twitter:RTLSportInside twitterde op woensdag 05-09-2012 om 11:41:30Stellingen vandaag: #Oranje pakt 6 punten, #golf als Olympische sport en Russische club wint #ChampionsLeague in 3 jaar http://t.co/ZlTcRRXW reageer retweet
Daar staat alleen een link naar RTLGemist, en die klopt niet.... Ben toch benieuwd wat ze te zeggen hadden over Spa...quote:
Ik gok Humberto Tan.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En zo wordt je de slechtst geklede man van het jaar.
Wie was er trouwens toen de best gelkede man van het jaar?
Jan Kooijemans?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het was één of andere lul uit een soap.
Ik had geen flauw idee, ik weet alleen dat hij weleens heeft gewonnenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het was één of andere lul uit een soap.
ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jij ik en Johannes. En dat is het zo-ongeveer wel.
En de Baron.
Denk het ook niet, ik heb het opstaan, maar echt opletten doe ik niet, meer een soort behang tijdens het FOK!ken, terwijl ik wacht tot DWDD begint.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
dit programma is geen lang leven beschoren vrees ik
Zware overkill aan Derksen en Genee ook . andere sport wordt halfjes behandeld en het voetbal is ook niet om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ook niet, ik heb het opstaan, maar echt opletten doe ik niet, meer een soort behang tijdens het FOK!ken, terwijl ik wacht tot DWDD begint.
Poker ook niet echt .quote:Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En golf. Golf is geen sport.
Het niveau is wel een beetje zo dat een paard er de hik van kan krigjen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jij ik en Johannes. En dat is het zo-ongeveer wel.
En de Baron.
Luchtdrukgeweer schieten wel ?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is leuke om te doen (in mijn geval midget-gold dan), maar het is echt geen sport. Net als darts.
JD zit er nu nog om publiek te trekken inderdaad, zijn vervanger zou Iwan van Duren moeten worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik had begrepen dat Johan er niet ELKE dag bij zou zitten, maar als hij er niet zat zouden de kijkcijfers waarschijnlijk nog lager zijn. En die reclame tussendoor duurt te lang en is overbodig bij zo een kort programma, doe dan een wat langer blok ervoor en erna.
Derksen is bijna de reden om niet te kijken.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik had begrepen dat Johan er niet ELKE dag bij zou zitten, maar als hij er niet zat zouden de kijkcijfers waarschijnlijk nog lager zijn. En die reclame tussendoor duurt te lang en is overbodig bij zo een kort programma, doe dan een wat langer blok ervoor en erna.
Is het niet een beetje te kort? Alles vliegt voorbij en dan nog reclame tussendoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef Evertjan het volgende:
een programma als dit moet groeien Sport aan Tafel begon ook ooit als een programma op de zondagavond met 200.000 kijkers op RTL 5
En naar Doordekken op de toiletten van Van der Valk keken anderhalve man en een paardenkop.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef Evertjan het volgende:
een programma als dit moet groeien Sport aan Tafel begon ook ooit als een programma op de zondagavond met 200.000 kijkers op RTL 5
Waarschijnlijk zitten er een paar fragmenten tussen waar de rechten extra duur bij worden als je ze ook nog online wil laten zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom kan je het nergens geheel terugkijken? Het is toch gewoon een eigen RTL programma?
En waarom heet dit topic nog RTL Sport Daily, als het programma RTL Sport Inside heet?
Zonde, ik had het best een kansje willen geven, maar iedere dag om 19u voor de buis hangen gaat hem niet worden. Zag net een stukje, gedeelte na de reclame. Dat 'waar is het feestje' gebeuren is wel een beetje sneuquote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er een paar fragmenten tussen waar de rechten extra duur bij worden als je ze ook nog online wil laten zien.
Maar veel meer logica kan ik er ook niet in ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |