Wat is dit precies? Meerdere nummers van het nieuwe album?quote:
Ja dat zijn 3 nummers van het nieuwe album, gespeeld voor een speciale Saturday Night Live sessiequote:Op maandag 30 september 2013 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Meerdere nummers van het nieuwe album?
The real truth about it isquote:
Om zijn nacht weer terug te nemenquote:Op maandag 30 september 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:
Even een terechte klacht mensen:
Waarom doet Justin Timberlake een enge lach in een van zijn liedjes![]()
Welke muziekcritici dan?quote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Wordt ook weer behoorlijk afgezeken door de heren muziekcritici. Deel 1 was blijkbaar kut en deze nog kutter. Ach, het zal wel...
http://www.metacritic.com(...)ce/justin-timberlakequote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Wordt ook weer behoorlijk afgezeken door de heren muziekcritici. Deel 1 was blijkbaar kut en deze nog kutter. Ach, het zal wel...
Om eerlijk te zijn vind ik deel 2 tot nu toe toch een stukje minder. Er zit net wat minder flow in of zoquote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Klopt, maar in de recensies die ik nu lees van deel 2 kom ik regelmatig tegen: "niet zo slecht als deel 1, maar nog steeds slecht."quote:Op maandag 30 september 2013 17:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com(...)ce/justin-timberlake
Deel 1 kreeg toch goede recensies.
Deel 1 komt sowieso in mijn eindje, lieve B_W. Dan ben je ten minste niet alleenquote:Op maandag 30 september 2013 17:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Klopt, maar in de recensies die ik nu lees van deel 2 kom ik regelmatig tegen: "niet zo slecht als deel 1, maar nog steeds slecht."
[ afbeelding ]
Haha, daarom ben jij natuurlijk beter dan die andere bob.quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deel 1 komt sowieso in mijn eindje, lieve B_W. Dan ben je ten minste niet alleen
Uiteraard. En ze zetten het logischerwijs af tegen deel 1. En om dat kracht bij te laten zetten zeggen ze hoe slecht deel 1 al wasquote:Op maandag 30 september 2013 17:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, daarom ben jij natuurlijk beter dan die andere bob.
Maar het is meer een klacht over de wispelturigheid van recensenten dan dat ik 20/20 nou zo wil ophemelen hoor. Waan van dag lijkt soms een understatement te zijn...
Dat is omdat hij geen mainstream mainstream artiest is. Anders had hij wel netjes liedjes van 3 minuten gemaakt bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 september 2013 18:10 schreef Norrage het volgende:
Het is een mainstream artiest, hoe meer mainstream een artiest, hoe wisselvalliger de recensies
Het is desalniettemin vreemd dat P4K Justin altijd zo hoog heeft zitten
Op incubate leefde het nog beter dan ooit zonder die lompe valse vogelverschrikker.quote:Op maandag 30 september 2013 17:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Een positief bericht dan: Yuck leeft ook nog zonder zanger
Mark Knopfler?quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Moody het volgende:
Golden Arrow vanaf 4:45
Heart
Nieuwe album van Darkside is erg goed iddHeeft soms wel wat weg van The Antlers. Paper Trails doet me denken aan Mark Knopfler. Sterk album, dat helaas wel wat verzwakt in het midden.
Wellicht is dat Pluggen nog ergens goed voorquote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef kciR het volgende:
Ik moet hem nog steeds proberen, die Darkside.
Het valt mij wel op dat er om de zoveel weken een nieuwe album is waar veel over wordt gepraat hier, ben benieuwd hoe we dit terug gaan zien in de jaarlijstjes van alle gebruikers. Heeft toch wel invloed denk ik als mensen lyrisch zijn over een Bill Calahan of Darkside en hier veel over posten.
Ik luister nu de nieuwe Grails. Ook een erg lekker plaatje, goede sfeer wordt er neergezet. Heerlijk al die post-rock platen nu het weer omslaat naar de herfst! Heerlijke combinatie +O
Ben ik nou gek of heeft het nummer duidelijk Dire Straits invloeden.... Kom op zegquote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mark Knopfler?![]()
Naja. Ben het verder wel met je eens.
Idd:quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of heeft het nummer duidelijk Dire Straits invloeden.... Kom op zeg
Was in ieder geval na 10 sec. mijn eerste gedachte.
Ja of elk ander nummer van Dire Straitsquote:
Dit is gewoon keiharde blues, geen electronicaquote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja of elk ander nummer van Dire Straits
Gitaarspel lijkt er op en Jaar doet zijn best om zijn stem op Knopfler-hoogte te krijgen.
Nee, maar de officiele opening van de stream op hun website welquote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef Felagund het volgende:
Is de officiële release van het album al geweest?
Ik kon me de vergelijking gewoon echt, echt, echt niet voorstellen. En vind hem nog steeds vergezochtquote:Op maandag 30 september 2013 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Van hard uitlachen tot enigszins gelijk geven in een half uurtje tijd
Laten we hopen dat het dan op niveau van Seldom Seen Kid isquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef Zocalo het volgende:
Elbow komt over een half jaartje ook weer met een nieuw album.
Oh? Wel verrassend. En idd, wat Norrage zegt, Build a Rocket Boys was een hele matige plaatquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef Zocalo het volgende:
Elbow komt over een half jaartje ook weer met een nieuw album.
Ik vond het wel een lekker relaxt plaatje. Ben het nog een beetje aan het ontdekken deze muziekkant, heb uitsluitend rock/hardrock/metal op m'n iPod staanquote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Doet me niets, kabbelt teveel voort. Wat vind jij er van?
Er was al iemand van dit topic live naar die band gegaan, en die had een biertje met de drummer gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Moody het volgende:
"No Ceremony ///" zou het hier wel goed kunnen doen.....
Beetje The xx, beetje London Grammer (om maar wat recents erbij te pakken)....
Wordt langzamerhand een hype, dus wees er snel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |