Nee, experimentele electronische muziek. Tenminste, in dat laatje zou ik 'm leggen.quote:
Oh, dus jij hebt ook mailtjes zitten versturen?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Het is braaf maar toen ik ze zag op pukkelpop vermaakte ik me er prima mee. Zit erg goed in elkaar en ja live krijg je uhm dit er ook bij als bonus
[ afbeelding ]
Met een flinke vaporwave/jaren 80 new age feelquote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, experimentele electronische muziek. Tenminste, in dat laatje zou ik 'm leggen.
Ik behandel vrouwen met respect enz. enz. en ik zal daar nooit de moed voor hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, dus jij hebt ook mailtjes zitten versturen?
https://www.facebook.com/(...)4533196573280&type=1
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
quote:Other recent classics include "I'm going to give her anal" and "I'd fuck the accent right out of her and she'd love it".
ik las wat andersquote:Op donderdag 26 september 2013 14:52 schreef DO2 het volgende:
Godver, The Field... Klinkt meteen weer als thuiskomen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
quote:
Other recent classics include "I'm going to give her anal" and "I'd fuck the accent right out of her and she'd love it".
Meer werk van Mark Kozelek, altijd goed. Richard Ramirez... klinkt ook weer mooi. Wel jammer dat de ouderdom duidelijk op zijn stem is geslagen en hij nu meer op een 'americana' manier zingt in plaats van dat hogere en galmende geluid wat hij had ten tijde van April en Admiral Fell Promises.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Nondeju, wat is Mark Kozelek productief de afgelopen tijd. Nu is ook al een nieuwe Sun Kil Moon aangekondigd voor februari 2014.
Sun Kil Moon announces new album
Niet bepaald indie dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, experimentele electronische muziek. Tenminste, in dat laatje zou ik 'm leggen.
Hij zit ook bij Warp.
Ik kan het de laatste tijd allemaal niet meer bijhouden qua albums die echt beluisterd moeten worden (volgens de mensen hier)quote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Godverdomme, wat een track weer.![]()
Geen zorgen, deze komt pas in november.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het de laatste tijd allemaal niet meer bijhouden qua albums die echt beluisterd moeten worden (volgens de mensen hier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon enkel de albums beluisteren die een "quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het de laatste tijd allemaal niet meer bijhouden qua albums die echt beluisterd moeten worden (volgens de mensen hier)
Zal er aan denkenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gewoon enkel de albums beluisteren die een "" krijgen hier. Oh, wacht
Prima plaat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, ik krijg net door van iemand dat het album van Darkside is gelekt.
Ik ga nu pitten, luister 'm morgenvroeg wel.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, ik krijg net door van iemand dat het album van Darkside is gelekt.
Ik ga nu pitten, luister 'm morgenvroeg wel.
Awwww...quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Zo, er staan wat mooie nieuwe albums op de luisterpaal die ik nog niet heb beluisterd:
Dale Cooper Quartet, 65daysofstatic (hoor ik alleen maar goede verhalen over en een band die ik al heel lang volg), The Field (vanwege het enthousiasme hier) en dan de Jeugd ook maar proberen.
Ik weet dat dit geen R&P topic is, maar sinds woensdag is mijn relatie van zes jaar verbroken. Dus als iemand nog goede break up songs heeft. Ik houd mij aanbevolen
Ja, ik heb tegenwoordig te weinig tijd om actief mee te doen, maar ik lees wel alles. Maar nu heb ik dus wel meer tijd om actiever te wordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Awwww...
Maar meer tijd voor dit topic
Klote, man! Zal wel stressvol zijn. Sterkte ermee. Dit album is volgens mij gemaakt voor break-ups.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Ik weet dat dit geen R&P topic is, maar sinds woensdag is mijn relatie van zes jaar verbroken. Dus als iemand nog goede break up songs heeft. Ik houd mij aanbevolen
De formule werkt nog primaquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Jeugd, heren van de indie-kennis?
Dat is best een goed nummer jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
De formule werkt nog prima
Ah, die had ik nog niet gezien. Veel post-rock releases laatste tijd. Past natuurlijk ook bij de tijd van het jaar, nu de herfst begint.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ben nu God Is An Astronaut - Origins (2013) aan het luisteren, ben nu bij het 2e nummer, klinkt lekker.
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)Is-An-Astronaut.html
Ik vind em weer tof. Wel misschien wat meer een live-plaat dan de vorige 3. Dan moeten we der maar weer heen..quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Jeugd, heren van de indie-kennis?
Alsof het hier nog boeit wat Indie is.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik weet allang niet meer wat Indie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |