Ik haal vaak genoeg tips voor toffe films die ik nog niet ken uit de ''Welke film heb jij pas gezien?''-reeks.
Alleen wat ik jammer vind aan die reeks, is dat het overgrote deel van de posts alleen maar over recente (afgelopen half jaar) of gloednieuwe films gaat. Als een bekende film als blu-ray rip tevoorschijn komt dan kan je er geld op zetten dat de opeenvolgende dagen er een tiental posts/reviews over die film gaan.
Hierdoor moet je dus best gaan spitten om niet-recente films tegen te komen.
Zou het een idee zijn om een ''Welke niet-recente film heb jij pas gezien?'' topic te maken, of verwachten jullie dat dit niet zou werken? Met als vuistregel dat de film minstens 365 dagen uit de bioscoop is, of iets dergelijks.
Zit maar een beetje ideeën te gooien hier, iemand die hier ooit beter over na heeft gedacht?

Heb niks tegen nieuwe films, maar die zie ik al in de bios of daarvan besluit ik dat ik die niet wil gaan zien (zoals Snow white and the huntsman of Expendables 2 om het huidige topic aan te halen). Maar oudere films, die nu niet meer in de media zijn en geen aandacht aan wordt besteed, wil ik wel ontdekken.