quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:40 schreef alors het volgende:
Kan deze gereekst worden?
24 uur met...Wilfried de Jong #6: Met koks, caberetiers en anorexia's
alvast bedankt
ok, super!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef Mike het volgende:
De telling is niet helemaal goed bij die topics, maar het is nu een reeks.
Als ik het me goed herinner had SoK hier een oplossing voor gevonden, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Mike het volgende:
Ik weet nooit wat dat betekent en of dat uberhaupt wel kan. We moeten voor een reeks maken nl twee delen aan elkaar koppelen en er is maar een deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul-89 op 05-03-2012 11:25:24 ]
Ik was ook nog eens zó verontwaardigd over die misdaad!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Mike het volgende:
Geen probleem hoor...kan me goed voorstellen dat je er eens overheen kijkt.
Sorry, zie je post nu pas. Dank je wel!quote:
De film met de meeste stemmen gaat door naar de volgende ronde.quote:1] American Pie vs. Dumb and Dumber
2] Superbad vs. Hot Fuzz
3] etc.
Nog dank daarvoorquote:
Het enige dat je postte was een belediging...dat wordt gewoon verwijderd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
Er is nu tot twee keer toe een reactie verwijderd uit het recensie topic. Nogal vervelend, omdat het topic dan ook uit mijn actieve topics verdwijnt.
Het was mij ook niet duidelijk waarom.
Een belediging? Wat er in mijn post stond was iets als: "of je bent niet in staat om het grappig te vinden". Dit was niet direct een belediging. Ik impliceerde alleen maar dat de persoon naar wie het bedoeld was, wellicht het type persoon was dat in de betreffende film zwart gemaakt werd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het enige dat je postte was een belediging...dat wordt gewoon verwijderd.
wrm heb je mijn topic gesloten was niks mis mee! Je mag een mening hebbe maar hou die voor je ofsoowquote:
Gast rot nou eens op met je sneue aandachtrekkerij en getroll.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
wrm heb je mijn topic gesloten was niks mis mee! Je mag een mening hebbe maar hou die voor je ofsoow
hahaha ja grappig. Het is geen aandachtstrekkerij het is een klacht dus fuck off.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast rot nou eens op met je sneue aandachtrekkerij en getroll.
Ga naar het Viva forum, daar begrijpen ze je breezer taalgebruik ook.
Deze user heeft mij expres grote spoilers toegestuurd in dat GoT topic toen ik klaagde over boekenlezers die teveel spoileren.quote:
Op FOK! heeft een ban altijd een bepaalde duur en is zelden permanent. Voor dat laatste moet je het wel erg bont gemaakt hebben (de site schade berokkenen, illegale zaken). Als iemand op een relatief lichte manier over de schreef gaat, dan zie je diegene dus meestal weer na 48 uur tot een week terug.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef VeX- het volgende:
Sorry.
[..]
Deze user heeft mij expres grote spoilers toegestuurd in dat GoT topic toen ik klaagde over boekenlezers die teveel spoileren.
De reactie is toen weggehaald omdat ik en anderen hebben geklaagd en de user is lang weggebleven (ban?) maar nu zie ik hem nu weer doodleuk posten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Wat moet jij een kutleven hebben zegquote:Op zondag 29 juli 2012 23:54 schreef VeX- het volgende:
Je kunt ook niemand van een topic/subforum verbannen?![]()
Dan maar hopen dat hij z'n les heeft geleerd.
Neuh. Jij bent gewoon irritant en fok heeft geen negeerlijst.quote:
Ah boehoeeeeee, doet het pijn? Litteken op je ziel?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Neuh. Jij bent gewoon irritant en fok heeft geen negeerlijst.
Mike had genoeg duidelijkheid gegeven. Geen boekspoilers in een serietopic.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah boehoeeeeee, doet het pijn? Litteken op je ziel?![]()
Gast serieus. Jij samen met een andere user het hele topic aan het verzuren met jullie butthurt gedrag over spoilers geen spoilers. En dan gaan er mensen trollen. Waaronder ik.
En dan zie ik ineens een quote verschijnen, in een Feedback topic.
Dat jij er na een half jaar nog steeds aan ergert is heul niet mijn probleem hoor![]()
Die zogenaamde ''spoilers''? Was geen hol van waar. Sukkel.
Ja wat, je gaat over mij klagen maar je wilt geen backtalk van degene die je probeert een ban aan te praten ?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
Mike had genoeg duidelijkheid gegeven. Geen boekspoilers in een serietopic.
Daar konden jullie kleingeestige boekenlezers niet tegen en dus gingen jullie, zoals je zelf ook toegeeft, trollen. Of er van die spoilers iets waar van was is irrelevant.
Dat was trouwens iets van een maand of 2 geleden gebeurt en de enige reden waarom ik het heb onthouden is omdat ik die nick en avatar na al je getroll inmiddels wel ken.
Geloof me, als er een negeerlijst was dan hadden we dit gesprek niet.
Het getroll van jullie boekenlezers heeft het topic om zeep geholpen. Tijdens jouw afwezigheid ging het prima.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja wat, je gaat over mij klagen maar je wilt geen backtalk van degene die je probeert een ban aan te praten ?Rot toch op. Dit is nou precies hoe jij eigenhandig met wat andere posters het hele GoT topic aan stront hebt geholpen.
''Na al je getroll''Volgens mij heb je wat zand in je vagina gekregen, toen je geboren werd.
Het is goed met je.
Geen van de dingen die hij spoilde waren in de serie geweest. Hij deed het puur om tvkijkers te trollen.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:09 schreef Jivis het volgende:
Waren het dikke boekspoilers? Dan vind ik het wel asociaal, want dan verpest je wellicht ook de ervaring van boeklezers die nog maar bij deel een of twee zijn.
Het GoT topic moet gewoon over de serie gaan, punt.
Ik post niet vaak in het topic, maar lees het wel. Als ik een film tegenkom die me aanspreekt noteer ik deze.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik haal vaak genoeg tips voor toffe films die ik nog niet ken uit de ''Welke film heb jij pas gezien?''-reeks.
Alleen wat ik jammer vind aan die reeks, is dat het overgrote deel van de posts alleen maar over recente (afgelopen half jaar) of gloednieuwe films gaat. Als een bekende film als blu-ray rip tevoorschijn komt dan kan je er geld op zetten dat de opeenvolgende dagen er een tiental posts/reviews over die film gaan.
Hierdoor moet je dus best gaan spitten om niet-recente films tegen te komen.
Zou het een idee zijn om een ''Welke niet-recente film heb jij pas gezien?'' topic te maken, of verwachten jullie dat dit niet zou werken? Met als vuistregel dat de film minstens 365 dagen uit de bioscoop is, of iets dergelijks.
Zit maar een beetje ideeën te gooien hier, iemand die hier ooit beter over na heeft gedacht?Heb niks tegen nieuwe films, maar die zie ik al in de bios of daarvan besluit ik dat ik die niet wil gaan zien (zoals Snow white and the huntsman of Expendables 2 om het huidige topic aan te halen). Maar oudere films, die nu niet meer in de media zijn en geen aandacht aan wordt besteed, wil ik wel ontdekken.
Ik denk inderdaad dat het niet zou werken. Nu is het een lekker lopend topic en dat moet je niet uit elkaar gaan halen zodat je twee minder goede topics overhoudt. Het is sowieso erg verwarrend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik haal vaak genoeg tips voor toffe films die ik nog niet ken uit de ''Welke film heb jij pas gezien?''-reeks.
Zou het een idee zijn om een ''Welke niet-recente film heb jij pas gezien?'' topic te maken, of verwachten jullie dat dit niet zou werken? Met als vuistregel dat de film minstens 365 dagen uit de bioscoop is, of iets dergelijks.
haha tnx, eerste wat ik lees is dat de serie gestopt is na 1 seizoen, heb net afgelopen week al die afleveringen gekekenquote:
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Redefine het volgende:
Zou de TT van het ER topic aangepast kunnen worden? Zelf heb ik het al gezien, maar voor de mensen die het nog moeten kijken is dit iets teveel een spoiler.
Ah dan heeft het elkaar net gekruist! Dank jequote:
Nee, het is 2d getekend, dus geen 3d film ofzo. Het doet een beetje denken aan die franse tekenfilm over die wielrenner, qua tekenstijl.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Mike het volgende:
Bedoel je deze? http://www.universalpictures.nl/riseoftheguardians.html
Je bent toch een mod?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Ik kom hier nog niet heel lang, en heb een ws. al vaak gestelde vraag.
Hoe zit het met spoilen van dingen uit een promo die bij sommige versies van een download direct achter een uitzending zitten? Is dat toegestaan of niet?
Ik zelf zet de serie uit voor de promo, als hij er al bij zit (lang niet altijd dat het bij alle versies is), maar anderen zijn van mening dat je daar niet over mag zeuren omdat de promo bij de aflevering hoort.
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
TV / [FMT Slowchat] - Waar we elkaar vooruit helpen!
Mag hier de TT veranderd worden in
[FMT SLOWCHAT] - Waar we elkaar vooruit helpen!
Doe het niet voor mij, maar voor Wyccie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken.
Ok.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Arcee het volgende:
TV / 5 Jaar Later - deel 4
Graag even een reeks maken van dit topic en de topics die in de OP staan.
quote:
Nah.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:29 schreef Arcee het volgende:
TV / Welke film heb jij als laatst gekocht?
Mike binnen 5 minuten.
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?quote:-Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Nou je haalt me de woorden uit de mond Pino!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
[..]
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?
Voor mij persoonlijk: ik heb niks met awards, heb ook in de 11 jaar dat ik hier rondloop als mod nooit meegedaan aan de FTR awards. Mij is elke FTR-user even lief.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
[..]
Dus daarom: Waarom staat FTR/TV/hoejehetnoemenwilt er niet tussen?
Dus omdat jij persoonlijk niks met awards hebt doet een heel subforum niet mee? Oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk: ik heb niks met awards, heb ook in de 11 jaar dat ik hier rondloop als mod nooit meegedaan aan de FTR awards. Mij is elke FTR-user even lief.
Ik zei a) voor mij persoonlijk...er zijn nog 2 moderators in FTR. En b) inderdaad, als de mods niet meedoen, dan doet een subforum niet mee, want zij moeten met de genomineerden komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus omdat jij persoonlijk niks met awards hebt doet een heel subforum niet mee? Oke.
Oke, dan ben ik nog benieuwd naar de mening van de andere twee over de awards.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zei a) voor mij persoonlijk...er zijn nog 2 moderators in FTR. En b) inderdaad, als de mods niet meedoen, dan doet een subforum niet mee, want zij moeten met de genomineerden komen.
TV / [Aaron Sorkin] [HBO] The Newsroom #1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Iwanius het volgende:
Misschien overheen gekeken maar misschien ook niet:
Ik zoek de topic voor de HBO serie Newsroom.
Is dat er of moet ik er 1 aanmaken want ik heb wat vragen over die serie.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik nog benieuwd naar de mening van de andere twee over de awards.
Dit is niet veranderd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind FTR net iets te veelzijdig (met te veel verschillende kliekjes / reeksen) om dat terug te brengen tot 5 of 10 users, ook al omdat ik niet op alles even goed zicht heb. Film en (VS) TV-series zouden misschien nog lukken, maar topics over de Nederlandse TV en over radio, dat is niet mijn ding. Volgens mij zou ik dan uiteindelijk gewoon mijn eigen favorietjes selecteren en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
USA?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef Iwanius het volgende:
Ik kan het centrale topic van de tv serie Nikita (nieuwe seizoen die pas weer is begonnen op VOO) niet vinden. Is dat er of gewoon overheen gekeken.
Stel je niet zo aan joh, over twee uur is het topic dicht en dan kijkt niemand naar die TTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
Toch jammer dat mijn tt dan toch gewijzigd wordt.
Ik huil graag en ben een heel gefoeligge jongen hoor ):quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, over twee uur is het topic dicht en dan kijkt niemand naar die TT
Her en der wat genote en verwijderd. Jij moet je nu ook niet meer uit de tent laten lokken, want daar werd de discussie ook niet beter van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand die schijtbak van een Syntix ff laten optyfen met zijn gejank?
TV / [Pauw & Witteman #273] Goedenavond, goedenavond
TV / [Pauw & Witteman #272] Jopie not dun
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef CarbonC het volgende:
Waarom worden er posts verwijderd uit:
TV / [Tournament] Beste Film van 1977 - Voorronde
???
![]()
![]()
Waar baseer jij op dat "wij" geen serieuze deelnemers zijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Mike het volgende:
Omdat jullie geen serieuze deelnemers zijn en vanuit een ander topic overkomen om op Pumping Iron te stemmen. Daarnaast mag je alleen stemmen als je allebei de films gezien hebt. Een eventuele volgende keer wordt het genote, want proberen zo'n tournament in de war te schoppen wordt niet gewaardeerd.
Dit dus. En ja, kom maar op met die notesquote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
Waar baseer jij op dat "wij" geen serieuze deelnemers zijn?
En waar baseer jij je op dat "wij" beide films niet beken zouden hebben?
Gaan we dit spelletje echt spelen?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat "wij" geen serieuze deelnemers zijn?
En waar baseer jij je op dat "wij" beide films niet beken zouden hebben?
Oh, ik dacht dat het alleen voor de elite zichtbaar was. Maar even serieus, wij zijn serieus.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Gaan we dit spelletje echt spelen?Iedereen kan ook de andere topics zien waarin je post, hoor.
Het enige wat je daar uit af zou kunnen leiden is dat ik in een ander topic onder de aandacht breng dat er op de beste film van 1977 gestemd zou kunnen worden. Graag onderbouwd aangeven wat daar mis mee is.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Gaan we dit spelletje echt spelen?Iedereen kan ook de andere topics zien waarin je post, hoor.
Welk spelletje? En waarom mogen we niet op Pumping Iron stemmen? Het is een geweldige film uit 1977 die ik inmiddels 3x gezien heb.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Mike het volgende:
Omdat jullie geen serieuze deelnemers zijn en vanuit een ander topic overkomen om op Pumping Iron te stemmen. Daarnaast mag je alleen stemmen als je allebei de films gezien hebt. Een eventuele volgende keer wordt het genote, want proberen zo'n tournament in de war te schoppen wordt niet gewaardeerd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef CarbonC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Mike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:56 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:59 schreef Curlbrah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:06 schreef CarbonC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
Gast, doe mij ook zo'n glazenbol... waarin je mee kan kijken in mensen hun leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar je kan zien welke films en tv series er bekeken worden op tijden dat de tv aanstaat, waar je de gedachtes mee kan lezen van iedereen die op fok post...
Serieus, doe mij ook zo'n ding!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik neem aan dat al deze verontwaardigde mensen ook Disturbia gezien hebben? De 1977 versie dan?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Daar gaat het niet om, grote vriend.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik neem aan dat al deze verontwaardigde mensen ook Disturbia gezien hebben? De 1977 versie dan?If not now, then when.![]()
Volgens de regels van het tournament gaat het daar wel om. Je kunt pas stemmen als je beide films die tegenover elkaar gezet zijn gezien hebt. Dus die verontwaardiging is pas gerechtvaardigd als jullie allemaal beide films gezien hebben. Als dat niet zo is, dan lijkt de inschatting van Mike me de juiste.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, grote vriend.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Natuurlijk, anders zou ik niet gestemd hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik neem aan dat al deze verontwaardigde mensen ook Disturbia gezien hebben? De 1977 versie dan?![]()
Oh, dat wist ik niet. Ga hem vanavond wel even kijken dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens de regels van het tournament gaat het daar wel om. Je kunt pas stemmen als je beide films die tegenover elkaar gezet zijn gezien hebt. Dus die verontwaardiging is pas gerechtvaardigd als jullie allemaal beide films gezien hebben. Als dat niet zo is, dan lijkt de inschatting van Mike me de juiste.
If not now, then when.![]()
Heb hem wel gezien maar vond 't niet mijn cup of tea; mag ik nu ook niet stemmen omdat ik het niet eens ben met je mening? / heb jij pumping iron wel eens gezien?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens de regels van het tournament gaat het daar wel om. Je kunt pas stemmen als je beide films die tegenover elkaar gezet zijn gezien hebt. Dus die verontwaardiging is pas gerechtvaardigd als jullie allemaal beide films gezien hebben. Als dat niet zo is, dan lijkt de inschatting van Mike me de juiste.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik heb beide films niet gezien, daarom stem ik ook niet. Van mij mag je best stemmen, maar ik had zo'n vermoeden dat er onder verontwaardigden ook zaten die alleen even komen stemmen omdat pumping iron en de andere film nooit gezien hadden. Vandaar mijn vraag. Mijn vermoeden is intussen ook al twee keer bevestigd.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb hem wel gezien maar vond 't niet mijn cup of tea; mag ik nu ook niet stemmen omdat ik het niet eens ben met je mening? / heb jij pumping iron wel eens gezien?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
En niemand die doorheeft dat er helemaal geen Disturbia uit 1977 bestaat en dat het over Suspiria gaat?
Ach ja, details.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En niemand die doorheeft dat er helemaal geen Disturbia uit 1977 bestaat en dat het over Suspiria gaat?
Ach ja, details.busted
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
TV / [Ned3] De Uitverkorenen - Docu Korps Mariniers
Mag de TT gewijzigd worden in [Ned3] De Uitverkorenen - Docu Korps Mariniers
?
Edit: En bedankt
[ Bericht 20% gewijzigd door tralalala op 04-04-2013 12:57:52 ]![]()
Klopt het dat het volgende topic, het enige is omtrent de serie Psych?
TV / Psych (USA)
Ik durf er niet te posten omdat het uit 2007 stamt (sterker nog, kan niet eens?).
Maar ik kan geen actuele vinden?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het lijkt er inderdaad sterk op dat dat de enige is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Interessant.Tnx.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik wil een vraag stellen over de tv serie Dallas die vorig jaar? abrupt i.m.o. werd afgebroken en sedertdien niet meer terug is te zien op prime-time. (wel heel laat herhalingen) Ik wil dus weten wanneer de serie weer terugkomt op prime-time.
Is er al een topic over in TV?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 12:49:30 ]![]()
USA-topic: TV / [USA] Dallas terug op de buis.
NL-topic: TV / [NL] Dallas remake in 2012 op tv
In die laatste heb je toch gepost?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Kan er misschien (strenger) gemodereerd worden in het Game of Thrones topic? Het is het populairste tv-serie topic van het forum, maar na tientallen delen is de boodschap dat we alleen de serie bespreken nog steeds niet aangekomen. Er wordt nog steeds regelmatig door boeklezers gespoilerd (zelfs zonder tags).
In een serie als Game of Thrones kan dat al snel je kijkplezier vergallen en er zijn nu al veel users die liever uit het topic wegblijven (soms wordt dat zelfs door boekenlezers aanbevolen).
Af en toe een reactie van een oplettende mod zou denk ik veel verschil maken.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Er wordt regelmatig in dat topic gemodereerd (o.a. nav topicreports). Daarnaast worden er mensen aangesproken per DM. Dat kun je niet zien, maar we zijn er dus wel mee bezig.
Mochten mensen echt (expres) over de schreef gaan en we mochten het missen, meldt het dan gewoon even in een topic report of via DM/PM en dan zullen we een FA inschakelen.
Ik lees in ieder geval zoveel mogelijk mee daar.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Duidelijk.
Bedankt voor de snelle reactie en ik zal vaker van de topic report gebruik maken.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
TV / [USA] Game of Thrones #84: Sansa en de dwergquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:47 schreef VeX- het volgende:
Kan er misschien (strenger) gemodereerd worden in het Game of Thrones topic? Het is het populairste tv-serie topic van het forum, maar na tientallen delen is de boodschap dat we alleen de serie bespreken nog steeds niet aangekomen. Er wordt nog steeds regelmatig door boeklezers gespoilerd (zelfs zonder tags).
In een serie als Game of Thrones kan dat al snel je kijkplezier vergallen en er zijn nu al veel users die liever uit het topic wegblijven (soms wordt dat zelfs door boekenlezers aanbevolen).
Af en toe een reactie van een oplettende mod zou denk ik veel verschil maken.
koeki, DevilsWhore en in mindere mate Khirov verpesten de boel flink.i luv flaying![]()
Er zijn er wel meer die er daar een zooitje van maken. Maar goed, dan maar striktere moderatie...jammer dat het nodig is.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Om wat voor posts gaat het dan? Toen daar gisteren naar werd gevraagd ging het enkel om SC-posts zoals "Doei, ik ga naar huis" en die zijn op een hand te tellen. Ik weet niet of er in de tussentijd nog wat gebeurd is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef Mike het volgende:
Alle troep verwijderd. Ik heb in al die jaren dat ik mod ben nog nooit zo'n troep meegemaakt in een reeks als in deze...is het nou echt zo moeilijk om je hier normaal te gedragen en de serie te bespreken zonder spoilers en gezeik? Ik ga hier gewoon voortaan alles verwijderen dat hier weer over begint.
Eventuele reacties hierop mogen in het Feedbacktopic. Alles wat in dit topic nog erover gezegd wordt, wordt verwijderd.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Waarom zijn die spoilerposts dan ook niet meteen weggehaald? Heb ze nu gewoon gelezen.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Gewoon het oeverloze gezeik op elkaar over spoilers of gedrag. Het ging er al weer uren niet over de serie. Dat is dus allemaal verwijderd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Om wat voor posts gaat het dan? Toen daar gisteren naar werd gevraagd ging het enkel om SC-posts zoals "Doei, ik ga naar huis" en die zijn op een hand te tellen. Ik weet niet of er in de tussentijd nog wat gebeurd is.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 09-05-2013 16:17:06 ]In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Beste mods,
Er lopen (ik denk per abuis) 2 topics over de TV serie Hannibal:
TV / Hannibal
TV / [USA] Hannibal #1 "Is this Clarice? Why, hello Clarice"
Waarbij de laatstgenoemde populairder en beter gevuld is. Kunnen ze eventueel samengevoegd worden? Het lijkt me ook geen probleem als de eerste gewoon dicht gaat.
Bedankt!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ik zal even een verzoek doen voor een merge.
Mag de OP van TV / [USA] NCIS #3: O good, the Israelis are back geupdate worden met nieuwe linkjes naar de plaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Dank, zo ziet hij er weer een stuk beter uit dan al die kruisjes die er stonden.quote:Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
En weer wordt er gespoilerd in TV / [USA] Game of Thrones #93: Even the bravest men fear death.
Ik denk zet het eens hier neer ipv in het topic een discussie te starten want dan duurt het ook weer vijf pagina's lang. Post #117吴 曼 迪![]()
Zouden de veronica mars topics gereekst kunnen worden?
TV / Veronica Mars (USA) deel 6 - De film heeft groen licht!
TV / Veronica Mars (USA) deel 7 - De opnames zijn begonnen![]()
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties Forumhop: Hop naar: