SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zo bzv teruggekeken. Hėt moment viel een beetje tegen (tja hoge verwachtingen hè), maar wel een behoorlijk vileine opmerking van Ina, wow, die laat zich wel erg kennen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:04 schreef byah het volgende:
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadAch.. tijdens de vorige serie werd ook heel hard geroepen dat Marcel al samenwoonde met Ksenia..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ksenia was wel zijn keuze. Ik dnk dat aad zijn keuze voor dingetje ook al gemaakt heeft.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Die droomt nog altijd over poolse meisjes....quote:Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Misschien is die wel geëmigreerd naar Polen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Die droomt nog altijd over poolse meisjes....All she wants and needs is just a little taste..![]()
Op de site van BZV staat een filmpje van Ina, waarin ze terug kijkt op het vertrek. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze spijt zou hebben van haar reactie, maar daar zegt ze dan weer niks over...In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Nee natuurlijk niet, zo iemand vindt altijd dat ze gelijk heeft!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:18 schreef Soempie het volgende:
Op de site van BZV staat een filmpje van Ina, waarin ze terug kijkt op het vertrek. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze spijt zou hebben van haar reactie, maar daar zegt ze dan weer niks over...![]()
![]()
Het kwam ook door de titel van het filmpje: Hoe kijkt Ina terug op haar vertrek bij Aad?
Dan verwacht ik automatisch wat meer zelfreflectie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik zie net de TT, moehahaha![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Als ze er met geen woord over rept, is haar toestand nog ernstiger dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
Het kwam ook door de titel van het filmpje: Hoe kijkt Ina terug op haar vertrek bij Aad?
Dan verwacht ik automatisch wat meer zelfreflectie.Stop the world, I want to get out.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat een kennisje een internetdate met hem had gehad. Ze kende helaas BZV nietEn?
![]()
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadWaarom lees ik het nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Op een lokale nieuwssite hier is men er hier al achter dat AadVerbaast me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo gingen hier de verhalen rond datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit elkaar zouden zijn...
[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 09-10-2012 14:11:10 ]nerovetsrethca![]()
Kan zoiets even in een spoiler?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:20 schreef slangpie het volgende:
Zo gingen hier de verhalen rond dat * en * ook al weer uit elkaar zouden zijn...The love you take is equal to the love you make.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: