verzorgd. Misschien is dat ook het probleem. Brave electro-pop. De haartjes gekamd, met een keurige scheiding in het midden.
Hmz...
Kan je me eens precies vertellen wat je er nou voor terug krijgt? Ik probeer het op die site te vinden en behalve wat gebazel over weekly issues staat er niet zo veel. Wat zijn die weekly issues bv?quote:Op donderdag 26 september 2013 01:01 schreef Tchock het volgende:
Nog een voordeel ontdekt van dat abonnement op Nicolas Jaar's label: overal waar ik ben fijne muziek in HQ beschikbaar als stream
Het verschilt nogal wat die issues zijn. Afgelopen vier issues was het nieuwe compilatie-album Trust (dus zo'n drie nummers per issue), de volgende issue is het hele Darkside-album. Alle issues zijn in lossless te downloaden. Verder krijg je toegang tot het 'archive' waar je alle muziek van Clown & Sunset en Other People kunt streamen of downloaden (afhankelijk van je abonnement). Daar zitten op dit moment zo'n 70 nummers in.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan je me eens precies vertellen wat je er nou voor terug krijgt? Ik probeer het op die site te vinden en behalve wat gebazel over weekly issues staat er niet zo veel. Wat zijn die weekly issues bv?
Een heleboel daarvan staat gewoon op Spotify toch? Ik zie Trust staan (geweldigquote:Op donderdag 26 september 2013 11:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verschilt nogal wat die issues zijn. Afgelopen vier issues was het nieuwe compilatie-album Trust (dus zo'n drie nummers per issue), de volgende issue is het hele Darkside-album. Alle issues zijn in lossless te downloaden. Verder krijg je toegang tot het 'archive' waar je alle muziek van Clown & Sunset en Other People kunt streamen of downloaden (afhankelijk van je abonnement). Daar zitten op dit moment zo'n 70 nummers in.
Minstens 60 nummers kun je wel online vinden, schat ik. Wat er op Spotify staat weet ik niet, en ook niet hoe lang het gaat duren voor de issues een beetje verspreid zijn. Plus natuurlijk dat Spotify in mindere kwaliteit uitzendt, als je dat wat boeit.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een heleboel daarvan staat gewoon op Spotify toch? Ik zie Trust staan (geweldig), Don't Break my love, Ines, etc...en ook van sommige van die losse artiesten ook nummers. Heb je het idee dat het nog echt wat toevoegt aan wat er al publiekelijk beschikbaar is?
Mjah dan is het denk ik het geld niet waard...Als er nou ook fysieke releases bij zouden zitten....quote:Op donderdag 26 september 2013 11:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minstens 60 nummers kun je wel online vinden, schat ik. Wat er op Spotify staat weet ik niet, en ook niet hoe lang het gaat duren voor de issues een beetje verspreid zijn. Plus natuurlijk dat Spotify in mindere kwaliteit uitzendt, als je dat wat boeit.
Niet erg realistisch voor vijf dollar per maand.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah dan is het denk ik het geld niet waard...Als er nou ook fysieke releases bij zouden zitten....
Het is braaf maar toen ik ze zag op pukkelpop vermaakte ik me er prima mee. Zit erg goed in elkaar en ja live krijg je uhm dit er ook bij als bonusquote:Op donderdag 26 september 2013 01:31 schreef debeterebob het volgende:
rches album, mensen? Ik kan er vooralsnog niet zoveel mee. Klinkt allemaal heel verzorgd. Misschien is dat ook het probleem. Brave electro-pop. De haartjes gekamd, met een keurige scheiding in het midden.
Hmz...
Ik vind eigenlijk een paar nummers heel mooi en de rest vind ik maar normaaltjes.
Dat is waarquote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Het is braaf maar toen ik ze zag op pukkelpop vermaakte ik me er prima mee. Zit erg goed in elkaar en ja live krijg je uhm dit er ook bij als bonus
[ afbeelding ]
Geen Spotifyquote:Op donderdag 26 september 2013 12:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb dit album al eerder proberen te pluggen, maar toen werd er niet op gereageerd. Ik probeer 't gewoon nog een keer: Holden - The Inheritors.![]()
Jaquote:Op donderdag 26 september 2013 13:03 schreef BoerBert het volgende:
Haha, je zocht zeker op James Holden?
Qua electronica heb ik geen betere gehoord dit jaar inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Die nieuwe james holden is bizar goed. Misschien wel mijn plaat van het jaar zover.
Echt electronica niet nee, als we meer de poppy kant opgaan ik ben groot fan van de nieuwe knife plaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:13 schreef Maxerazzi het volgende:
oed. Misschien wel mijn plaat van het jaar zover.
Qua electronica heb ik geen betere gehoord dit jaar inderdaad.
Buiten de singles is het niet heel bijzonder, nee. Valt een tikkeltje tegen.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:29 schreef DO2 het volgende:
Hmz...
The Knife...tsja...gewoon teveel van het goede, voor mij. Maar een verdomd goede plaat hoor...quote:Op donderdag 26 september 2013 13:24 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Echt electronica niet nee, als we meer de poppy kant opgaan ik ben groot fan van de nieuwe knife plaat.
En de liveshows zijn geweldig ook al hebben al die silent shout hipsters er wat moeilijk mee. De band gelukkig ook toen nog in paradiso op de silent shout tour hebben mogen meemaken, een van mijn eerste concerten ooit zelfsquote:Op donderdag 26 september 2013 13:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Knife...tsja...gewoon teveel van het goede, voor mij. Maar een verdomd goede plaat hoor...
Ik heb ze helaas moeten missen op Pukkelpop maar ik hoor weinig positieve reviews over de liveshow.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:15 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
En de liveshows zijn geweldig ook al hebben al die silent shout hipsters er wat moeilijk mee. De band gelukkig ook toen nog in paradiso op de silent shout tour hebben mogen meemaken, een van mijn eerste concerten ooit zelfs
Het is maar wat je chaos noemt. Kunst is chaos, chaos is kunst en ik kan over verwachtingen van live optredens door het publiek eeuwen doorgaan(zie maar low die een van hun vetste nummers voor 45 minuten spelen en dat heel hun set is en mensen waren boos).quote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
moeten missen op Pukkelpop maar ik hoor weinig positieve reviews over de liveshow. Chaos om de chaos is geen kwa
Ik luister hem nu, en nu weet ik weer waarom ik het ben vergeten, want het doet me helemaal niksquote:Op donderdag 26 september 2013 13:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja
Ik heb hem destijds wel op de luisterpaal geluisterd, maar kan me niet meer herinneren wat ik ervan vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |