Ik zeg al; ik loop achter te lopen, heb 2 weken lang pizza's wezen lopen te etenquote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er was al iemand van dit topic live naar die band gegaan, en die had een biertje met de drummer gedaan.
Dan moet ik het snel eens gaan proberen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef neohu het volgende:
Vind Darkside eerder wat weg hebben van Can, haha
Nouja weg hebben is misschien niet de juiste bewoording, maar het deed me er in elk geval aan denkenquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan moet ik het snel eens gaan proberen.
Maar wel ZELFS een 4.5 van Pitchfork nuquote:Op maandag 30 september 2013 18:24 schreef Moody het volgende:
Justin krijgt gemiddeld een 7,5 op Metacritic.com. Hoezo slecht
Collega van me ook, net wat telefoonfilmpjes gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:00 schreef MaJo het volgende:
Niet echt indie maar ben gisteren naar Peter Gabriel geweest, wat een baas is dat
En wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Collega van me ook, net wat telefoonfilmpjes gezien
Zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:22 schreef brooklyndodger het volgende:
Trouwens ranja jouw april march avatar is geweldig
![]()
![]()
![]()
Inmiddels achterhaald dat de 'zweedse dames, niet veel bijzonders' van het voorprgramma Linnea Olsson wasquote:
Oh ja en nogmaals jaaaaaaaaaaa. Ik vind echt alle stijlen die ze heeft gedaan geweldig ook al zijn de pussywillows ep en Chrominance Decoder toch wel de favorieten hier. Ik vind de plaat die ze dit jaar heeft uitgebracht met Aquaserge ook geweldig, goede Lee Hazlewood sfeer:quote:
Oh die heb ik blijkbaar gemistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:10 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik vind de plaat die ze dit jaar heeft uitgebracht met Aquaserge ook geweldig, goede Lee Hazlewood sfeer:
quote:Your musical compatibility with blindyouth is HIGH
Music you have in common includes AC Berkheimer, Speedy Ortiz, Waxahatchee, P.S. Eliot and France Gall.
Ik ghi ghi.quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er was al iemand van dit topic live naar die band gegaan, en die had een biertje met de drummer gedaan.
Overigens is het net gereleasde album veel rustiger en minder beats-georiënteerd. Met vlagen heeft het wat weg van Bon Iver.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Moody het volgende:
"No Ceremony ///" zou het hier wel goed kunnen doen.....
Beetje The xx, beetje London Grammer (om maar wat recents erbij te pakken)....
Wordt langzamerhand een hype, dus wees er snel bij
Ja prachtig lijstje. Die nieuwe Berkheimer is geweldig zoals alles wat de band heeft gedaan, ik was nog bij de release feest gebeuren in roodkapje. Space siren is ook geweldig natuurlijk. Ben stiekem ook een beetje verliefd op Gwendolienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:20 schreef ranja het volgende:
Music you have in common includes AC Berkheimer, Speedy Ortiz, Waxahatchee, P.S. Eliot and France Gall.
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef brooklyndodger het volgende:
Ja prachtig lijstje. Die nieuwe Berkheimer is geweldig zoals alles wat de band heeft gedaan, ik was nog bij de release feest gebeuren in roodkapje.
Ik vind de tweede denk wel het beste, bomvol met prachtige midtempo indierock nummers die klinken als een soort upgedate versie van alle geweldige bands die Excelsior ooit had voordat ze alleen matige slaapverwekkende platen gingen uitbrengen. Ik noem een benjamin b, caesar en Scram C Baby.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:59 schreef ranja het volgende:
ste album is echt briljant. Die overtreffen ze niet zo snel.
Niks bijzondersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Inmiddels achterhaald dat de 'zweedse dames, niet veel bijzonders' van het voorprgramma Linnea Olsson was
Niet mijn woorden hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef MaJo het volgende:
Niks bijzondersIk vond die meiden fantastisch
Met name Jennie Abrahamson die samen met Gabriel Don't give Up zong
Linnea was in het voorprogramma erg goed met alleen cello en zang maar als achtergrondzangeressen van Gabriel sprong Jennie er meer uit
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet mijn woorden heIk heb het album van Linnea wel beluisterd toen die nieuw was aangezien ze aangekondigd werd als'cellist van Ane Brun'. Denk dat ik me ook wel vermaakt had bij dat optreden
Hm Scram C en Benjamin B heb ik ook weinig mee. Maar toegegeven, als ik het 2e AC album opzet word ik nog steeds positief verrast dat die toch (nog) beter is dan in m'n herinnering. Het debuut echter is eentje die ik ben blijven draaien sinds die uitkwam. In m'n komende top 100 allertijden zal dat album ook de hoogste nederlandse productie zijn. En dan niet op 95 of zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik vind de tweede denk wel het beste, bomvol met prachtige midtempo indierock nummers die klinken als een soort upgedate versie van alle geweldige bands die Excelsior ooit had voordat ze alleen matige slaapverwekkende platen gingen uitbrengen. Ik noem een benjamin b, caesar en Scram C Baby.
Ik ben ja nogal rammelrock(om het beestje een naam te geven) liefhebber dan dan zijn scram en benjamin toch zeker niet de minste. In mijn top 100 is er enkel de kift's Yverzucht maar dat heeft ook redelijke te maken me wat persoonlijke dingen die verbonden zijn voor mij aan die plaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef ranja het volgende:
Baby.
Hm Scram C en Benjamin B heb ik ook weinig mee. Maar toegegeven, als ik het 2e AC album opzet word ik nog steeds positief verrast dat die toch (nog) beter is dan in m'n herinnering. Het debuut echter is eentje die ik ben blijven draaien sinds die uitkwam. In m'n komende top 100 allertijden zal dat album ook de hoogste nederlandse productie zijn. En dan niet op 95 of z
Heuh, is ie weer terug? Enige nog enigszins interessante wat ooit uit die talentenjachten is gekomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:14 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Boris Bo Saris
Waarschijnlijk word ik hier finaal afgeschoten, maar ik ben altijd een Boris fan geweest. Zijn materiaal net na Idols was verschrikkelijk, maar dat was gedwongen. Al het werk daarna is vrij goed, maar vooral het werk voor Idols was fantastisch
En deze single is weer heerlijkErg in de stijl van Timberlake
![]()
En om de rest van zijn genialiteit aan te tonen:
Maar goed, jullie gaan nu wss haten
Ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heuh, is ie weer terug? Enige nog enigszins interessante wat ooit uit die talentenjachten is gekomen.
edit: De single valt wel een beetje tegen. Begint heel goed, maar er gebeurt niets meer. Als ergens op de helft een goede break had gezeten dat het nummer omver had geworpen, dan had je echt een hele goede popsong, nu zweeft ie een beetje.
Ik raak er van in de war, lichte autist dat ik benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.![]()
En tsja Majo, ik snap al die rare namen van hem ook niet :/
ongelovelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:15 schreef brooklyndodger het volgende:
Het graven door de puinhopen van de Nederlandse muziek heeft me weer iets geweldigs opgeleverd.
op 1 januari 1980 was ik 10 dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef brooklyndodger het volgende:
Hebben we hier te maken met een puber uit de jaren 80
Tja, het is wat de platenbaas wil he......gaat om de muziekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef Norrage het volgende:
Als ik dat vevo in youtube thumbnails zie staan durf ik al niet te kijken...wat betekent dat??? het komt over als falend commerciele meuk
Omdat er een geweldige band genaamd Boris is die die naam veel meer verdient dan hijzelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:
Waarom heet hij überhaupt Bo Saris tegenwoordig
Mijn broertje is momenteel in Japanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat er een geweldige band genaamd Boris is die die naam veel meer verdient dan hijzelf.
Pfoe echt geen idee. Volg dat echt slecht, even op Last.fm spieken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn broertje is momenteel in JapanTourt Boris daar op het moment
Is dat een hit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |